Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

dinsdag 16 februari 2016 om 09:45

dinsdag 16 februari 2016 om 22:22
Vanochtend gewogen en ben 85,7 dus 0,3 eraf en in totaal 1,8 afgevallen. Dit is even veel als in week 2 en slechts 0,1 minder dan in week 3... Fijn dat er in ieder geval niets bij was, maar ik hoop toch echt een keer richting de 84 te gaan. Heb het idee dat ik eigenlijk steeds ongeveer rond hetzelfde gewicht blijf schommelen. Vanavond met de groep uit eten bij de pizzeria. Heb nog gedacht aan een salade, maar dan zou ik wellicht 's avonds weer gaan snaaien door honger (over de dag goed aan alles gehouden) dus toch maar een pizza. Hopelijk van het weekend of vrijdag weer sporten om een en ander te compenseren... Vind het niet echt lekker gaan de laatste tijd. Gelukkig zie ik bij jullie wel echt goede resultaten en veel kleine stapjes die leiden tot een grote stap!
woensdag 17 februari 2016 om 08:00
Dana jij wilde 1 kg per maand toch als ik me niet vergis? Wat dat betreft ben je hartstikke goed op weg! Zou niet te veel kijken naar anderen dan aangezien die niet hetzelfde doel hebben.
Geniet van je pizza en sport idd lekker van t weekend en dan is ie er weer van af. Wat mij overigens helpt is bijhouden wat ik eet. Op die manier weet je wat je binnen krijgt en wat bijvoorbeeld dingen zijn waar zonder dat je het weet veel kcal in zitten. Misschien dat dit je kan helpen om naar die 84 te komen?
Ik had gisteren even een royaal cheat momentje met chips en chocola. Vandaag maar weer lekker gezond haha.
Geniet van je pizza en sport idd lekker van t weekend en dan is ie er weer van af. Wat mij overigens helpt is bijhouden wat ik eet. Op die manier weet je wat je binnen krijgt en wat bijvoorbeeld dingen zijn waar zonder dat je het weet veel kcal in zitten. Misschien dat dit je kan helpen om naar die 84 te komen?
Ik had gisteren even een royaal cheat momentje met chips en chocola. Vandaag maar weer lekker gezond haha.
woensdag 17 februari 2016 om 17:37
Klopt misfit! Die 0,2 eraf deze maand gaat ook wel lukken, maar heb het idee dat ik veel schommel of dat er weinig tot niets af gaat. Nu kom ik er 'nog mee weg' maar volgende maand moet het echt anders, want dan haal ik die kilo ook niet... Maar je hebt wel gelijk, heb ook idd mijn eigen doel en moet me niet laten afleiden. Vanavond en wss ook morgen met de groep eten, van het weekend water en brood dan maar
Maar even serieus misfit, thanks voor je woorden en je hebt gelijk! Gewoon een en ander proberen te compenseren en balansen

donderdag 18 februari 2016 om 15:30

donderdag 18 februari 2016 om 15:58
quote:Boertje037 schreef op 18 februari 2016 @ 15:30:
wintesport, sushi.. leuke dingen!
Ik geniet extra van mijn laatste week verlof.. zo snel gegaan! Maar toeleven naar mn vakantie begin mei. Gelukkig heb ik een hele leuke baan maar toch oh ik hou zo van vakantie. Nog eventjes 17 kilo afvallen en dan heb ik toch echt niets meer te klagen haha..Zet hem op u can do it!
wintesport, sushi.. leuke dingen!
Ik geniet extra van mijn laatste week verlof.. zo snel gegaan! Maar toeleven naar mn vakantie begin mei. Gelukkig heb ik een hele leuke baan maar toch oh ik hou zo van vakantie. Nog eventjes 17 kilo afvallen en dan heb ik toch echt niets meer te klagen haha..Zet hem op u can do it!

donderdag 18 februari 2016 om 20:17
quote:nijntje021 schreef op 18 februari 2016 @ 20:15:
veel plezier Ttass lekker genieten
ik heb gewoon een uur op de loopband gestaan net 2 start to run oefeningen gedaan hoop dat ik nog kan lopen morgen en dan te bedenken dat ik mezelf naar de sportschool moest slepen
Zo zo topper goed bezig!
Thanks
veel plezier Ttass lekker genieten
ik heb gewoon een uur op de loopband gestaan net 2 start to run oefeningen gedaan hoop dat ik nog kan lopen morgen en dan te bedenken dat ik mezelf naar de sportschool moest slepen
Zo zo topper goed bezig!
Thanks
donderdag 18 februari 2016 om 20:34
Hoi iedereen sorry even
Geschreven gaat even niet heel goed met mij ik krijg binnenkort een maag onderzoek na aanleiding van het maagzuur en erge buikpijn,ben ook moe en vaak miselijk.Ik wil wel bezig met gezond eten blijven.
Nou wilde even uit leven waarom ik niet geschreven had.ben niks afgevallen trouwens
Geschreven gaat even niet heel goed met mij ik krijg binnenkort een maag onderzoek na aanleiding van het maagzuur en erge buikpijn,ben ook moe en vaak miselijk.Ik wil wel bezig met gezond eten blijven.
Nou wilde even uit leven waarom ik niet geschreven had.ben niks afgevallen trouwens

donderdag 18 februari 2016 om 20:50
quote:Misfit23 schreef op 18 februari 2016 @ 20:24:
Ttass t plan us dat k zo nog f de tabel bewerk. Zie je nog kans om m in de beginpost te zetten? Kunnen we de komende twee weken vooruit als je er niet bent Ja hoor prima! Ik weet niet hoe het met wifi zit op vakantie anders kom ik me af en toe even melden als er goede wifi is.
Ttass t plan us dat k zo nog f de tabel bewerk. Zie je nog kans om m in de beginpost te zetten? Kunnen we de komende twee weken vooruit als je er niet bent Ja hoor prima! Ik weet niet hoe het met wifi zit op vakantie anders kom ik me af en toe even melden als er goede wifi is.

donderdag 18 februari 2016 om 20:52
quote:Elfje33 schreef op 18 februari 2016 @ 20:34:
Hoi iedereen sorry even
Nou wilde even uit leven waarom ik niet geschreven had.ben niks afgevallen trouwensJeetje elfje wat heftig sterkte eerst die maag onderzoek af wachten hou je ons op de hoogte? Sterkte nogmaals
Hoi iedereen sorry even
Nou wilde even uit leven waarom ik niet geschreven had.ben niks afgevallen trouwensJeetje elfje wat heftig sterkte eerst die maag onderzoek af wachten hou je ons op de hoogte? Sterkte nogmaals