Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
heb de afgelopen week niet gesport, had een beetje rottige week en kwam er niet van had me wel gewogen 78.7 deze week weer flink sporten.

@ travel, aah das minder waar volg je yoga echt bij een instituut? of sportschool
Alle reacties Link kopieren
Verdorie, hier 84,3 op de teller. Niets schokkends, maar wel balen.

Hangt er iets in de lucht waardoor veel van ons een slechte weging hebben deze week?
Een keer een mindere week is ook niet erg. Deze week er weer tegen aan!

Gelukkig kunnen we hier een beetje van ons af schrijven. Ik zal vanavond in ieder geval de tabel wel even updaten aangezien dat al twee weken niet meer gelukt is.
Hier 87,8, toch weer wat er af!

Ik ga er ook weer echt voor deze week, het weekend iets te veel gegeten. Had gister een begrafenis en daarna sushi eten met de familie.. gelukkig niets gefrituurd maar wel iets teveel gegeten. Deze week weer 3 keer sporten
Edame ik hoopdat er iets in de lucht hangt, dan waait het tenminste weer over.

Nijntje het is bij een sportschool, heb het hier in het verleden ook al gedaan.
oh oke, nah hopenlijk kan je snel weer verder

nah heb net flink gesport , voel me alleen heeeel erug hongerig alsof ik de hele dag niet heb gegeten
Vanochtend gewogen en ben 85,7 dus 0,3 eraf en in totaal 1,8 afgevallen. Dit is even veel als in week 2 en slechts 0,1 minder dan in week 3... Fijn dat er in ieder geval niets bij was, maar ik hoop toch echt een keer richting de 84 te gaan. Heb het idee dat ik eigenlijk steeds ongeveer rond hetzelfde gewicht blijf schommelen. Vanavond met de groep uit eten bij de pizzeria. Heb nog gedacht aan een salade, maar dan zou ik wellicht 's avonds weer gaan snaaien door honger (over de dag goed aan alles gehouden) dus toch maar een pizza. Hopelijk van het weekend of vrijdag weer sporten om een en ander te compenseren... Vind het niet echt lekker gaan de laatste tijd. Gelukkig zie ik bij jullie wel echt goede resultaten en veel kleine stapjes die leiden tot een grote stap!
Dana jij wilde 1 kg per maand toch als ik me niet vergis? Wat dat betreft ben je hartstikke goed op weg! Zou niet te veel kijken naar anderen dan aangezien die niet hetzelfde doel hebben.

Geniet van je pizza en sport idd lekker van t weekend en dan is ie er weer van af. Wat mij overigens helpt is bijhouden wat ik eet. Op die manier weet je wat je binnen krijgt en wat bijvoorbeeld dingen zijn waar zonder dat je het weet veel kcal in zitten. Misschien dat dit je kan helpen om naar die 84 te komen?

Ik had gisteren even een royaal cheat momentje met chips en chocola. Vandaag maar weer lekker gezond haha.
Klopt misfit! Die 0,2 eraf deze maand gaat ook wel lukken, maar heb het idee dat ik veel schommel of dat er weinig tot niets af gaat. Nu kom ik er 'nog mee weg' maar volgende maand moet het echt anders, want dan haal ik die kilo ook niet... Maar je hebt wel gelijk, heb ook idd mijn eigen doel en moet me niet laten afleiden. Vanavond en wss ook morgen met de groep eten, van het weekend water en brood dan maar😂 Maar even serieus misfit, thanks voor je woorden en je hebt gelijk! Gewoon een en ander proberen te compenseren en balansen😊
Hallo lady's ik ga morgen op vakantie (wintersport) ik neem de weegschaal niet mee ik doe niet mee aan de komende 2 weeg momenten.

Ik heb er wel heel veel zin in skiën snowboarden. Of op het terasje blijven zitten en aan de chocomel berg op berg af.
Veel plezier Ttas, laat de choco maar staan en neem thee😉. Wij verwachten wel dat je over 3 weken extra veel bent afgevallen. Dus de hele dag op de latten staan en op warm water en droog brood, deal ??😁
travergirl haha dat wordt een beetje moeilijk.
Je moet in uitdagingen denken, niet in (ijs) beren op de weg. Je kan het!!!!
Daar heb je gelijk in😊

Thanks😀
Veel plezier ttass! Ik ga morgen eindelijk sushi etennnnnnn
wintesport, sushi.. leuke dingen!

Ik geniet extra van mijn laatste week verlof.. zo snel gegaan! Maar toeleven naar mn vakantie begin mei. Gelukkig heb ik een hele leuke baan maar toch oh ik hou zo van vakantie. Nog eventjes 17 kilo afvallen en dan heb ik toch echt niets meer te klagen haha..
quote:Misfit23 schreef op 18 februari 2016 @ 15:09:

Veel plezier ttass! Ik ga morgen eindelijk sushi etennnnnnn

Hmmn lekker i love sushi ❤️.

Dankje😊
quote:Boertje037 schreef op 18 februari 2016 @ 15:30:

wintesport, sushi.. leuke dingen!

Ik geniet extra van mijn laatste week verlof.. zo snel gegaan! Maar toeleven naar mn vakantie begin mei. Gelukkig heb ik een hele leuke baan maar toch oh ik hou zo van vakantie. Nog eventjes 17 kilo afvallen en dan heb ik toch echt niets meer te klagen haha..Zet hem op u can do it!
Ik heb vanavond een heerlijke stoofschotel gemaakt can de restjes groente die in de koelkast zaten, soort van ratatouile met zilvervlies rijst. Het was verrukkelijk nu genieten van mijn glaasje port dat skie er morgen toch uit.
veel plezier Ttass lekker genieten

ik heb gewoon een uur op de loopband gestaan net 2 start to run oefeningen gedaan hoop dat ik nog kan lopen morgen en dan te bedenken dat ik mezelf naar de sportschool moest slepen
quote:nijntje021 schreef op 18 februari 2016 @ 20:15:

veel plezier Ttass lekker genieten

ik heb gewoon een uur op de loopband gestaan net 2 start to run oefeningen gedaan hoop dat ik nog kan lopen morgen en dan te bedenken dat ik mezelf naar de sportschool moest slepen

Zo zo topper goed bezig!

Thanks
Ttass t plan us dat k zo nog f de tabel bewerk. Zie je nog kans om m in de beginpost te zetten? Kunnen we de komende twee weken vooruit als je er niet bent
Hoi iedereen sorry even

Geschreven gaat even niet heel goed met mij ik krijg binnenkort een maag onderzoek na aanleiding van het maagzuur en erge buikpijn,ben ook moe en vaak miselijk.Ik wil wel bezig met gezond eten blijven.

Nou wilde even uit leven waarom ik niet geschreven had.ben niks afgevallen trouwens
quote:Misfit23 schreef op 18 februari 2016 @ 20:24:

Ttass t plan us dat k zo nog f de tabel bewerk. Zie je nog kans om m in de beginpost te zetten? Kunnen we de komende twee weken vooruit als je er niet bent Ja hoor prima! Ik weet niet hoe het met wifi zit op vakantie anders kom ik me af en toe even melden als er goede wifi is.
quote:Elfje33 schreef op 18 februari 2016 @ 20:34:

Hoi iedereen sorry even

Geschreven gaat even niet heel goed met mij ik krijg binnenkort een maag onderzoek na aanleiding van het maagzuur en erge buikpijn,ben ook moe en vaak miselijk.Ik wil wel bezig met gezond eten blijven.

Nou wilde even uit leven waarom ik niet geschreven had.ben niks afgevallen trouwensJeetje elfje wat heftig sterkte eerst die maag onderzoek af wachten hou je ons op de hoogte? Sterkte nogmaals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven