Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Iedereen Ik was vergeten te melden

Ik dacht dat ik niks was afgevallen maar zag dat in de tabel 76 staat dat is nu 75 dus toch een kilo

Ik denk dat ik nu weining afval omdat ik veel sport spieren wegen immers meer dan vet

Merk wel dat het gestroomlijnder word.

Buik is minder aan het worden moet

Moet alleen de balans in het vinden

Heb ook vooral zo iets wil een platter buik

Vooral voor de gezondheid
ik weet echt niet wat ik heb deze week en vorige week, maar ik kan me er niet toe zetten om naar de sportschool te gaan Yoga ga ik wel naar toe, probeer me wel te gedragen qua eten en probeer veel te lopen zodat ik alsnog wat beweging krijg. maar ik voel me best wel klote erdoor
Nijntje wat vervelend.. enig idee waar je weerstand vandaan komt? Probeer je erover heen te zetten en toch gewoon te gaan, bedenk hoe blij je bent na afloop en hoe lekker het is als je hebt gesport. Zet m op je kan het!!
denk het wel, was vorige week ongesteld en behoorlijk chagernijnig en down, en ja deze week had ik ook een paar zware dipjes. tja het gaat niet zo lekker op werk, heb het er steeds minder naar me zin kan niet zo goed met mijn storemanager overweg tenminste ze irriteert me tot op het bot. en ja ik heb na een lange tijd mijn studie weer opgepakt en ben nu ook hard opzoek naar een stageplek om ervaring op te doen en om misschien daarin wat werk te vinden en om me diploma te halen maar soms verlies ik een beetje de hoop omdat het best veel praktijk van me vergt en ik al weinig discipline heb
ah ja dat is zeker even shit allemaal Nijntje. Van sporten krijg je juist energie he.. maakt je hoofd even leeg en met je lijf bezig ipv al het gedoe. Maar niet te streng voor jezelf zijn. Als je weer lekkerder in je vel zit pak je t zo weer op.

Ik ben een week alleen want vriend naar buitenland voor zn werk. Moet steeds oppas regelen of de baby meenemen maar toch 2 keer geregeld. Dus dan moet ik wel gaan sporten haha.

Het lijkt wel of ik me nu meer stoor aan m'n figuur dan 10 kilo geleden.. alsof m'n oude lijf nu minder ver weg is dus het nog irritanter is dat ik nog 10 kilo te gaan heb. Nu al 5 maanden bezig en 'pas' op de helft, alhoewel dat eigenlijk ook heel goed is al! Up ens downs dus hier.. jullie kennen het vast wel
ja,voel me beter heb er weer zin in, ik ga er morgen weer hard tegen aan.

het rare is dat ik merk dat me lichaam er wel anders uit gaan zien, vooral me kuiten worden steeds gespierder en strakker en ik heb een taille hahaha.
En jawel hoor 89,4 kilo BAMMM BAMMMM. Yess van die 90 af ik ga hard ik ga lekker. ik hoop dat ik volgend jaar wat slanker ben en in mijn bruidsjurk pas.
77.6 ondanks dat ik niet gesport heb wel afgevallen nu gaat het echt naar beneden

nou Ttass het regelen van een bruiloft gaat gespaard met een hoop stress dus waarschijnlijk gaat dat wel lukken
Jaaa goedzo!

Ik sta morgen op de weegschaal. Deze week op vakantie nergens op gelet dus ben beetje bang voor de weegschaal. Ben benieuwd hoeveel k aangekomen ben
Mehh flink wat schade van een weekje niet opletten maarja eigen schuld.

Nu 86,7 dus 1,7 er bij...
Al hoewel ik me ik me niet heb gewogen. Heb ik weer meer motivatie.

Nu loop ik de komende dagen de avond Vierdaagse. En dan wil ik ook weer een bootccamp lesje inplannen.

Heb deze week vrij dus alle tijd voor mezelf.

Ttas mooie motivatie
Fijn! Goed bezig travelgirl!

Wat is t hier rustig... Hoe is t met iedereen?
druk met sporten voornamelijk had van de week een goed/heftig gesprek met vriendlief... over het feit dat ik al sinds ik hem ken worstel met afvallen en ja basicly heeft hij me een ultimatum gegeven dat ik of nu echt serieus ga afvallen of dat ik er mee stop en het accepteer het. dus ja. wat het grootste probleem bij mij is, het kan heel lang goed gaan een dieptepunt en ik hou het voor gezien. en dat terwijl ik het heerlijk vind om in beweging te zijn alleen dat ik ook me voeding moet aanpassen wordt ik een beetje cranky van. wil gewoon vreten wat ik wil

Lastig he Nijntje.. Ik ben altijd jaloers op mensen die alles maar kunnen eten.

Een ultimatum klinkt nogal onaardig :( je zult je hele leven er mee worstelen je zult nooit kunnen eten wat je wilt als je slank wilt zijn. Hij kan je daar beter bij steunen dan zo hard zijn toch?

Hier nog 81,5, schiet niet erg op. Kijk zo uit naar die 7! Komende weken weer even extra streng. Ik heb wel stress want we zijn bezig met een huis kopen en als ik stress heb heb ik de neiging om mezelf wat meer te gunnen..
Hier hetzelfde als vorige week. 86,7..

Ik heb hetzelfde als jou boertje. Ben bezig met een verhuizing dus telkens een makkelijke hap. En ben idd ook minder streng dus wijntje hier chocolaatje daar....

Moet mezelf weer even herpakken want wil voor m'n verjaardag in augustus -25 dus op de 81 kg zitten. Deze week zal nog lastig zijn maar daarna weer even goed op de rit. Al zit ik nu weer even beetje in een dip...
heb vanmorgen niet op de weegschaal kunnen staan, had nogal wat haast morgen maar even kijken

tja dat kan ook wel dubbel zijn, mijn zusje bijvoorbeeld die kan eten wat ze wilt maar ze is wel heel magertjes dat is ook niet altijd leuk. + veel van mijn tantes waren vroeger ook zo.. en nu willen ze allemaal weer afvallen

.. ik hoef geen skinny graat te worden maar wil gewoon een gezond gewicht bereiken. nah steunen deed hij genoeg alleen op dit moment was zijn geduld een beetje op en ja soms heb ik hard zijn wel nodig.
Ik ben gisteren geopereerd en lig nu even wakker van de pijn. Ga zo nog proberen wat te slapen. Eten gaat prut, dus misschien verlies ik nog wat kilo's deze week
Ik ben een kilo aangekomen grr 90,3 kilo grrrr. Gelukkig ben ik vrij de rest van de week. Hard sporten. Door het EK gebeuren drink ik wat vaker wijntjes
quote:Lexie85 schreef op 15 juni 2016 @ 03:27:

Ik ben gisteren geopereerd en lig nu even wakker van de pijn. Ga zo nog proberen wat te slapen. Eten gaat prut, dus misschien verlies ik nog wat kilo's deze week Sterkte!
Dank je! Heb heel slecht geslapen, om 3 uur nog een raketje gegeten. Misschien straks nog wat slaap inhalen. Hoe gaat het met iedereen hier?
ik heb iets met me knie, dus kan voorlopig niet rennen denk niet dat het een blessure is hoop het niet
Weer niks afgevallen wat ook logisch is. Straks even sporten, vanavond werken.

@lexie hoe is het ermee?
Ik weeg 80,2! Het enige goede van deze operatie

Ik voel me lichamelijk prima, maar mijn keel doet afschuwelijk veel pijn. Sinds vrijdag heb ik daar morfine voor gekregen, daardoor slaap ik ook eindelijk weer. Ik voelde me gisteren voor het eerst beter dan de dag ervoor, dus ik hoop dat die lijn doorzet. Praten lukt ook niet zo goed en eten en drinken doet veel pijn. Drinken forceer ik maar en eten... tja... ik doe een half uur over een bakje vla en een uur over een zacht bolletje met ei. Daarna moet ik een uurtje slapen om bij te komen

Ik heb uit verveling vorige week een hele stapel kleren besteld in maat 42 en alles paste en stond hardstikke leuk! Een korte broek, topjes, drie jurkjes, heel blij mee!
Hey dames,

Vanochtend niet gewogen; ga ik morgen doen. Ik ben echt mijn motivatie kwijt

En dat terwijl de zomervakantie als over een week of 6 begint. Waarom lukt het me nou niet om streng voor mezelf te zijn???

Ik overweeg dat boek van Mieke Kosters te gaan lezen; 'Het geheim van slanke mensen'

Hierboven werd het ook al aangegeven; ik wil ook gewoon eten waar ik zin in heb.

Eigenlijk doe ik dat ook alleen zou het wat meer 'Met Mate' moeten

Qua beweging fiets ik lekker rond; heb ook de avondvierdaagse gelopen en zo.

Nu alleen de motivatie weer vinden.

Pfffff!!! Blegh
Ik hobbel ook maar wat rond helaas. 88,1 weer deze week weer hard aan de slag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven