Lijf & Lijn alle pijlers

silk'n silhouette

31-03-2015 13:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heeft iemand ervaring met de silk'n silhouette?

Ik wil graag weten of dit product echt effect heeft, kan namelijk nergens op internet reviews vinden.

Hopelijk kan iemand mij helpen en me vertellen of dit product helpt.
Even gegoogled. Lijkt me zonde van je geld.
Zolang je erin gelooft heb je er plezier van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zie wel dat dit product een beauty award heeft gewonnen in Frankrijk, de Victoire de Beaute. Moet je maar even op googlen. Klinkt wel goed in ieder geval want die prijs geven ze niet zomaar aan elk product en zeker niet in Frankrijk als het niet werkt. Heb zelf jarenlang in Frankrijk gewoond dus kan het weten
Bedankt voor jullie reacties! Heb net even gegoogeld naar de Beauty award in Frankrijk, ziet er inderdaad veel belovend uit. Ik ben erdoor positief verrast. ;)

Is er toevallig ook iemand die het product ook thuis heeft? En me kan vertellen wat haar ervaringen zijn?
Cellulite verdwijnt niet door massage. Het kan je huid tijdelijk verbeteren door een betere doorbloeding maar als je stop met masseren (een tijdrovende grap) dan komt het keihard terug. Op hardnekkige cellulite doet het niks omdat het niet diep genoeg gaat.

http://www.goedgevoel.be/ ... heid-over-cellulite.dhtml
Ik ben zeer enthousiast over het Silk'n Silhouette apparaat voor het lijf. Ik ben 54 jaar oud en het apparaat maakt alles mooi glad. Wel een tijdje volhouden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven