Lijf & Lijn alle pijlers

Slanker de lente in! >15 kg afvallen - Schrijf mee!

20-03-2024 09:20 163 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Wil jij net als ik meer dan 15 kg kwijt en ben je ein-de-lijk gemotiveerd om er ook écht mee aan de slag te gaan?
Schrijf gezellig mee!
Hoe je het doet, wat je situatie ook is, je bent welkom. We starten een nieuw schrijfclubje vers van de pers.

Laten we elkaar inspireren, aanmoedigen, troosten en bewieroken ;-D op ons pad naar een slanker en gezonder lijf.

:cheer2:

Veel liefs,
HobbeltVerder
Alle reacties Link kopieren Quote
Werkt dat echt van de worteltjes? Ik ben heel bleek dus als het werkt dan wil ik ook wel gaan knagen ;-D

Leuk om te gaan tennissen peertje! Is een goede sport.

HobbeltVerder, hoe is het nu met je long covid?

Ik ben weer aangekomen! Had ik niet verwacht. Nou ja, en weer door.

Ik maak vanmorgen een groentesap, en eet yogurt met banaan en zaden en paar noten voor ontbijt.

Vanmiddag twee boterhammen met twee gekookte eitjes en spinazie en sla.

Tussendoor sinaasappel en worteltjes, eventueel met hummus.

Vanavond een wrap met kip en groenten. M'n weegschaal heeft me laten weten, géén ander soort tussendoortjes :)

M'n springtouw is er. Zodra ik kan wil ik weer de workouts van Grow with Jo doen, met gewichten dit keer, en eens kijken of ik m'n conditie verder kan opbouwen met touwtje springen, naast wandelen. Heb een hond en baby en woon in bosrijk gebied en de kust (buitenland) dus ben sowieso regelmatig buiten en die stappen die ik zet helpen niet bij afvallen, maar wel mentaal.

Fijn weekend iedereen.
Alle reacties Link kopieren Quote