Slijmprop
dinsdag 2 januari 2018 om 23:58
Net had ik een witte slijm prop met een bruine draad daardoorheen in mijn onderbroek.. het was echt een soort van troebele en slijmerige prop.. ik heb een koperspiraal en ben gewoon ongesteld geweest. Wel veelste laat met daarvoor vaak roze afscheiding.. ben wel vaak misselijk ect. Is dit een reden om even een test te doen of is de kans nihil dat ik zwanger ben..?
woensdag 3 januari 2018 om 00:08
Ik zou voor de zekerheid testen. Sommige vrouwen raken ondanks een koperspiraal zwanger. Verder zou het je natuurlijke cyclus niet moeten beïnvloeden. Je natuurlijke cyclus kan beïnvloedt worden door veranderingen in je leven, stress, ziekte er cetera. Daardoor kan je ook een keer een langere cyclus hebben bijvoorbeeld of anders/ meer cervixslijm. Wanneer begon je laatste menstruatie? Hoe lang was die cyclus en hoe lang is je cyclus meestal?
woensdag 3 januari 2018 om 00:35
2 week terug denk ik.. en ik heb een heel onregelmatige cyclus, ben iets korter ongesteld geweest voor mn gevoel. Veel roze bloed ect.Saga_Röversdotter schreef: ↑03-01-2018 00:08Ik zou voor de zekerheid testen. Sommige vrouwen raken ondanks een koperspiraal zwanger. Verder zou het je natuurlijke cyclus niet moeten beïnvloeden. Je natuurlijke cyclus kan beïnvloedt worden door veranderingen in je leven, stress, ziekte er cetera. Daardoor kan je ook een keer een langere cyclus hebben bijvoorbeeld of anders/ meer cervixslijm. Wanneer begon je laatste menstruatie? Hoe lang was die cyclus en hoe lang is je cyclus meestal?