Lijf & Lijn alle pijlers

Slijmprop

02-01-2018 23:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net had ik een witte slijm prop met een bruine draad daardoorheen in mijn onderbroek.. het was echt een soort van troebele en slijmerige prop.. ik heb een koperspiraal en ben gewoon ongesteld geweest. Wel veelste laat met daarvoor vaak roze afscheiding.. ben wel vaak misselijk ect. Is dit een reden om even een test te doen of is de kans nihil dat ik zwanger ben..?
Ik zou testen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou voor de zekerheid testen. Sommige vrouwen raken ondanks een koperspiraal zwanger. Verder zou het je natuurlijke cyclus niet moeten beïnvloeden. Je natuurlijke cyclus kan beïnvloedt worden door veranderingen in je leven, stress, ziekte er cetera. Daardoor kan je ook een keer een langere cyclus hebben bijvoorbeeld of anders/ meer cervixslijm. Wanneer begon je laatste menstruatie? Hoe lang was die cyclus en hoe lang is je cyclus meestal?
Saga_Röversdotter schreef:
03-01-2018 00:08
Ik zou voor de zekerheid testen. Sommige vrouwen raken ondanks een koperspiraal zwanger. Verder zou het je natuurlijke cyclus niet moeten beïnvloeden. Je natuurlijke cyclus kan beïnvloedt worden door veranderingen in je leven, stress, ziekte er cetera. Daardoor kan je ook een keer een langere cyclus hebben bijvoorbeeld of anders/ meer cervixslijm. Wanneer begon je laatste menstruatie? Hoe lang was die cyclus en hoe lang is je cyclus meestal?
2 week terug denk ik.. en ik heb een heel onregelmatige cyclus, ben iets korter ongesteld geweest voor mn gevoel. Veel roze bloed ect.
Als je een onregelmatige cyclus hebt is het zeker niet raar dat je een keer wat later bent. Gewoon even een test ter geruststelling. Las ook dat je eea meemaakt op relatiegebied, dus kan me goed voorstellen dat je cyclus daardoor beïnvloed wordt.
Kan het niet de spiraal zelf zijn geweest? Is eigenlijk kleine kans, maar heb het één keer eerder gehoord. Zou het even na laten kijken en een test doen.
testen, als je zwanger kan zijn (is jouw verkering niet al ruim een ´cyclus´ uit?)
lilalinda schreef:
03-01-2018 08:16
testen, als je zwanger kan zijn (is jouw verkering niet al ruim een ´cyclus´ uit?)

Je kan zonder verkering ook seks hebben hoor.
olla- schreef:
03-01-2018 08:19
Je kan zonder verkering ook seks hebben hoor.
daar zeg ik toch: als je zwanger kan zijn
zonder seks is zwanger worden namelijk behoorlijk lastig
Ik ben niet zwanger, en mijn relatie is een maand uit nu.. aparte cyclus gehad !
Je bent nu dus ongesteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven