slim belly
dinsdag 19 mei 2009 om 19:47
Heeft hier iemand ervaring met slim belly?
Het bestaat uit 4 weken 3 x per week trainen.
Voor snelle lokale vetverbranding.
Het belooft een buikomvangvermindering van minimaal 6,5 cm, dit zou 2 kledingmaten schelen.
Ik ga er volgende week mee beginnen, maar was benieuwd naar de ervaring van anderen.
Het bestaat uit 4 weken 3 x per week trainen.
Voor snelle lokale vetverbranding.
Het belooft een buikomvangvermindering van minimaal 6,5 cm, dit zou 2 kledingmaten schelen.
Ik ga er volgende week mee beginnen, maar was benieuwd naar de ervaring van anderen.
maandag 23 november 2009 om 18:48
Nou ik ben geen medewerker,, ik ben klaar met mijn 4 weken, ik ben 1 kg afgevallen, en 4 cm onderbuik 4 cm bovenbuikkwijt. Ik vond het wel zwaar, maar ik sport ook nog eens 3 keer per week, en dat doe ik al een jaar. Slim Belly heb ik 1 maand gedaan, ik zou het nooit meer doen, omdat ik de verplichting en het fietsen 40 min te zwaar vindt. Maar ben blij met het resultaat. Ik heb nu thuis een crosstrainer en ga daar mee verder, lekker thuis elke dag een half uur, bergje op en af. Dat zweet ook prima! Dan hoef ik die verplichting van 3 keer per week naar de sportschool niet aan. Ik blijf wel naar de sportschool gaan, maar niet meer zo vaak. Want in de sportschool hebben ze een sauna en zwembad en dat heb ik thuis nog lang niet!
woensdag 25 november 2009 om 17:07
Hier ook een gebruiker van de slim belly.
Ik ben over de gehele linie wat te zwaar, maar stoor me altijd het meest aan de maag/buik.
Na 2 weken slim belly was ik 7,5 cm kwijt gemeten boven de navel en 1 cm gemeten onder de navel. Terwijl ik normaal toch 2x per week sport. Dit was dus maar 1x extra per week.
Verder heb ik niet bijzonder op mijn eten (lees: snoepen) gelet. Als ik dat ook nog zou doen, dan zou er vast nog meer af zijn. Nu nog 1 week en dan zit het erop. Ik zou ook wel doorwillen gaan, maar 20 euro per week is wel wat te gek.
Ik zou graag weten of je zo'n ding kan kopen en hoeveel het dan kost. Heeft iemand dat al uitgezocht?
Ik ben over de gehele linie wat te zwaar, maar stoor me altijd het meest aan de maag/buik.
Na 2 weken slim belly was ik 7,5 cm kwijt gemeten boven de navel en 1 cm gemeten onder de navel. Terwijl ik normaal toch 2x per week sport. Dit was dus maar 1x extra per week.
Verder heb ik niet bijzonder op mijn eten (lees: snoepen) gelet. Als ik dat ook nog zou doen, dan zou er vast nog meer af zijn. Nu nog 1 week en dan zit het erop. Ik zou ook wel doorwillen gaan, maar 20 euro per week is wel wat te gek.
Ik zou graag weten of je zo'n ding kan kopen en hoeveel het dan kost. Heeft iemand dat al uitgezocht?
donderdag 18 februari 2010 om 16:00
Nou slim belly is echt ONZIN!
Mijn moeder heeft er nu bijna 4 weken opzitten en is bijna geen cm's kwijt. Ze is 1.75 m lang en weegt ongeveer 76 kilo. Ze heeft dus geen overgewicht maar ze heeft wel een buikje waar ze vanaf wilde. Dus ze had zich hiervoor opgegeven.
Mijn moeder eet dus gewoon gezond en sport normaal al 3x in de week en wandelt bijna iedere een uur met de hond.
Alle mensen die op de sportschool effect merken deden al jaren nooit aan sport en aten erg ongezond en gingen dit nu ook veranderen. Één vrouw vertelde bijvoorbeeld tegen mijn moeder dat ze iedere dag 3 flessen cola dronk ! Nou als je dat al eens weg laat en je gaat 3x in de week sporten, dan is het meer dan logisch dat je afvalt! Daar heb je geen slim belly voor nodig!
Mijn moeder heeft er nu bijna 4 weken opzitten en is bijna geen cm's kwijt. Ze is 1.75 m lang en weegt ongeveer 76 kilo. Ze heeft dus geen overgewicht maar ze heeft wel een buikje waar ze vanaf wilde. Dus ze had zich hiervoor opgegeven.
Mijn moeder eet dus gewoon gezond en sport normaal al 3x in de week en wandelt bijna iedere een uur met de hond.
Alle mensen die op de sportschool effect merken deden al jaren nooit aan sport en aten erg ongezond en gingen dit nu ook veranderen. Één vrouw vertelde bijvoorbeeld tegen mijn moeder dat ze iedere dag 3 flessen cola dronk ! Nou als je dat al eens weg laat en je gaat 3x in de week sporten, dan is het meer dan logisch dat je afvalt! Daar heb je geen slim belly voor nodig!
maandag 1 maart 2010 om 22:06
ik ben 1,76 lang weeg bijna 70 kilo en echt niet te dik maar wel een irritant onderbuikje.nu heb ik 1 maand slim belly gedaan en 10 cm kwijt 6,5 boven en 3,5 onder de navel had het liever andersom gehad want het meeste zit bij mij eronder.maar dik tevreden en ook nog 1,5 kilo lichter... dus plak er nog een maandje achteraan