Lijf & Lijn alle pijlers

Spierpijn na seks

17-02-2008 21:43 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft iemand hier wat tips voor mij: ondanks dat ik minimaal 4 keer per week sport, heb ik telkens forse spierpijn na seks. Soms doet de bovenkant van mijn bilspieren zeer, vandaag weer mijn heupen en bovenste beenspieren (aan de voorkant).

Lopen, opstaan vanuit een stoel, mijn bekken zit weer vast.

Zal ook wel komen doordat ik mijn vriendin maar eens in de 2 weken zie, maar weet iemand een goede oefening om zulke spierpijn tegen te gaan? Wat krachtiger bekken-en heupspieren kan nooit kwaad natuurlijk.

Squatten en leg-extensions plus 4 verschillende buikspieroefeningen doe ik al, maar die voorkomen de pijnlijke spieren niet.

Heeft iemand een handig trainings idee?

Alvast bedankt.
De gemiddelde mens sport niet 4 keer in de week en bijna iedereen heeft sex, zelfs de mensen die nooit sporten, dus squatten etc lijkt me overbodig..voor de sex dan..

Ik heb zelf behoorlijk gespierde benen, door het thaiboksen en zware krachttraining..en ik heb altijd kramp in mijn bovenbenen tijdens de sex als ik bovenop ben. Ik heb dan wel eens gedacht, hoe kan dat verdorie nou, mijn buurvrouw van 100 kilo die nooit wat doet kan het bij wijze van spreken wel, en ik verga van de pijn!

Ik denk wel eens gedacht dat het juist door het trainen kwam, dat ze toch al aardig belast waren, maar na veel oefenen gaat het toch beter, schijbaar toch weer een andere beweging!

Veel oefenen dus!
Niet zulke ingewikkelde standjes doen
Op je rug gaan liggen....

hahahahaha
Heel goed Quattro, no pain no gain. Mijn man combineert de sex altijd met een training, dus in de missionaris push ups, en je kan ook leuke dingen doen terwijl je dipt voor je triceps. Houd je buik altijd in voor een goede ab. workout. En vergeet geen eiwitshake te nemen na afloop
[quote]Bronny schreef op 17 februari 2008 @ 23:03:

Op je rug gaan liggen.... X-D[/quote]

Dat was ook mijn voorstel, maar zij wil graag stevig onder handen genomen worden, dus dat feest ging niet door
[quote]Bokstertje schreef op 17 februari 2008 @ 22:17:

De gemiddelde mens sport niet 4 keer in de week en bijna iedereen heeft sex, zelfs de mensen die nooit sporten, dus squatten etc lijkt me overbodig..voor de sex dan..

Ik heb zelf behoorlijk gespierde benen, door het thaiboksen en zware krachttraining..en ik heb altijd kramp in mijn bovenbenen tijdens de sex als ik bovenop ben.

Meer van voren naar achteren bewegen in die houding in plaats van op-en-neer zeg maar?

Ik heb dan wel eens gedacht, hoe kan dat verdorie nou, mijn buurvrouw van 100 kilo die nooit wat doet kan het bij wijze van spreken wel, en ik verga van de pijn!

Arme buurman! Zij heeft geen pijn, maar hij des te meer waarschijnlijk

Ik denk wel eens gedacht dat het juist door het trainen kwam, dat ze toch al aardig belast waren, maar na veel oefenen gaat het toch beter, schijbaar toch weer een andere beweging!

Veel oefenen dus![/quote]

Vaker oefenen dus
laat haar het werk doen dan?

"ik wil wel eens stevig onder handen genomen worden"

(dat zeg jij dan he
[quote]meds schreef op 18 februari 2008 @ 00:05:

Heel goed Quattro, no pain no gain. Mijn man combineert de sex altijd met een training, dus in de missionaris push ups, en je kan ook leuke dingen doen terwijl je dipt voor je triceps. Houd je buik altijd in voor een goede ab. workout. En vergeet geen eiwitshake te nemen na afloop[/quote]

Daar kan ik een hele ranzige opmerking over maken
uhm.............. ik snap hem nu ook
Smeer er na de sex "super white stuff" op je pijnlijke spieren dan is je spierpijn weg
Quattro, doe jij altijd al het werk?

Mijn man doet best veel aan sport, maar ik hoor hem niet over spierpijn klagen, hij klaagt nooit eigenlijk.

En ik kan goed masseren, zal ook wel schelen.
[quote]muzze schreef op 18 februari 2008 @ 15:28:

Quattro, doe jij altijd al het werk?

Mijn man doet best veel aan sport, maar ik hoor hem niet over spierpijn klagen, hij klaagt nooit eigenlijk.

En ik kan goed masseren, zal ook wel schelen.[/quote]

Mmmm, massage, maar dat werkt beter voor je billen en rug denk ik. Althans, daar is het makkelijker masseren. Je heup en lies zijn wat lastiger locaties, maar valt te proberen

(Of "super white stuff" uitproberen. Ik dacht dat het een dubbelzinnige naam was, maar blijkt volgens Google een echt product te zijn

En "al het werk doen", als man kun je toch veel snellere bewegingen maken met je heupen dan een vrouw met haar hele lichaam. Tenzij ze bovenop zit, en een heel flexibel bekken heeft wat ze langdurig en supersnel heen-en weer kan bewegen.

Maar dan zal ze haar spieren ook wel voelen de dagen daarna?
quote:boschbolletje schreef op 17 februari 2008 @ 22:23:

Niet zulke ingewikkelde standjes doen

HAHAHA

Ja, ik vroeg me ook al meteen af: Welk standje doe je in hemelsnaam!!!!
quote:Maar dan zal ze haar spieren ook wel voelen de dagen daarna?Tuurlijk voelt die haar bovenbeenspieren ook als ze bovenop zit, maar ja net als het huishouden moet je ook deze taken EERLIJK VERDELEN!!! whehehee
quote:meds schreef op 18 februari 2008 @ 00:05:

Heel goed Quattro, no pain no gain. Mijn man combineert de sex altijd met een training, dus in de missionaris push ups, en je kan ook leuke dingen doen terwijl je dipt voor je triceps. Houd je buik altijd in voor een goede ab. workout. En vergeet geen eiwitshake te nemen na afloop
Quattro, wat doe je trouwens dat je pijn krijgt in je liezen? Ik heb daar ook wel eens spierpijn gehad na de seks, maar dat was eerder omdat ik het niet meer gewend was mijn benen uit elkaar te gooien
[quote]tangerine schreef op 18 februari 2008 @ 21:53:

Quattro, wat doe je trouwens dat je pijn krijgt in je liezen?

Mmmmm, eerst zij zittend op mij, toen gewoon missionaris, daarna op zijn hondjes, toen lepeltje/lepeltje, dan zij plat op haar buik en ik op haar liggend, (maar door deze houdingen kan het niet komen denk ik).

Komt doordat ik haar benen pakte en optilde en tegen mijn schouders legde (ik steun op mijn handen en knieen dan), dus haar benen hoog in de lucht zeg maar. En dan maar lang genoeg rare bewegingen maken = 2 dagen spierpijn

(De spierpijn is ook op een andere plek vandaag dan gister gek genoeg)

Ik heb daar ook wel eens spierpijn gehad na de seks, maar dat was eerder omdat ik het niet meer gewend was mijn benen uit elkaar te gooien ;-)[/quote]

Maar dat kun je trainen Tang! Je hebt in grote fitness centra een speciale machine, M*** heeft weleens geschreven dat ze die niet kon gebruiken omdat haar kut dan steeds scheten liet zeg maar, vond ze lullig voor haar trainingspartners

Je gaat rechtop zitten, en dan duw je je dijen naar buiten of juist naar binnen (ben ik even vergeten). Weet de naam niet van dat apparaat of die oefening, maar de spieren die jullie gebruiken om je benen te openen: heel goed trainbaar, alleen voor mannen hebben ze zo'n soort ding nog niet uitgevonden blijkbaar.
Mmmmm, eerst zij zittend op mij, toen gewoon missionaris, daarna op zijn hondjes, toen lepeltje/lepeltje, dan zij plat op haar buik en ik op haar liggend, (maar door deze houdingen kan het niet komen denk ik).

Komt doordat ik haar benen pakte en optilde en tegen mijn schouders legde (ik steun op mijn handen en knieen dan), dus haar benen hoog in de lucht zeg maar. En dan maar lang genoeg rare bewegingen maken = 2 dagen spierpijn

Verdomme Quatro het lijkt wel een Les Mills les. Hoe lang duurde deze choreografie in godsnaam
en wat voor helse pijnen moet je vriendin nu wel niet doorstaan
@Quattro, ik heb een alias van dit topic gemaakt. Hopelijk krijg je hierdoor meer reacties en of tips. Het is namelijk een onderwerp wat zowel op deze pijler als op de sexpijler had kunnen staan. Succes!
Ben ik de enige die het gevoel bekruipt dat dit een verkapt *kijk mij eens een wild sexleven hebben en een beest in bed zijn* topic?

Ik heb wel eens dat een spiertje verrekt, mijn vriend ook, maar ik heb niet altijd spierpijn, vriendlief evenmin...
@44: daarom heb ik topic nu ook eens snel gelezen...maar als ik bovenstaande lees krijg ik wel hetzelfde gevoel als jou.

Ik heb eigenlijk nooit spierpijn na de sex, maar zal wel komen omdat ik zo atletisch en lenig ben (ahum....)
anoniem_37340 wijzigde dit bericht op 19-02-2008 16:09
Reden: wijziging ivm leesbaarheid
% gewijzigd
Als je maar lang genoeg bezig bent dan lukt spierpijn echt wel hoor....niet dat dat nou het doel is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven