Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
woensdag 5 september 2012 om 20:16
woensdag 5 september 2012 om 21:19
@ sun: alvast van harte! Maak er morgen een gezellige dag van!! 40 is best een bijzonder jaar natuurlijk
Fijn dat de les goed ging! Wat een tijd achter elkaar alweer he die 41 minuten. Kan je je nog herinneren dat je helemáál begon? Ik wel hoor
Nog steeds denk ik er wel eens aan terug. Gek idee.
slaap lekker allemaal ik ga lekker slapen
slaap lekker allemaal ik ga lekker slapen
donderdag 6 september 2012 om 22:19
@ sokkie: ik moest tot mijn stomme verbazing na 500 km al de pure flows vervangen (zie www.runpower.nl) heel merkwaardig maar goed, kan ze nog net even inlopen ook al is dat niet echt nodig natuurlijk.
vrijdag 7 september 2012 om 07:55
vrijdag 7 september 2012 om 07:58
zondag 9 september 2012 om 09:12
@ sokkie: hoe voelt het nou? Is het al minder geworden?
Gisteren 130 minuten gelopen volgens schema. Daarna moest ik even naar Duitsland, dus dat was niet zo lekker zo lang zitten in de auto. Vandaag staat er een rondje 60 minuten 'joggen' (alsof ik iets anders doe) op het programma, maar ik moet even kijken wanneer ik dat ga doen. Misschien vanavond. Ben nu nog erg moe, en had vanmorgen dus geen behoefte aan een rondje sukkelen eigenlijk hoewel het super lekker weer was, merkte ik tijdens het wandelen met de hond. Gek gevoel hoor, ik sla nooit een training over, maar misschien vandaag dus wel. Dinsdag nog een 4x2000 en dat vind ik al best veel zo net voor de GNR. De beste coach ben je zelf volgens mij -)
Iemand anders nog loopplannen?
Judith: gaat het goed?
Bibianne: hoe staat het met jouw plannen?
Elly"hoe gaat het met jou?
Tomaatje: lukt het nog met lopen?
Linda: gaat die 5 km loop lukken deze maand?
Gisteren 130 minuten gelopen volgens schema. Daarna moest ik even naar Duitsland, dus dat was niet zo lekker zo lang zitten in de auto. Vandaag staat er een rondje 60 minuten 'joggen' (alsof ik iets anders doe) op het programma, maar ik moet even kijken wanneer ik dat ga doen. Misschien vanavond. Ben nu nog erg moe, en had vanmorgen dus geen behoefte aan een rondje sukkelen eigenlijk hoewel het super lekker weer was, merkte ik tijdens het wandelen met de hond. Gek gevoel hoor, ik sla nooit een training over, maar misschien vandaag dus wel. Dinsdag nog een 4x2000 en dat vind ik al best veel zo net voor de GNR. De beste coach ben je zelf volgens mij -)
Iemand anders nog loopplannen?
Judith: gaat het goed?
Bibianne: hoe staat het met jouw plannen?
Elly"hoe gaat het met jou?
Tomaatje: lukt het nog met lopen?
Linda: gaat die 5 km loop lukken deze maand?
zondag 9 september 2012 om 10:23
@max: nee, het is niet minder geworden. Morgen wil ik een afspraak bij de huisarts maken, want mijn ene been is iets langer dan het andere, wellicht komt het daardoor en kan het verholpen worden met een zooltje. Dit weekend dus even niet lopen...
De beste coach ben je idd zelf
jij voelt je lijf het beste aan!
De beste coach ben je idd zelf
woensdag 12 september 2012 om 01:46
Sterkte sokkie!
Ik heb even een paar dagen niet gelopen. Druk en spierpijn na mijn parachutesprong. Maar afgelopen avond heb ik weer heerlijk gelopen, les 9 van Keep Running, een interval les met 8 x versnellen. Het ging lekker ondanks mijn nachtdienst.
Ik heb even een paar dagen niet gelopen. Druk en spierpijn na mijn parachutesprong. Maar afgelopen avond heb ik weer heerlijk gelopen, les 9 van Keep Running, een interval les met 8 x versnellen. Het ging lekker ondanks mijn nachtdienst.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.