Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
donderdag 18 juli 2013 om 15:36
Ik heb nog niet aan wedstrijden meegedaan omdat ik nog zo kort bezig ben, ik vind het al een enorme prestaite als ik meer dan 5 minuten achter elkaar ren
Ik wil wel binnenkort de singelloop en de kika run gaan doen. Heb net een half uur gewandeld, dat gng goed zonder pijn aan mijn kuit... nu uitbreiden en dan zondag of maandag weer proberen te rennen. Wow, wat goed, 11kg afgevallen... ook nog veel op andere dingen gelet? Ik ben de eerste 2w dat ik ging rennen juist bijna 2kg (!!) aangekomen tot mijn grote frustratie. Nu lijkt dat er langzaam maar zeker weer af te gaan.
zondag 21 juli 2013 om 23:52
Ik heb net weer voor het eerst na 1.5 week weer gerend!
Het viel toch wel tegen met de hitte, en kreeg na kwartier toch weer last van linkerkuit. Toen wat rustiger gaan rennen en heb mijn lesje wel uit kunnen rennen. Helaas nu wel echt pijn in kuit... Hopelijk gaat het nu wel snel weer weg want baal er flink van!
Het viel toch wel tegen met de hitte, en kreeg na kwartier toch weer last van linkerkuit. Toen wat rustiger gaan rennen en heb mijn lesje wel uit kunnen rennen. Helaas nu wel echt pijn in kuit... Hopelijk gaat het nu wel snel weer weg want baal er flink van!
maandag 22 juli 2013 om 10:46
Ja tuurlijk 5 minuten is ook al knap hoor en dan rustig opbouwen.
Goed dat je na 1,5 week ben begonnen met hardlopen. Auw dat is balen hoe gaat het vandaag met je heb je nog last?
Vrijdag jl. heb ik mijn 1e 13 km. gelopen. 1:16:54 het was nog 23 graden maar ging goed.
Goed dat je na 1,5 week ben begonnen met hardlopen. Auw dat is balen hoe gaat het vandaag met je heb je nog last?
Vrijdag jl. heb ik mijn 1e 13 km. gelopen. 1:16:54 het was nog 23 graden maar ging goed.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
maandag 22 juli 2013 om 17:25
@Mcs, dank je.
Extra dagje rust is altijd goed hoor!
Oh sorry, even je vraag beantwoorden: ja ik let nu wel op mijn voeding en soms ook niet.
Zo net terug 7 km. in 44. min/ 22 sec. Het was 31 graden, maar onderweg weer water gedronken ik vond het goed te doen hoor!
Iemand nog gelopen?
Juli 70 km. Totaal: 431,8 km
Extra dagje rust is altijd goed hoor!
Oh sorry, even je vraag beantwoorden: ja ik let nu wel op mijn voeding en soms ook niet.
Zo net terug 7 km. in 44. min/ 22 sec. Het was 31 graden, maar onderweg weer water gedronken ik vond het goed te doen hoor!
Iemand nog gelopen?
Juli 70 km. Totaal: 431,8 km
vrijdag 26 juli 2013 om 11:49
Ha meiden
@ fabienne: fijne vakantie wat ben je lekker lang weg! Geniet ervan
@ mother: Heb je alweer gelopen? Ik zag de 7 km maar daarna niks meer?
@ mcs: rustig opbouwen en niet doorzetten als je echt pijn hebt. Dan pas terug. Heb je goede schoenen?
Ik heb woensdag lekker gelopen, het was wel warm en drukkend. Morgenvroeg vertrek ik voor een lange duurloop. OP het programma staat ruim 33 km, maar dit weekend gebruik ik om te besluiten of ik wel of niet de marathon ga doen eind september. Afhankelijk van hoe het voelt. Eventueel loop ik de halve, daar sta ik ook voor ingeschreven en dat was de bedoeling ook. Dus misschien breek ik ergens de training af, dat moet ik nog even zien
Ik zit erg veel de laatste tijd, moet een klus afmaken en heb weinig tijd en alles wordt stijf en doet pijn ook al zit ik op een Swiss Ball. Maar goed... ik hoop dat het dit weekend allemaal klaar is, dan is alles weer bijna normaal
Afwachten maar. Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Ik ga zondag naar Aken om mijn verjaardag te vieren, ben maandag jarig.
@ fabienne: fijne vakantie wat ben je lekker lang weg! Geniet ervan
@ mother: Heb je alweer gelopen? Ik zag de 7 km maar daarna niks meer?
@ mcs: rustig opbouwen en niet doorzetten als je echt pijn hebt. Dan pas terug. Heb je goede schoenen?
Ik heb woensdag lekker gelopen, het was wel warm en drukkend. Morgenvroeg vertrek ik voor een lange duurloop. OP het programma staat ruim 33 km, maar dit weekend gebruik ik om te besluiten of ik wel of niet de marathon ga doen eind september. Afhankelijk van hoe het voelt. Eventueel loop ik de halve, daar sta ik ook voor ingeschreven en dat was de bedoeling ook. Dus misschien breek ik ergens de training af, dat moet ik nog even zien
Ik zit erg veel de laatste tijd, moet een klus afmaken en heb weinig tijd en alles wordt stijf en doet pijn ook al zit ik op een Swiss Ball. Maar goed... ik hoop dat het dit weekend allemaal klaar is, dan is alles weer bijna normaal
Afwachten maar. Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Ik ga zondag naar Aken om mijn verjaardag te vieren, ben maandag jarig.
vrijdag 26 juli 2013 om 12:41
Hallo allemaal,
@Mother, goed hoor 7km met dat weer..
@Fabienne, lekker vakantie, geniet ervan! Hoe lang ben jij al aan het rennen?
@max, ik heb wel hardloopschoenen van nike aangeschaft, een paar weken geleden wel maar zitten wel erg goed. Ik heb deze week nog niet durven rennen in verband met kuit. Ik ga het zondag weer proberen denk ik. Wel vervelend, ik zat er net zo lekker in... Wat vervelend van veel zitten en stijfheid... dat is behoorlijk wat, een duurloop van 33km... ben benieuwd hoe het gaat! Leuk naar Aken om je verjaardag te vieren. Ik ga morgen met mijn broer naar een concertje, altijd leuk!
Fijn weekend allemaal!
@Mother, goed hoor 7km met dat weer..
@Fabienne, lekker vakantie, geniet ervan! Hoe lang ben jij al aan het rennen?
@max, ik heb wel hardloopschoenen van nike aangeschaft, een paar weken geleden wel maar zitten wel erg goed. Ik heb deze week nog niet durven rennen in verband met kuit. Ik ga het zondag weer proberen denk ik. Wel vervelend, ik zat er net zo lekker in... Wat vervelend van veel zitten en stijfheid... dat is behoorlijk wat, een duurloop van 33km... ben benieuwd hoe het gaat! Leuk naar Aken om je verjaardag te vieren. Ik ga morgen met mijn broer naar een concertje, altijd leuk!
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 26 juli 2013 om 16:47
@Max, nee sindsdien niet gelopen, maar ik heb gistermiddag wel samen met mijn collega's 5.5 km. gefietst naar Scheveningen, daarna zijn wij met ons allen de zee in gedoken en daarna zijn wij weer 5.5 km. teruggefietst, douchen en weer verder gewerkt.
33 km. knap hoor succes.
Alvast een fijne verjaardag toegewenst.
@Mcs, dank je wel. Doe maar rustig aan een extra rustdagje kan echt geen kwaad.
@Dita. nee ik ga mijn inschrijven voor de Ladiesrun op 14 september/ 10 km. over het strand en door de duinen. Inschrijfkosten worden gedoneerd aan het goede doel: A.L.S. mijn vader is aan deze rotziekte overleden dus ik draag deze loop op aan mijn vader.
Ik heb nog geen 15 km. gevonden. Komt goed.
Hoe heet de wedstrijd waar jij aan mee gaat doen?
33 km. knap hoor succes.
Alvast een fijne verjaardag toegewenst.
@Mcs, dank je wel. Doe maar rustig aan een extra rustdagje kan echt geen kwaad.
@Dita. nee ik ga mijn inschrijven voor de Ladiesrun op 14 september/ 10 km. over het strand en door de duinen. Inschrijfkosten worden gedoneerd aan het goede doel: A.L.S. mijn vader is aan deze rotziekte overleden dus ik draag deze loop op aan mijn vader.
Ik heb nog geen 15 km. gevonden. Komt goed.
Hoe heet de wedstrijd waar jij aan mee gaat doen?
vrijdag 26 juli 2013 om 16:50
@ mother: dat is vast de bruggenloop in rotterdam 
@ dita: ah daar ben je weer. lekkere vakantie gehad? Jij gaat dus de bruggenloop doen
Heb ik 2 keer gedaan is een leuke loop
@ mcs: ah als je goede schoenen hebt is het misschien iets anders. Rustig opbouwen dan maar en kijken wat je voelt
Zet m op ladies
@ dita: ah daar ben je weer. lekkere vakantie gehad? Jij gaat dus de bruggenloop doen
@ mcs: ah als je goede schoenen hebt is het misschien iets anders. Rustig opbouwen dan maar en kijken wat je voelt
Zet m op ladies
vrijdag 26 juli 2013 om 18:44
Mother Wat een mooi idee die loop. extra stimulans om te lopen
Mijn ladies run (Rotterdam ) heb ik ook gelopen voor mijn vader.
Die heeft kanker met uitzaaiingen niet beter meer te maken we zien wel hoe het loopt.
Bij de finish stond hij er opeens (hij zou eigenlijk niet komen ivm de drukte ect) emo-moment.
We hadden allebei niet gedacht dat we er zouden staan.
We lagen vorig jaar september te gelijk in het ziekenhuis (ik gbp, hij aan zijn eerste chemo)
Max, ja de bruggenloop hij lijkt me echt super Rotjeknor
Mijn ladies run (Rotterdam ) heb ik ook gelopen voor mijn vader.
Die heeft kanker met uitzaaiingen niet beter meer te maken we zien wel hoe het loopt.
Bij de finish stond hij er opeens (hij zou eigenlijk niet komen ivm de drukte ect) emo-moment.
We hadden allebei niet gedacht dat we er zouden staan.
We lagen vorig jaar september te gelijk in het ziekenhuis (ik gbp, hij aan zijn eerste chemo)
Max, ja de bruggenloop hij lijkt me echt super Rotjeknor
vrijdag 26 juli 2013 om 21:20
@Dita, ja vond ik ook!
Oh, wat speciaal dat je vader bij de finish stond, ja kan mij goed voorstellen dat dat emo was. Sterkte toegewenst uit ervaring weet ik dat dat niet makkelijk is.
Oke, 15 december/ Bruggenloop is dus een leuke hardloopwedstrijd? Ik ga eens kijken op de site.
Vanavond 5 km. gelopen in 30 min. en 44 sec.
Oh, wat speciaal dat je vader bij de finish stond, ja kan mij goed voorstellen dat dat emo was. Sterkte toegewenst uit ervaring weet ik dat dat niet makkelijk is.
Oke, 15 december/ Bruggenloop is dus een leuke hardloopwedstrijd? Ik ga eens kijken op de site.
Vanavond 5 km. gelopen in 30 min. en 44 sec.
zondag 28 juli 2013 om 08:19
@ mother: bijzonder die loop voor A.L.S. Rotziekte en naar dat jij jouw vader daaraan verloren hebt!
@ dita: jij een vader die dus ook ziek is rot meissie!
Hebben jullie nog gelopen dit weekend? Ik heb gisteren de 35 km ronde gedaan. Verslagje op http://bit.ly/14jlXs7
Het ging prima, maar het was wel erg warm en ik voelde me een soort zware olifant aan het einde. Maar ik had nergens last van, ben tevreden.
Nu op naar Aken
Fijne zondag!
@ dita: jij een vader die dus ook ziek is rot meissie!
Hebben jullie nog gelopen dit weekend? Ik heb gisteren de 35 km ronde gedaan. Verslagje op http://bit.ly/14jlXs7
Het ging prima, maar het was wel erg warm en ik voelde me een soort zware olifant aan het einde. Maar ik had nergens last van, ben tevreden.
Nu op naar Aken
Fijne zondag!
maandag 29 juli 2013 om 12:41
Hallo meiden,
Daar ben ik ook weer. Ben vanochtend na ruim een week weer gaan rennen. Maar dat viel toch weer tegen. Ik heb uiteindelijk 2-3-6-5 minuten gerend, had nog 6 minuten gemoeten. Had het warm en kreeg mijn ademhaling niet onder controle. Baal wel een beetje. Ik denk dat ik toch moet investeren in andere hardloopkleding; ik ren nu in een joggingsbroek en shirtje, en kreeg het toch warm... misschien moet ik toch maar zo'n hardloopbroekje kopen, maar vind dat eigenlijk een beetje genant met mijn overgewicht. Wat dragen jullie met hardlopen? met mijn kuit ging het gelukkig goed maar kreeg wel pijn van mijn linker voet. Mijn hardloopschoenen zijn een paar jaar oud, toen aangeschaft ivm veel rennen, misschien moet ik toch maar overwegen weer nieuwe te kopen...
Even voor de cijfertjes: 3.53km in 32:15m (schaam...)
@Max, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Gisteren een leuke dag gehad in Aken? leuk verslag van je 35km ronde ook trouwens! Goed bezig hoor, hoe gaat het nu?
@Mother, wat bijzonder om de loop te gaan doen voor het goede doel, ALS. Heftig zeg. Moet wel een goede motivator zijn om goed te rennen september. Sowieso erg goed bezig zeg.
@Dita, wat heftig van je vader en wat mooi dat hij er was.En lekker gerend, 5km in 33.13.
Fijne week, ik zo op naar werk...
Daar ben ik ook weer. Ben vanochtend na ruim een week weer gaan rennen. Maar dat viel toch weer tegen. Ik heb uiteindelijk 2-3-6-5 minuten gerend, had nog 6 minuten gemoeten. Had het warm en kreeg mijn ademhaling niet onder controle. Baal wel een beetje. Ik denk dat ik toch moet investeren in andere hardloopkleding; ik ren nu in een joggingsbroek en shirtje, en kreeg het toch warm... misschien moet ik toch maar zo'n hardloopbroekje kopen, maar vind dat eigenlijk een beetje genant met mijn overgewicht. Wat dragen jullie met hardlopen? met mijn kuit ging het gelukkig goed maar kreeg wel pijn van mijn linker voet. Mijn hardloopschoenen zijn een paar jaar oud, toen aangeschaft ivm veel rennen, misschien moet ik toch maar overwegen weer nieuwe te kopen...
Even voor de cijfertjes: 3.53km in 32:15m (schaam...)
@Max, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Gisteren een leuke dag gehad in Aken? leuk verslag van je 35km ronde ook trouwens! Goed bezig hoor, hoe gaat het nu?
@Mother, wat bijzonder om de loop te gaan doen voor het goede doel, ALS. Heftig zeg. Moet wel een goede motivator zijn om goed te rennen september. Sowieso erg goed bezig zeg.
@Dita, wat heftig van je vader en wat mooi dat hij er was.En lekker gerend, 5km in 33.13.
Fijne week, ik zo op naar werk...
maandag 29 juli 2013 om 16:29
@Max, leuk verslag en wat een mooie foto's! 35 km. wat een eind zeg. Zo ver ben ik nog lang niet, hahaha.
Veel plezier.
@MCS, dank je wel. Op dit moment loop ik in een kort broekje met een strak t-shirt. Je moet dragen waar jij je lekker in voelt.
En je moet je niet schamen komt vanzelf goed.
Bedankt voor jullie berichten over mijn vader, hij is overleden aan A.L.S. en longemfyseem. Ja het wordt een pittige hardloopwestrijd maar ik heb er zin in.
Zo, vanmiddag lekker gelopen 11 km. in 1.12 geen toptijd but who cares!
Juli 86 km. Totaal: 447,8 km
Veel plezier.
@MCS, dank je wel. Op dit moment loop ik in een kort broekje met een strak t-shirt. Je moet dragen waar jij je lekker in voelt.
En je moet je niet schamen komt vanzelf goed.
Bedankt voor jullie berichten over mijn vader, hij is overleden aan A.L.S. en longemfyseem. Ja het wordt een pittige hardloopwestrijd maar ik heb er zin in.
Zo, vanmiddag lekker gelopen 11 km. in 1.12 geen toptijd but who cares!
Juli 86 km. Totaal: 447,8 km
dinsdag 30 juli 2013 om 14:54
@ mother: dat lijkt me een prima trainingstijd! Niks mis mee, het is geen wedstrijd he
@ mcs: Aken was gezellig. Gisteren de hele dag in de weer geweest met een project dat klaar moest maar dat is gelukt (om 23.30). Qua kleding: gewoon aantrekken waar JIJ je lekker bij voelt. Niets aantrekken van andere mensen want die kletsen toch wel. Als je broodje mager bent kletsen ze, als je dik bent kletsen ze, dus kom maar op
Vanmorgen weer lekker gelopen, ging prima. Nergens last van ook niet na de lange run.
@ mcs: Aken was gezellig. Gisteren de hele dag in de weer geweest met een project dat klaar moest maar dat is gelukt (om 23.30). Qua kleding: gewoon aantrekken waar JIJ je lekker bij voelt. Niets aantrekken van andere mensen want die kletsen toch wel. Als je broodje mager bent kletsen ze, als je dik bent kletsen ze, dus kom maar op
Vanmorgen weer lekker gelopen, ging prima. Nergens last van ook niet na de lange run.
dinsdag 30 juli 2013 om 18:14
Daar ben ik ook weer, vandaag wat spierpijn van rennen gisteren maar geen last van kuit. Ga morgen waarschijnlijk weer, lekker! Ik ben vooral zoekende wat nou lekker zit tijdens hardlopen: die joggingsbroek en tshirt waren echt te warm gisteren waardoor het lopen niet lekker ging... en moet me idnerdaad niks aantrekken van wat mensen zeggen, mensen kletsne inderdaad toch wel 
@Mother, ALS en longemfyseem is niet niks. Wat heftig allemaal. Serkte.En inderdaad; toptijd maakt niet uit, als het maar lekker rennen was toch
En ik zou heel trots zijn als ik dat zou rennen 
@Max, mooi dat Aken gezellig was. Minder van lang bezig met project, maaar altijd goed gevoel als iets af is
Fijn dat lopen lekker ging na de lange run. Hoe vaak ren je en hoeveel dan ongeveer?
@Mother, ALS en longemfyseem is niet niks. Wat heftig allemaal. Serkte.En inderdaad; toptijd maakt niet uit, als het maar lekker rennen was toch
@Max, mooi dat Aken gezellig was. Minder van lang bezig met project, maaar altijd goed gevoel als iets af is
dinsdag 30 juli 2013 om 21:34
mcs fijn dat je geen last hebt van je kuit
Ik heb gewoon een renbroek aan met een daarbij horend shirtje.
Pech aan wat de mensen denken hoor, je moet maar zo denken jij beweegt tenminste en zij misschien niet.
Die gedachte heb ik zelf ook gehad hoor maar als je er eenmaal mee gelopen hebt wil je niet meer anders
Vanmiddag 7,5 km gelopen in 50 minuten
Volgende keer word een 5 km loopje en dan in het weekend een 10km
Kan ik me er alvast op voorbereiden hahaha
Ik heb gewoon een renbroek aan met een daarbij horend shirtje.
Pech aan wat de mensen denken hoor, je moet maar zo denken jij beweegt tenminste en zij misschien niet.
Die gedachte heb ik zelf ook gehad hoor maar als je er eenmaal mee gelopen hebt wil je niet meer anders
Vanmiddag 7,5 km gelopen in 50 minuten
Volgende keer word een 5 km loopje en dan in het weekend een 10km
Kan ik me er alvast op voorbereiden hahaha
woensdag 31 juli 2013 om 12:27
@ mcs: als je katoen draagt, worden de kleren nat van transpiratie. Je koelt dan af als er wind is, maar bent ook warmer als het warm is. Echt, als je een keer een 'technisch' shirtje koopt, dan voel je het verschil. Misschien eérst een goed shirt kopen, en die broek nog even aanlaten als je je ongemakkelijk voelt in iets anders. Met een goed shirt, kom je al een heel eind verder. Er zijn ook aanbiedingen vaak te krijgen. Of in een outlet kijken, woon je toevallig bij roermond of bij roosendaal of lelystad? Daar zitten Nike outlets. Maar op hardloopaanbiedingen.nl enzo staan ook dingen. Hoeft allemaal niet zo duur te zijn, komt vanzelf wel, kan ik stapjes totdat je iets fijns gevonden hebt. Ik loop meestal om de dag, soms met een extra rustdag. Ik liep gisteren, ga morgen weer lopen en dan zaterdag of zondag de weekendopdracht. Wisselt een beetje. Toen ik in Aken aan het scannen was heb ik achter elkaar gelopen en ook de laatste week in Schotland liep ik 5 dagen achter elkaar. Niet aan te raden maar wel erg fijn
Nu met de toenemende afstanden en de intervallen die steeds zwaarder worden, worden de rustdagen dus ook belangrijker. Ik loop niet erg veel, ik schat 150 km pr maand nu ongeveer.
woensdag 31 juli 2013 om 23:05
Ik ben even helemaal blij! Ben net weer gaan hardlopen en het ging goed! Had preventief een blarenpleister geplakt en nu geen pijn voet, heb kuiten wel gevoeld maar met wat oefeningen in mijn loopstukjes heb ik zonder pijn kunnen doorrennen... Had mijn ademhaling onder controle en heb zonder problemen mijn lesje kunnen renne, ongeveer 5km in 35minuten en op het tijd nog adem en energie over
Dus ben happy nu
Nu een paar dagen niet rennen; maandag of dinsdag paar weer. Heb een paar heftige werkdagen en moet nachten werken, en weet inmiddels uit ervaring dat een stukje wandelen dan al erg veel inspanning is
Dita en max, bedankt voor de reacties over kleding. Ik heb uiteindelijk gisteren in de aanbieding een fijn shirtje besteld en ook een hardloopbroek. Wel een 3/4 broek. ik weet nog niet of ik er al aan toe ben die broek aan te doen, maar inderdaad opbouwen, en aan de andere kant denk ik ook wel echt: ik ren voor mezelf, en ook om wat aan mijn extra kilotjes te veel te doen, en wat zou het mij dan boeien wat mensen erover zeggen.... Nou ja, even stoer gezegd, het duurde ook al een tijdje voordat ik in joggingsbroek op straat durfde om hard te lopen
Goed gerend Dita. Hoe ging je 5km rondje?
Max, zo dat klinkt wel heel verslavend, zoveel dagen achter elkaar rennen... En inderdaad met toenemende afstanden is rust ook wel echt belangrijk. En 150km per maand... petje af!
Dita en max, bedankt voor de reacties over kleding. Ik heb uiteindelijk gisteren in de aanbieding een fijn shirtje besteld en ook een hardloopbroek. Wel een 3/4 broek. ik weet nog niet of ik er al aan toe ben die broek aan te doen, maar inderdaad opbouwen, en aan de andere kant denk ik ook wel echt: ik ren voor mezelf, en ook om wat aan mijn extra kilotjes te veel te doen, en wat zou het mij dan boeien wat mensen erover zeggen.... Nou ja, even stoer gezegd, het duurde ook al een tijdje voordat ik in joggingsbroek op straat durfde om hard te lopen
Goed gerend Dita. Hoe ging je 5km rondje?
Max, zo dat klinkt wel heel verslavend, zoveel dagen achter elkaar rennen... En inderdaad met toenemende afstanden is rust ook wel echt belangrijk. En 150km per maand... petje af!
donderdag 1 augustus 2013 om 09:56
Hallo allemaal,
Net terug van mijn 5 km loopje nou ja LOOPJE.
PFFF wat was het alweer warm zeg 31.13 was mijn tijd.
Bij 4 km dacht ik ik ren naar huis, dat is echt op een splitsing recht door en in 15 sec is mijn huis of doorlopen de dijk op en dan 1,5 km verder en dan mijn huis. Toch maar gedaan haha.
Nu lekker douchen.
Net terug van mijn 5 km loopje nou ja LOOPJE.
PFFF wat was het alweer warm zeg 31.13 was mijn tijd.
Bij 4 km dacht ik ik ren naar huis, dat is echt op een splitsing recht door en in 15 sec is mijn huis of doorlopen de dijk op en dan 1,5 km verder en dan mijn huis. Toch maar gedaan haha.
Nu lekker douchen.