Stinkhaar :-(
woensdag 29 maart 2017 om 14:46
Ik heb een probleem. Twee a drie weken geleden heb ik mijn haren behandeld met colour remover dark hair van kruidvat. So far so good, werkte prima. Dat dat spul meurt, dat wist ik al.
Ik wist alleen niet dat die lucht drie weken blijft hangen! Bij droog haar geen last, maar sta ik onder de douche dan komt er een wálm vanaf! Echte rotte ei lucht.
Wat heb ik geprobeerd:
- veelvuldig wassen met verschillende soorten shampoo, conditioner
- wassen met bier
- wassen met appelazijn
- Op advies van Kruidvat (had contact met ze opgenomen) achtereenvolgens wassen met een soda-oplossing en een azijnoplossing.
Ik begin er nogal moedeloos van te worden. Nu zit ik weer met nat haar op de bank te stinken... Gelukkig heb ik erg kort haar en is het snel droog, maar het blijft gewoon vervelend.
Heeft iemand nog briljante ideeën? Of zal ik moeten wachten tot het eruit slijt...
Ik wist alleen niet dat die lucht drie weken blijft hangen! Bij droog haar geen last, maar sta ik onder de douche dan komt er een wálm vanaf! Echte rotte ei lucht.
Wat heb ik geprobeerd:
- veelvuldig wassen met verschillende soorten shampoo, conditioner
- wassen met bier
- wassen met appelazijn
- Op advies van Kruidvat (had contact met ze opgenomen) achtereenvolgens wassen met een soda-oplossing en een azijnoplossing.
Ik begin er nogal moedeloos van te worden. Nu zit ik weer met nat haar op de bank te stinken... Gelukkig heb ik erg kort haar en is het snel droog, maar het blijft gewoon vervelend.
Heeft iemand nog briljante ideeën? Of zal ik moeten wachten tot het eruit slijt...
You like icecream? We have icecream.

woensdag 29 maart 2017 om 18:25
quote:Mysterymoustache schreef op 29 maart 2017 @ 17:40:
[...]
Bij mij werkte het niet hoop bij je dochter wel! Ermee slapen kan ik nog wel proberen. Maar hoe blijft dat spul in je haar, het is toch een zoutachtige structuur? Dat valt er toch gelijk los uit, ook als je een handdoek erom wikkelt? Even voor de beeldvorming, ik heb erg kort haar, pixiecut.
Denk dat ik het maar gewoon ga proberen met de soda die ik nu nog over heb....
Gewoon met water eruit wassen dan? Of azijnoplossing?Ermee gaan slapen zou ik niet doen
[...]
Bij mij werkte het niet hoop bij je dochter wel! Ermee slapen kan ik nog wel proberen. Maar hoe blijft dat spul in je haar, het is toch een zoutachtige structuur? Dat valt er toch gelijk los uit, ook als je een handdoek erom wikkelt? Even voor de beeldvorming, ik heb erg kort haar, pixiecut.
Denk dat ik het maar gewoon ga proberen met de soda die ik nu nog over heb....
Gewoon met water eruit wassen dan? Of azijnoplossing?Ermee gaan slapen zou ik niet doen
woensdag 29 maart 2017 om 18:27
Ik zie het probleem niet zo. Met droog haar heb je geen last schrijf je, je loopt toch niet de hele dag met nat haar?
Dus jij bent de enige die er een paar minuten tijdens het wassen last van heeft.
Gewoon uit laten groeien zou ik zeggen en niet zo veel rommel in je haar doen.
Misschien juist een idee om de natuur zijn werk te laten doen? Even niet wassen dus?
Dus jij bent de enige die er een paar minuten tijdens het wassen last van heeft.
Misschien juist een idee om de natuur zijn werk te laten doen? Even niet wassen dus?
woensdag 29 maart 2017 om 19:00
quote:nina1966 schreef op 29 maart 2017 @ 18:27:
Ik zie het probleem niet zo. Met droog haar heb je geen last schrijf je, je loopt toch niet de hele dag met nat haar?
Ik heb een man en kinderen, die twintig minuten nadat ik gedoucht heb niet de badkamer in kunnen vanwege de meur.
Vandaag regende het lichtjes. Liep ik walmend door de supermarkt.
Idem als ik door de regen naar mijn werk fiets.
Ik vind het vervelend, ja.
Ik heb een man en kinderen, die twintig minuten nadat ik gedoucht heb niet de badkamer in kunnen vanwege de meur.
Ik vind het vervelend, ja.

woensdag 29 maart 2017 om 19:32
woensdag 29 maart 2017 om 19:33
quote:Mysterymoustache schreef op 29 maart 2017 @ 19:00:
[...]
Ik vind het vervelend, ja.Zit in je hoofd.
[...]
Ik vind het vervelend, ja.Zit in je hoofd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

woensdag 29 maart 2017 om 19:39
quote:retrostar schreef op 29 maart 2017 @ 19:33:
[...]
Zit in je hoofd.
Wat, de geur? Nee, die zit op mijn hoofd.
Dat ik het vervelend vind? Ja duh, alles wat je vervelend vindt zit in je hoofd...
Het stinkt wel degelijk. Mensen ruiken het. Thuis, en op het werk ook.
[...]
Zit in je hoofd.
Wat, de geur? Nee, die zit op mijn hoofd.
Dat ik het vervelend vind? Ja duh, alles wat je vervelend vindt zit in je hoofd...
Het stinkt wel degelijk. Mensen ruiken het. Thuis, en op het werk ook.

woensdag 29 maart 2017 om 19:41