Lijf & Lijn alle pijlers

Tattoo ja of nee

09-11-2016 20:53 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik speel al ruim een jaar met het nemen van een tattoo. Tekst: twee woorden die slaan op mijn huwelijk (vorig jaar getrouwd na 6 jaar relatie) mijn daardoor samengestelde gezin en het complete gevoel wat ik daardoor heb. In de moedertaal van mijn man, de taal ben ik ook machtig. West Europese taal.

Geen data/namen, een mooie 'simpele', fijne tattoo. Heb altijd al wel een tattoo gewild, nu is het idee serieus en heb ik er écht een goed gevoel bij. :-)

Maar ik twijfel dus, en ik weet niet zo goed waarom. Stom he?

Misschein toch het feit dat het permanent is, dat ik later geen strak lijf meer heb. Wil het of op m'n ribben zijkant laten tatoeëren of op m'n voet. Aan de andere kant heb ik ook zoiets van ach wat maakt het ook uit!?

Ik heb zo'n neptattoo besteld om te kijken naar de plek/ of ik het überhaupt wat vond. Vond ik het wat? Ja!

Alleen plaktattoos zijn per definitie lelijk dus het zat niet mooi/ scheef en absoluut niet het model of lettertype wat ik in m'n hoofd heb. Dus heb het er binnen een dag afgekrabd

Heeft er iemand tips/ervaringen? Hoe het aan te pakken, wel gedaan en spijt, wel gedaan en geen spijt?

Oh ja, het gaat dus om mijn 1e tattoo. Nog niet eerder gedaan dus!
Ik zou persoonlijk nooit iets kiezen wat op mijn huwelijk/partner zou slaan.
En wat doe je als het na 5 jaar over en uit is?

Tattoos zijn aso.
quote:Star schreef op 09 november 2016 @ 20:55:

Ik zou persoonlijk nooit iets kiezen wat op mijn huwelijk/partner zou slaan.Ik ook niet, als de relate onverwachts strandt, kan je de tattoo niet wegwissen

Ik zou persoonlijk nooit iets kiezen wat op mijn huwelijk/partner zou slaan.+1 vrees ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:miedo schreef op 09 november 2016 @ 20:56:

[...]