Lijf & Lijn alle pijlers

Tepelpiercing?!

12-10-2017 16:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop al een paar maanden met het idee rond om een tepelpiecing te laten zetten, maar tot nu toe de stap nog niet durven nemen! Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met he zetten en de genezing daarna!

Waarmee is de pijn te vergelijken? Is het herstel goed gegaan en hoelang duurde het bij jou? Wat voor voordelen heb je ervan?? Ben je erna zwanger geworden en daarna problemen gehad met borstvoeding geven??
Zetten doet verschrikkelijk pijn. Toen ging de boel ontsteken, dus piercing eruit. De tepel heb ik nu niet meer.
Borstvoeding geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
12-10-2017 16:03
Zetten doet verschrikkelijk pijn. Toen ging de boel ontsteken, dus piercing eruit. De tepel heb ik nu niet meer.
Borstvoeding geen ervaring mee.
De tepel heb je nu niet meer?
Zetten vond ik meevallen, een seconde een scherpe pijn daarna was dat weg.
Wel heel erg lang gevoelig geweest, volledig herstel ongeveer 7-8 maanden dacht ik.

Paar jaar later mijn eerste kind gekregen, piercing tijdens de zwangerschap eruit gehaald en probleemloos 7 maanden borstvoeding gegeven.
anoniem_6436a7ce3d3c7 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 16:12
Reden: Autocorrect
0.68% gewijzigd
Hoe zeer het doet, ligt aan de grootte en de gevoeligheid van je tepels. In mijn geval kreeg ik hartkloppingen van de pijn, bijna knock out gegaan. Toen moest de tweede nog. Volgens de piercer is een van beide tepels gevoeliger dan de andere. Dat bleek de tweede te zijn.

's Avonds moeten de pleisters eraf en moet je het verzorgen... Het duurt ongeveer een half jaar voor het echt helemaal genezen is.
terra_cotta88 schreef:
12-10-2017 16:05
De tepel heb je nu niet meer?
Ik heb de tepel ook niet meer....
Alle reacties Link kopieren
Hugh-Jazz schreef:
12-10-2017 16:08
Ik heb de tepel ook niet meer....
Misschien heeeeel blond, maar deze is eraf gehaald ofzo omdat het ontstoken is geweest? Snap het even niet haha
Alle reacties Link kopieren
blond09 schreef:
12-10-2017 16:07
Zetten vond ik meevallen, een seconde een scherpe pijn daarna was dat weg.
Wel heel erg lang gevoelig geweest, volledig herstel ongeveer 7-8 maanden dacht ik.

Paar jaar later mijn eerste kind gekregen, piercing tijdens de zwangerschap eruit gehaald en probleem 7 maanden borstvoeding gegeven.
Thanks!
Sorry probleemloos moest dat zijn! Heb het aangepast in het originele bericht
terra_cotta88 schreef:
12-10-2017 16:11
Misschien heeeeel blond, maar deze is eraf gehaald ofzo omdat het ontstoken is geweest? Snap het even niet haha
Geschrokken? :rofl: Geen paniek, ik heb een mastectomie gehad. Vandaar geen tepel meer.
Het zetten deed wreed veel zeer, heb er heel lang niet aan kunnen denken zonder misselijk te worden. Maar ik heb er 10 jaar lol van gehad en zou het zo weer overdoen.
Alle reacties Link kopieren
Lang gehad..beide tepels..nooit problemen mee gehad.
Qua pijn..geen pijn voelde kort een steekje. Beide keren voor de bv uit gedaan en na de periode er weer in gestopt.

Nu al ruim twee jaar niet in maar kan ze nog steeds in.
Alle reacties Link kopieren
Pijn vond ik heel erg meevallen. Genezen was bagger. Na een jaar maar uitgehaald met het idee een nieuwe te zetten als hij was dichtgegroeit.. Na half jaar was ie nog open. Piercing er weer in en sindsdien geen problemen meer gehad. Borstvoeding geen idee. Voordelen.. Euh. Ik vind 't heel mooi.
koettie wijzigde dit bericht op 12-10-2017 16:16
7.08% gewijzigd
yourlocalhero schreef:
12-10-2017 16:14
Lang gehad..beide tepels..nooit problemen mee gehad.
Qua pijn..geen pijn voelde kort een steekje. Beide keren voor de bv uit gedaan en na de periode er weer in gestopt.

Nu al ruim twee jaar niet in maar kan ze nog steeds in.
Ohh ik dacht dat ze dicht zouden groeien. Toch maar eens proberen dan. Bedankt voor de info!
Alle reacties Link kopieren
Hugh-Jazz schreef:
12-10-2017 16:13
Geschrokken? :rofl: Geen paniek, ik heb een mastectomie gehad. Vandaar geen tepel meer.
Het zetten deed wreed veel zeer, heb er heel lang niet aan kunnen denken zonder misselijk te worden. Maar ik heb er 10 jaar lol van gehad en zou het zo weer overdoen.
haha ja, schrok me dood! Nooit aan dat gedacht, sorry... Nu is m'n opmerking erg misplaatst!
Ik heb er twee. Door te veel te lezen op allemaal forums vooraf had ik best schrik voor de pijn met het zetten, maar dat viel goed mee. Links even een steek en klaar, rechts was wel pittig. Genezing een achttal maanden denk ik en nu is het af en toe nog gevoelig, en dan vooral die rechter, dat blijft een dingetje. Het gaat soms heel lang goed, tot ik wat te veel gewoeld heb in mijn slaap - ik slaap op mijn buik - of veel en lang gesport heb door de druk van de sportbh.
Maar ik heb er geen spijt van en ik heb tijdens de genezing geen last gehad van ontstekingen ofzo. Heel mooi genezen, maar je weet op voorhand dat het een aantal maanden duurt.

Geen ervaring met borstvoeding.
Alle reacties Link kopieren
Hugh-Jazz schreef:
12-10-2017 16:16
Ohh ik dacht dat ze dicht zouden groeien. Toch maar eens proberen dan. Bedankt voor de info!


Voor de meeste piercings geld hoe langer je ze al hebt hoe minder snel ze dichtgooien (niet elk lichaam is hier gelijk in) maar de piercings die ik nog over heb zitten er al 10 á 15 jaar in en groeien niet dicht meer.
terra_cotta88 schreef:
12-10-2017 16:11
Misschien heeeeel blond, maar deze is eraf gehaald ofzo omdat het ontstoken is geweest? Snap het even niet haha
Afgestorven.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee!

Ik wil het ergens ook heel graag, maar twijfel ook nog een beetje.. Maar ik twijfel vooral omdat ik tepelpiercings vooral bij kleinere borsten zie en daardoor twijfel of het ook bij mijn borsten staat (heb een flinke voorgevel ;) ). Daarnaast heb ik begrepen dat je in het begin van de helingsperiode geen bh aan mag en daar zie ik ook wel tegenop. :(
Alle reacties Link kopieren
@MevrouwElf hoe moet je dat doen als je gewoon werkt?! Ik moeilijk zonder bh naar m'n werk...
Alle reacties Link kopieren
Hier heel lang een tepelpiercing gehad. Zetten ging met een verdoving, dus alleen dat prikje heb ik gevoeld. Helen duurt lang, dat klopt, maar bij mij hielp een antibioticakuur die ik een paar maanden na het zetten nodig had ook prima voor het helen. Van 'geen bh mogen dragen' heb ik nog nooit gehoord.
Borstvoeding is geen enkel probleem met een tepelpiercing. Gewoon eruit halen; je wordt geen sprinklerinstallatie want het pierc-gaatje vorm een soort tunneltje. Ik heb de piercing er ergens tijdens de zwangerschap al uitgehaald i.v.m heel gevoelige borsten.
Na de borstvoedingstijd heb ik de piercing opnieuw laten zetten in het oude gat. Deze krimpt, maar groeit niet dicht.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ik droeg gewoon een bh hoor.
Ik droeg ook gewoon een bh hoor, daar heeft de piercer niks van gezegd.
Slapen zonder t-shirt of top kan ik wel niet meer. Dat is niet aangenaam en schrik om dan toch te blijven haken ofzo tijdens het woelen 's nachts. Dat was wat wennen deze zomer.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet zelf niet hoeveel pijn het doet maar mijn toenmalige vriend liet een tepelpiercing zetten en hij trok spierwit weg van de pijn. En hij was echt geen watje.
Alle reacties Link kopieren
terra_cotta88 schreef:
12-10-2017 16:49
@MevrouwElf hoe moet je dat doen als je gewoon werkt?! Ik moeilijk zonder bh naar m'n werk...

Beha is juist geen issue.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwElf schreef:
12-10-2017 16:47
Ik lees mee!

Ik wil het ergens ook heel graag, maar twijfel ook nog een beetje.. Maar ik twijfel vooral omdat ik tepelpiercings vooral bij kleinere borsten zie en daardoor twijfel of het ook bij mijn borsten staat (heb een flinke voorgevel ;) ). Daarnaast heb ik begrepen dat je in het begin van de helingsperiode geen bh aan mag en daar zie ik ook wel tegenop. :(

Ik hang er tussen niet klein en niet te groot, maar vind het juist bij kleine borsten raarder staan dan bij grote.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven