Lijf & Lijn alle pijlers

Tepelpiercing?!

12-10-2017 16:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop al een paar maanden met het idee rond om een tepelpiecing te laten zetten, maar tot nu toe de stap nog niet durven nemen! Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met he zetten en de genezing daarna!

Waarmee is de pijn te vergelijken? Is het herstel goed gegaan en hoelang duurde het bij jou? Wat voor voordelen heb je ervan?? Ben je erna zwanger geworden en daarna problemen gehad met borstvoeding geven??
Alle reacties Link kopieren
Mijn tepels zijn zo gevoelig dat ik ze zelf niet kan aanraken zonder er rillingen van te krijgen. Mijn toenmalige vriend mocht er ook niet aankomen. Het idee alleen al dat er een piercing in gaat.
hondenmens wijzigde dit bericht op 12-10-2017 19:05
0.00% gewijzigd
yourlocalhero schreef:
12-10-2017 16:24
Voor de meeste piercings geld hoe langer je ze al hebt hoe minder snel ze dichtgooien (niet elk lichaam is hier gelijk in) maar de piercings die ik nog over heb zitten er al 10 á 15 jaar in en groeien niet dicht meer.
Dat biedt perspectief! Ik heb ze 10 jaar gehad, dus zal het eens proberen. Alles moest er uit i.v.m. MRI. Ik had ook een VCH, maar deze was binnen twee weken dichtgegroeid. De tepelpiercing heb ik eigenlijk niet geprobeerd hierom.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
12-10-2017 16:25
Afgestorven.
Kwam dat door die piercing?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
12-10-2017 19:38
Kwam dat door die piercing?
Daar ben ik ook benieuwd naar idd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn tepelpiercings nu ongeveer 10 jaar. Het zetten was verschrikkelijk pijnlijk, daar had ik niet zo op gerekend. Daarna gewoon bh's gedragen en verder nergens last van gehad. Genezingsproces heeft bij mij echt geen maanden geduurd.
Ik heb geen ervaring met zwangerschap of borstvoeding.
Het enige waar ik heel soms nog last van heb, is als ik tijdens het douchen met mijn trouwring achter de piercing blijf hangen..... o_o
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook mijn beide tepels gepierct. Zitten er als sinds mijn 18e verjaardag. Ik draag kleine bescheiden ringetjes.
De prikken deden idd even vies pijn. En de totale genezing nam idd een paar maand in beslag.
Maar ik ben er nog steeds super blij mee. Mijn tepels zijn misschien iets gevoeliger geworden, maar vooral de looks vind ik nog steeds geweldig. Ervaring met borstvoeding heb ik (nog) niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook beide tepels laten piercen zo een 2 maand geleden. Na jaren twijfelen toch gedurft. Het zetten deed best effe pijn de moment dat ze het prikken. Nu heb ik er al haast geen last meer van en eigenlijk viel de genezing goed mee. Met borstvoeding heb k geen ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven