Lijf & Lijn alle pijlers

Tien dagen Herbalife

07-06-2019 12:59 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zei noooooooit dat ik van die smerige shakes ga nemen maar mijn personal trainer heeft me overgehaald.

Sinds een paar maanden train ik voor een fietswedstrijd en 5 weken geleden een nare blessure opgelopen. Gevolg was rust.

Inmiddels ben ik wat aan het opbouwen en dat gaat gelukkig goed! Alleen is mijn spier/vet massa een tikkie veranderd. Om weinig tijd verlies te hebben raadde mijn PT deze 10 dagen aan.

Heb er zo weinig zin in, wie heeft het gedaan. Bleef je er een beetje vrolijk onder? Ik mag er wel het eea bij eten middels een voor mij gemaakt voedingsschema.
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
07-06-2019 15:13
Ik snap wel dat je met een eiwitrijk dieet zoveel mogelijk spierherstel wil bereiken. Ik snap alleen niet dat je dat met Herbalife doet, dat is gewoon chemische troep. Ik zou kwalitatief goede proteïnepoeder aanschaffen (ik zweer zelf bij Orangefit). Daarnaast lijkt het mij vooral belangrijk om realistisch te blijven. In 10 dagen herstel je gewoon niet van 5 weken blessure.
Dankje, ik ga even kijken!!

Los van die 10 dagen kan ik nog 5 weken door trainen voor de 235km fietsen.
financeissues wijzigde dit bericht op 07-06-2019 15:39
7.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
07-06-2019 15:13
Ik snap wel dat je met een eiwitrijk dieet zoveel mogelijk spierherstel wil bereiken. Ik snap alleen niet dat je dat met Herbalife doet, dat is gewoon chemische troep. Ik zou kwalitatief goede proteïnepoeder aanschaffen (ik zweer zelf bij Orangefit). Daarnaast lijkt het mij vooral belangrijk om realistisch te blijven. In 10 dagen herstel je gewoon niet van 5 weken blessure.
precies
Alle reacties Link kopieren
Kijk de documentaire over Herbalife eens op Netflix, en maak dan je beslissing. https://www.netflix.com/nl/title/80108609

Nadelen;
- duur
- hele slechte voedingswaarden
- verdienmodel is dat het niet werkt, zodat mensen terug komen
- lichamelijk klachten

Voordelen
- je weet waar je aan toe bent, je hoeft niet na te denken of te tellen.
- werkt misschien op korte termijn
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft dit nou weer met huisvrouwen te maken?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het jaren geleden ook een tijd gebruikt. Wel om een paar kilo kwijt te raken. Ging ook heel makkelijk.
En ik heb wel het startpakket gekocht (wat ik zelf opgegeten/gedronken heb).
Daarna kon ik elke bus met 25 procent korting kopen. Scheelt toch veel.
Ik heb niemand lid gemaakt en ben ook nooit naar bijeenkomsten geweest. Dat hoeft helemaal niet.
Ik kon alleen niet tegen de vezeltabletten.
Door de yoghurt is het best heel lekker. Je kunt 1 of 2 maaltijden vervangen.
Tussendoor nog salades eten of een eitje en ‘s avonds gewoon gezond eten.

Nu hou ik mijn gewicht al jaren bij met koolhydraatbeperkt eten.
Ik heb bij zowel een PT als een sportschool zonder enige gevolgen, de lekkere repen van Herbalife gekocht. Kan oer stuk, per doos, wat je wil.
Geen afnameverplichting, gewoon net als een mars bij de benzinepomp...
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
07-06-2019 16:03
I
Door de yoghurt is het best heel lekker. Je kunt 1 of 2 maaltijden vervangen.
Tussendoor nog salades eten of een eitje en ‘s avonds gewoon gezond eten.

Nu hou ik mijn gewicht al jaren bij met koolhydraatbeperkt eten.
En zou het niet werken als je bij 's avonds gewoon eten, een salade of een eitje je andere maaltijden gewoon doet met een paar boterhammen of een bak yoghurt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel. Maar dit was wel heel makkelijk en een zetje in de goede richting.
Emma95 schreef:
07-06-2019 17:30
Misschien wel. Maar dit was wel heel makkelijk en een zetje in de goede richting.
En dat je schildklier ontregelt kan raken en je hele stofwisseling om zeep gaat daardoor neem je dan maar voor lief toch?
Alle reacties Link kopieren
Werkt allemaal nog prima hoor.
Emma95 schreef:
07-06-2019 17:35
Werkt allemaal nog prima hoor.
Oja, net als dat mijn opa van 99 al 89 jaar rookt en ook geen longkanker heeft.
Alle reacties Link kopieren
Andere PT zoeken. Echt doen hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Als je een maaltijd wilt vervangen zou ik een groene smootie maken met spinazie/ bleekselderij/ gember/ komkommer en wat fruit. Lekkerder, goedkoper en gezonder.

Als je toch perse shakes wilt kun je net zo goed die goedkope van de kruidvat nemen. Het is allemaal troep en dat scheelt enorm veel geld.

Een andere pt zoeken als deze bevalt lijkt mij niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
09-06-2019 16:44
Als je een maaltijd wilt vervangen zou ik een groene smootie maken met spinazie/ bleekselderij/ gember/ komkommer en wat fruit. Lekkerder, goedkoper en gezonder.

Als je toch perse shakes wilt kun je net zo goed die goedkope van de kruidvat nemen. Het is allemaal troep en dat scheelt enorm veel geld.

Een andere pt zoeken als deze bevalt lijkt mij niet nodig.
Een detox met groene smoothies, sapjes en groente shots doe ik ook wel eens!

Deze eiwit 10 daagse is voor spier herstel na blessure en in voorbereiding op een wedstrijd.

Ben begonnen trouwens, vind het dodelijk saai en smakeloos. Gelukkig nog maar 8 dagen!
herbalife is gevaarlijk spul. chinese kruiden
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23121117
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20197595
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17692988

leverschade krijg je er van
Alle reacties Link kopieren
Ik maakte de shake met yoghurt en een scheut sinaasappelsap. Dan is ie best lekker. (Als je een vruchtensmaak shake hebt. De andere smaken vond ik ook vies)
Alle reacties Link kopieren
Meds, in de shake zit niets gevaarlijks.
En die 10 dagen overleeft ze wel hoor.
Emma95 schreef:
10-06-2019 20:51
Meds, in de shake zit niets gevaarlijks.
En die 10 dagen overleeft ze wel hoor.
hoe weet je dat?
herbalife geeft geen ingrediënten bloot en als ze dat wel doet klopt het niet
Alle reacties Link kopieren
En detoxen bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Financeissues schreef:
07-06-2019 14:54
Ik denk dat je de context niet begrijpt, net als al die anderen die bang zijn voor pyramide ed.

Ik heb géén overgewicht, wil niet afvallen. Ben ook geen topsporter, fiets alleen een wedstrijd van 235 km en loop 1 marathon per jaar. En heb dus een flinke blessure gehad waardoor ik 5 weken niks mocht doen en nu wil ik graag naar die fietswedstrijd en mis ik 5 weken training en spierbehoud.
(Top)sport is ook je lichaam kennen en kunnen beluisteren wanneer iets nog haalbaar/ verstandig is.
Lapmiddelen zij m.i. nooit verstandig. Misschien dat je de fietswedstrijd nog op je tandvlees uitrijdt, maar ben je daarna nergens meer omdat je blessure meer tijd en aandacht nodig had om rustig aan te genezen. Dat is toch ook nog niet wat je wilt?
.
Herbalife heeft zijn pijlen op de sportwereld gericht zie het steeds vaker voorbij komen .
Je kunt eiwit rijk voedsel eten.
Dit is het meest gezond, en je lichaam kan het ook beter aan.

En zelf shake maken door poeder toevoegen zoals whey poeder en alle andere soorten die je hebt.

Herbalife heeft ooit een collega van mij gedaan. Cambridge dieet.
Zij was er wel veel door afgevallen.
Ilovefairytales schreef:
11-06-2019 23:14
Je kunt eiwit rijk voedsel eten.
Dit is het meest gezond, en je lichaam kan het ook beter aan.

En zelf shake maken door poeder toevoegen zoals whey poeder en alle andere soorten die je hebt.

Herbalife heeft ooit een collega van mij gedaan. Cambridge dieet.
Zij was er wel veel door afgevallen.
En weer veel door aangekomen
Ilovefairytales schreef:
11-06-2019 23:14
Je kunt eiwit rijk voedsel eten.
Dit is het meest gezond, en je lichaam kan het ook beter aan.

En zelf shake maken door poeder toevoegen zoals whey poeder en alle andere soorten die je hebt.

Herbalife heeft ooit een collega van mij gedaan. Cambridge dieet.
Zij was er wel veel door afgevallen.
Herbalife of Cambridge ? Zijn twee verschillende merken even slecht volgens mij dat wel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven