Lijf & Lijn alle pijlers

Tien dagen Herbalife

07-06-2019 12:59 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zei noooooooit dat ik van die smerige shakes ga nemen maar mijn personal trainer heeft me overgehaald.

Sinds een paar maanden train ik voor een fietswedstrijd en 5 weken geleden een nare blessure opgelopen. Gevolg was rust.

Inmiddels ben ik wat aan het opbouwen en dat gaat gelukkig goed! Alleen is mijn spier/vet massa een tikkie veranderd. Om weinig tijd verlies te hebben raadde mijn PT deze 10 dagen aan.

Heb er zo weinig zin in, wie heeft het gedaan. Bleef je er een beetje vrolijk onder? Ik mag er wel het eea bij eten middels een voor mij gemaakt voedingsschema.
Yildizlar schreef:
12-06-2019 08:19
Herbalife of Cambridge ? Zijn twee verschillende merken even slecht volgens mij dat wel .
Ja ze kwam niet meer aan.
Maar had wel haaruitval en was stront chagrijnig.
Hoe bevalt het to?
Ilovefairytales schreef:
11-06-2019 23:14
Je kunt eiwit rijk voedsel eten.
Dit is het meest gezond, en je lichaam kan het ook beter aan.

En zelf shake maken door poeder toevoegen zoals whey poeder en alle andere soorten die je hebt.

Herbalife heeft ooit een collega van mij gedaan. Cambridge dieet.
Zij was er wel veel door afgevallen.
Herbalife is heel wat anders dan Cambridge.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar de voedingswaarde van dit product. HL bestaat voornamelijk uit koolhydraten, uit suikers. Doet je absoluut geen goed. Als je dan een ondersteunende shake wil zoek er dan één op basis van pure eiwitten en met enkel de zoetstof stevia of erytithrol. Meeste shakes waar geen suiker aan toegevoegd zijn, zijn gezoet met maltitol en sucralose. Deze zijn ook niet ok.

HL is gewoon letterlijk troep. Echt.
Je krijgt niet voor niets zoveel negatieve reacties.
Alle reacties Link kopieren
Financeissues schreef:
10-06-2019 20:25
Een detox met groene smoothies, sapjes en groente shots doe ik ook wel eens!

Deze eiwit 10 daagse is voor spier herstel na blessure en in voorbereiding op een wedstrijd.

Ben begonnen trouwens, vind het dodelijk saai en smakeloos. Gelukkig nog maar 8 dagen!
en na tien dagen??
lilalinda schreef:
21-06-2019 10:12
en na tien dagen??
Ben ook benieuwd ?? Ennn
Alle reacties Link kopieren
Ilovefairytales schreef:
22-06-2019 18:16
Ben ook benieuwd ?? Ennn
Mijn vet/spiermassa is verbeterd! Ik ben niets afgevallen, dat was ook de bedoeling niet want gewoon gezond BMI van 22.

Behalve de shakes en de avond maaltijd heb ik dus nog veel gegeten tussendoor, allemaal onderdeel van een voedingsplan. Ik heb geen Herbalife kuur gedaan die afvallers doen.
Nou mooi!
Financeissues schreef:
07-06-2019 14:46
Ik geloof wel in 10 dagen heel eiwitrijk eten
Ga dan eiwitten eten! Kwark, Skyr, kip, biefstuk, gehakt, tartaar, rosbief, vis, ei, noten, kaas, tahoe. Er zijn zoveel natuurlijke eiwitbronnen zonder piramideschema en chemische toevoegingen.
Alle reacties Link kopieren
elske1975 schreef:
28-06-2019 20:17
Ga dan eiwitten eten! Kwark, Skyr, kip, biefstuk, gehakt, tartaar, rosbief, vis, ei, noten, kaas, tahoe. Er zijn zoveel natuurlijke eiwitbronnen zonder piramideschema en chemische toevoegingen.
Dat heb ik er ook nog naast gegeten en nog steeds. Herba Life kuur is nu ten einde en ik heb nog 3 weken om te trainen en door eten voor de wedstrijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven