Lijf & Lijn alle pijlers

Tips Apple Watch (2) apps?

14-01-2017 12:12 7 berichten
Hallo lieve forummers,

Maandag komt hij, mijn nieuwe Apple Watch in de sportuitvoering. Ik heb hem met name aangeschaft omdat ik momenteel erg bezig ben met het ontwikkelen van een gezondere levensstijl (vandaar ook dit topic op deze pijler ipv op digi).

Maar welke apps zijn daar nou handig of nuttig bij? Ik kan vanwege mijn gezondheid helaas niet echt sporten, maar ik wil wel graag meer gaan bewegen (vooral wandelen, vaker de fiets pakken, etc). Ook wil ik wat gezonder gaan eten, en wat gewicht verliezen, maar zonder daarbij direct in allerlei strenge diëten te vervallen. En tenslotte wil ik graag wat meer inzicht krijgen in mijn bewegingspatronen, energieverbruik, etc. Ik ben niet zo van de doelstellingen vooraf, maar kijk liever achteraf naar ontwikkelingen en haal daar meer motivatie uit.

Iemand tips?
Niemand?
Alle reacties Link kopieren
Heb je de nike versie? De apple watch heeft al een eigen app die je aanspoort te bewegen en waar je doelen in kan bijhouden. Verder kan je in de appstore een kijken wat jij prettig vindt. Zelf gebruik ik graag argus van azumio.
Nee, ik heb niet de Nike versie. Is de Nike app de moeite waard? Ik ga eens googelen wat argus kan, dankjewel voor de tip!
Lees mee, gister ook een apple watch aangeschaft.
Ik gebruik vooral de activiteitenmeter van de watch zelf. leuk om de 3 ringen vol te krijgen.

Voor het hardlopen gebruik ik rumkeeper of strava.
Runkeeper kende ik al, maar Strava ga ik ook even naar kijken. Dankjewel Sun.lover!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven