Twijfels borstlift en vergroting en buikwandcorrectie
zaterdag 27 mei 2017 om 16:24
Hallo
IK heb altijd kleine borsten gehad. Een kleine cup b. Ik ben 174 en slank. Weeg nu 60 kilo. Voor de zwangerschappen was dat 56 kilo. Na 4 kinderen is er niks over van mijn borsten. Ze zijn ontzettend slap en lelijk. Net theezakjes. Mijn buik helaas ook. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik in de laatste maand striae op mijn buik. Na elke bevalling is hij meer gaan hangen. Zelfs mijn schaasmheuvel hangt omdat ik daar ook straks heb.
Mijn man wil erg graag dat ik het last doen ik wil het aan de ene kant ook aan de andere kant ben ik bang dat er iets mis gaat. Mijn kinderen zijn belangrijker dan mijn lijf. Toch voel ik me er ongelukkig door vooral in de zomer.
Iemand ervaringen met deze ingreep? En wat zouden jullie doen?
IK heb altijd kleine borsten gehad. Een kleine cup b. Ik ben 174 en slank. Weeg nu 60 kilo. Voor de zwangerschappen was dat 56 kilo. Na 4 kinderen is er niks over van mijn borsten. Ze zijn ontzettend slap en lelijk. Net theezakjes. Mijn buik helaas ook. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik in de laatste maand striae op mijn buik. Na elke bevalling is hij meer gaan hangen. Zelfs mijn schaasmheuvel hangt omdat ik daar ook straks heb.
Mijn man wil erg graag dat ik het last doen ik wil het aan de ene kant ook aan de andere kant ben ik bang dat er iets mis gaat. Mijn kinderen zijn belangrijker dan mijn lijf. Toch voel ik me er ongelukkig door vooral in de zomer.

zaterdag 27 mei 2017 om 16:27
huisvrouw86 schreef: ↑27-05-2017 16:24Hallo
Ik denk dat je beter kunt proberen om wat in gewicht aan te komen. Dan vult je vel zich vanzelf wel weer.
zaterdag 27 mei 2017 om 16:33
Iedereen is anders gebouwd maar 60 kilo is wel wat aan de lichte kant. Ik ben zelf 1.72 en weeg 67 kilo en andere vinden mij al dun genoeg. Misschien een idee om eerst wat kilo's aan te komen en dan te kijken hoe je je lichaam vindt?
Ik zou graag wat grotere heupen willen maar ik (zeker als ik kinderen zou hebben) vind het de risico niet waard. Laatste wat je wilt is dat je kinderen geen moeder hebben omdat mama haar lichaaam niet mooi genoeg vond. Beetje extreem maar er kan vanalles gebeuren.
Ik zou graag wat grotere heupen willen maar ik (zeker als ik kinderen zou hebben) vind het de risico niet waard. Laatste wat je wilt is dat je kinderen geen moeder hebben omdat mama haar lichaaam niet mooi genoeg vond. Beetje extreem maar er kan vanalles gebeuren.
anoniem_209411 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 16:33
0.60% gewijzigd

zaterdag 27 mei 2017 om 16:34
Laat je man de laatste aflevering van Frank Visser zien.Mislukte borstvergroting en buikwandcorrectie en dat nog wel bij de befaamde Bergman kliniek.Ook de tweede keer ging het daar mis. Kosten 10000 euro.
Natuurlijk kan het ook goed gaan maar als het mislukt dan wilde je dat je het nooit had gedaan.
Natuurlijk kan het ook goed gaan maar als het mislukt dan wilde je dat je het nooit had gedaan.
zaterdag 27 mei 2017 om 16:40
Aankomen probeer ik al jaren en lukt helaas niet. Heb ook een erg smalle bouw van nature. 60 kilo bij een ander van 174 is misschien te weinig bij mij valt dat mee
Habbekratz waar kan ik die aflevering vinden? Zou ik graag willen zien.
Mijn man vind mijn borsten echt niks. Zit er nooit meer aan. Bij de seks hou ik mijn bh maar aan dan hoeft hij het niet te zien. Aan mijn buik stoort hij zich niet echt ik heb daar juist weer meer moeite mee. Hij zegt waarom doe je niet alleen je borsten en dat buikwandcorrectie een grotere ingreep is. Ben bang dat hij weer vreemd zal gaan omdat hij zo van borsten houd.
Mijn man vind mijn borsten echt niks. Zit er nooit meer aan. Bij de seks hou ik mijn bh maar aan dan hoeft hij het niet te zien. Aan mijn buik stoort hij zich niet echt ik heb daar juist weer meer moeite mee. Hij zegt waarom doe je niet alleen je borsten en dat buikwandcorrectie een grotere ingreep is. Ben bang dat hij weer vreemd zal gaan omdat hij zo van borsten houd.

zaterdag 27 mei 2017 om 16:41
Het is toch vooral je man die die wens heeft. Had je iets dergelijks overwogen wanneer hij er nooit over begonnen was?
Verder kan ik niet inschatten hoe groot het probleem is. Als je er niet onder lijdt....vooral niet doen.
Als het een obsessie wordt of als je je mismaakt voelt dan zou ik eerst goed onderzoek doen. Niet met een chirurg in zee gaan die mislukkingen op z'n naam heeft staan!
Verder kan ik niet inschatten hoe groot het probleem is. Als je er niet onder lijdt....vooral niet doen.
Als het een obsessie wordt of als je je mismaakt voelt dan zou ik eerst goed onderzoek doen. Niet met een chirurg in zee gaan die mislukkingen op z'n naam heeft staan!

zaterdag 27 mei 2017 om 16:42
Ik ben vooral verbaasd om het "mijn man wil graag dat ik het doe" uit de OP.vrij-zinloos schreef: ↑27-05-2017 16:33Ik zou graag wat grotere heupen willen maar ik (zeker als ik kinderen zou hebben) vind het de risico niet waard. Laatste wat je wilt is dat je kinderen geen moeder hebben omdat mama papa haar lichaaam niet mooi genoeg vond. Beetje extreem maar er kan vanalles gebeuren.
TO, hoe lang geleden is je laatste bevalling? Met de tijd kan het ook nog bijtrekken.

zaterdag 27 mei 2017 om 16:43
huisvrouw86 schreef: ↑27-05-2017 16:40Aankomen probeer ik al jaren en lukt helaas niet. Heb ook een erg smalle bouw van nature. 60 kilo bij een ander van 174 is misschien te weinig bij mij valt dat mee
Wow, hier schrik ik van!!! Wat erg dat hij om die reden (als dat werkelijk mee heeft gespeeld) vreemd is gegaan! Doe het niet om je man te behouden!
anoniem_181204 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 16:45
2.38% gewijzigd

zaterdag 27 mei 2017 om 16:44
Oh het wordt nog erger.huisvrouw86 schreef: ↑27-05-2017 16:40Mijn man vind mijn borsten echt niks. Zit er nooit meer aan. Bij de seks hou ik mijn bh maar aan dan hoeft hij het niet te zien. Aan mijn buik stoort hij zich niet echt ik heb daar juist weer meer moeite mee. Hij zegt waarom doe je niet alleen je borsten en dat buikwandcorrectie een grotere ingreep is. Ben bang dat hij weer vreemd zal gaan omdat hij zo van borsten houd.

zaterdag 27 mei 2017 om 16:46
Dit!francieneke schreef: ↑27-05-2017 16:43Wow, hier schrik ik van!!! Wat erg dat hij om die reden (als dat werkelijk mee heeft gespeeld) vreemd is gegaan! Doe het niet om je man te behouden!

zaterdag 27 mei 2017 om 16:57
Het is een enorme operatie waar je over nadenkt en zoals je het schrijft doe je het vooral omdat je man het wil.huisvrouw86 schreef: ↑27-05-2017 16:24Hallo
Een buikwandcorrectie heeft de moeder van een vriend van me het leven gekost; complicaties na de ingreep en dat terwijl kerngezond en nog geen 50 was en het op medische indicatie was, haar buikwand was niet stevig genoeg meer om alle ingewanden op hun plaats te houden.
Ik ken ook een vrouw die na de geboorte van een enorme tweeling een lichaam had zoals jij beschrijft en daar zelf heeeeel ongelukkig van werdt; ik ken haar zelfs heel goed, ben op bezoek geweest in het ziekenhuis en heb voor/na gezien: geweldig en zij is er blij, nee zielsgelukkig mee.
Haar man zei alleen: in die buik zijn mijn jongens gegroeid, ik ben bevoorrecht met zo'n mooie, lieve vrouw en moeder en twee gezonde kinderen. Stel dat er iets misgaat... maar het is jouw lichaam en je bent baas over je eigen buik

Dat vond ik zo lief maar dat terzijde.
En dan waren dat alleen buikwandcorrecties (wat al een forse operatie is, vergis je niet!) en jij ook nog je borsten laten doen én je twijfelt.
Mijn advies: bij twijfel niet doen. Het is jouw lijf, jij voelt de pijn en jij bepaald of je het risico wil nemen want al gaat het natuurlijk meestal gewoon goed: er kunnen dingen misgaan dat is gewoon een feit.
Of overleg het eens met een plastisch chirurg. Niet in zo'n kliniek maar een echte, in het ziekenhuis.
Niemand hier kan inschatten hoeveel kans jij hebt op complicaties, of het mooi gaat worden dat hangt van zoveel factoren af, hoe is de conditie van je huid en hoe is je gezondheid verder: laat je niet beïnvloeden door succes- of rampverhalen van anderen maar bepaal zelf in overleg met een goede, ervaren arts.
Ik heb ooit een groot litteken uit mijn kindertijd 'laten doen' en ben er na tig jaar nog steeds blij om, ik durf nu naar het strand, geen starende blikken meer maar dat is geen vergelijking denk ik... sterkte en als je het doet: zoek een ervaren chirurg die ook 'nee' durft te zeggen als het gewoon riskant is bij jou om de een of andere reden.
Ik begrijp en weet uit ervaring wel heel goed hoe akelig het is om letterlijk niet lekker in je vel te zitten.. sterkte, wat je ook beslist!

Ps: toen ik begon te typen stond alleen je OP er... ik schrik me lam van wat ik nu lees: niet doen!!!! zeg maar tegen je man dat je niet tevreden bent over het formaat van zijn penis en dat hij daar eerst voor onder het mes mag

anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 17:04
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
4.82% gewijzigd

zaterdag 27 mei 2017 om 17:01
Oh wauw...
Aan de ene kant snap ik het wel dat je het min of meer overweegd voor hem. Maar zwart/wit gezien is het dus of je voldoet aan zijn ideaalbeeld of hij verpest jullie relatie. Wat een eikel..
En als je nou 50 word en je bent grijs, gaat hij dan ook klagen dat hij blondines altijd mooier heeft gevonden? Waar trek je de grens?
Aan de ene kant snap ik het wel dat je het min of meer overweegd voor hem. Maar zwart/wit gezien is het dus of je voldoet aan zijn ideaalbeeld of hij verpest jullie relatie. Wat een eikel..
En als je nou 50 word en je bent grijs, gaat hij dan ook klagen dat hij blondines altijd mooier heeft gevonden? Waar trek je de grens?
zaterdag 27 mei 2017 om 17:06
De striae gaat er niet van weg. Je krijgt er ook littekens bij van de operatie. Je lichaam heeft je veel gebracht. Het is functioneel. Je kunt er meelopen, rennen, trappenlopen, klimmen en je hebt er kinderen mee gebaard. Leer weer houden van je lichaam.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 27 mei 2017 om 17:08
Pfoeh....
Enerzijds vind ik jouw man een dweil. Je zo afrekenen op iets waar je niks aan kunt doen getuigt niet van fijngevoeligheid en ik zou er eens een heel goed gesprek aan wagen.
Aan de andere kant lijk je er zelf ook wel mee te zitten en ik ken genoeg vrouwen die zielsgelukkig werden van een beetje opvulmateriaal, van niks naar een B-cup, of alleen maar opvullen tot een goede A) kan een hoop verschil maken, qua kleding en bh´s maar vooral houding en uitstraling. Ik heb ooit een verkleining laten doen. Dat deed ik voornamelijk voor mezelf, van mijn man hoefden ze écht niet kleiner
. Maar de pijn viel erg mee, de littekens ook en die week ziekenhuis was het meer dan waard.
Ik zou zeggen; verdiep je gewoon eens in de mogelijkheden en ga eens na hoe het werkt, hoe lang je uit de running bent en wat het je oplevert. Beslis dan op basis van jouw eigen onderzoek. Het hoeft niet gisteren he, je kunt met een push-up bh ook veel doen.
Buik zou ik eerlijk gezegd mee wachten, tenzij er onder de losse vellen schimmels ontstaan. Tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis lag er een meisje naast me die een buikwandcorrectie onderging om die reden, ze was 50 kg afgevallen en door het loshangende vel ontstond een hoop narigheid. Als je dat niet hebt zou ik het voor eerst oplossen met een verstevigende slip.
Enerzijds vind ik jouw man een dweil. Je zo afrekenen op iets waar je niks aan kunt doen getuigt niet van fijngevoeligheid en ik zou er eens een heel goed gesprek aan wagen.
Aan de andere kant lijk je er zelf ook wel mee te zitten en ik ken genoeg vrouwen die zielsgelukkig werden van een beetje opvulmateriaal, van niks naar een B-cup, of alleen maar opvullen tot een goede A) kan een hoop verschil maken, qua kleding en bh´s maar vooral houding en uitstraling. Ik heb ooit een verkleining laten doen. Dat deed ik voornamelijk voor mezelf, van mijn man hoefden ze écht niet kleiner

Ik zou zeggen; verdiep je gewoon eens in de mogelijkheden en ga eens na hoe het werkt, hoe lang je uit de running bent en wat het je oplevert. Beslis dan op basis van jouw eigen onderzoek. Het hoeft niet gisteren he, je kunt met een push-up bh ook veel doen.
Buik zou ik eerlijk gezegd mee wachten, tenzij er onder de losse vellen schimmels ontstaan. Tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis lag er een meisje naast me die een buikwandcorrectie onderging om die reden, ze was 50 kg afgevallen en door het loshangende vel ontstond een hoop narigheid. Als je dat niet hebt zou ik het voor eerst oplossen met een verstevigende slip.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 27 mei 2017 om 17:12

zaterdag 27 mei 2017 om 17:14
blijfgewoonbianca schreef: ↑27-05-2017 17:12Ik kan me anders best voorstellen dat wanneer een partner leuke dingn niet wil ( strand, seks , ) vanwege haar lichaam, of er non stop over zit te emmeren, dat je dan als kerel zegt " nou, laat er dan wat aan doen "
Hij is een "borstenman" schreef TO.
zaterdag 27 mei 2017 om 17:20
Ja, en ?
Dan hebben we nog steeds geen beeld hoe TO in het dagelijks leven omgaat met haar lichaam, of ze naar het strand wil, of ze alleen nog in het donker wil vrijen, of juist niet meer wil vrijen, etc.
En als ze aan haar man vraagt of ze iets zal laten doen en hij zegt " doe maar tieten " , dan mag dat niet, dat hij zo zijn voorkeuren heeft ? Zegt toch helemaal niets over hoe lief hij haar wel of niet vindt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 27 mei 2017 om 17:22
Op deze manier snap ik het ook.blijfgewoonbianca schreef: ↑27-05-2017 17:12Ik kan me anders best voorstellen dat wanneer een partner leuke dingn niet wil ( strand, seks , ) vanwege haar lichaam, of er non stop over zit te emmeren, dat je dan als kerel zegt " nou, laat er dan wat aan doen "
Maar hoe TO het beschrijft dat man een borstenman is, vreemdgaat etc. Dan zou ik het zeker niet doen. Als hij vreemdgaat dan doet hij dat ook als jij een cup D hebt.
Die buikwandcorrectie is een heftige operatie, je kunt een paar weken helemaal niets, iemand anders zal voor jouw 4 kinderen moeten zorgen. Borstvergroting kun je een aantal weken niet meer tillen, is dat wel haalbaar met 4 kids?
En als laatst, bij twijfel nooit doen!