Lijf & Lijn alle pijlers

Vagina stinkt :(

13-02-2017 19:00 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Zoals de topictitel doet vermoeden stinkt mijn vagina en ik vind dit erg vervelend. Als ik ga douchen, spoel ik het van buiten met water, haal al die witte (en soms gelige) afscheiding tussen mijn kleine en grote schaamlippen en rondom mijn clitorus weg. Dit spul stinkt dan echt verschrikkelijk, zodra ik (via mijn vingers dan) aan dat spul ruik, nou laat ik zeggen dat ik er iedere keer weer van schrik :p. Nadat ik alles heb weggehaald ben ik dan weer schoon en stinkvrij, maar een paar uur later kan ik al niet meer met m'n benen wijd in de buurt van mijn vriendin zitten (dan ruik ik het zelf al weer). Het is ook geen vislucht ofzo (wat je veel op internet leest en een teken is van een verstoord evenwicht van je bacterien daar), maar meer een rioollucht. Ik was niet met zeep, was ook niet met water binnenin, het is gedurende mijn hele cyclus (hoewel minder als ik de hele dag een tampon in heb of een nat geworden ben die dag). Ik weet gewoon echt niet wat ik er aan kan doen (behalve regelmatig douchen en het weghalen, maar dat doe ik dus al 1x per dag) en ik vind het gewoon echt vervelend. Hebben jullie tips?
anoniem_331525 wijzigde dit bericht op 13-02-2017 19:00
Reden: d/t fout gemaakt
% gewijzigd
Huisarts want als je daarmee door blijft lopen dan liggen vandaag of morgen je schaamlippen, groot en klein, los in je onderbroek. Moet je ook niet willen lijkt me.
Mijn god, je haalt allemaal spul weg? T klinkt als een afscheidingsfabriek met massaproductie.

Effe serieus hier moet je rapido mee naar de huisarts. Klinkt zo vies.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Tip: ga naar de huisarts.

Maar die was niet heel moeilijk zelf te verzinnen toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle vrouwen hebben daar smurrie, soms wat meer soms wat minder. Zowel afscheiding als smegma (vies woord is dat ). De rioolgeur van TO lijkt me dan wel weer voldoende reden voor een bezoekje aan de huisarts.
Je kunt ook zelf antischimmelspul kopen, gewoon bij het Kruidvat. Een soort grote pil, die je inbrengt. Canesten gyno bijvoorbeeld. Je kunt het ook bij de apotheek vragen.
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2017 @ 19:31:

Je kunt ook zelf antischimmelspul kopen, gewoon bij het Kruidvat. Een soort grote pil, die je inbrengt. Canesten gyno bijvoorbeeld. Je kunt het ook bij de apotheek vragen.Als TO met een soa rondloopt is ze er daarmee niet geholpen hoor.
Waarschijnlijk kijkt je huisarts niet eens en krijg je een thuistest. Als hij niet gelijk al snapt wat je hebt na je beschrijving.
De zee is groen
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2017 @ 19:31:

Je kunt ook zelf antischimmelspul kopen, gewoon bij het Kruidvat. Een soort grote pil, die je inbrengt. Canesten gyno bijvoorbeeld. Je kunt het ook bij de apotheek vragen.

ja maar je weet helemaal niet of dat het wel is, dus dan ga je op eigen houtje allemaal spullen uittesten en breng je de boel alleen maar meer uit balans

als je ooit een schimmelinfectie hebt gehad herken je het daarna feilloos, maar als TO hier al jaren mee loopt en verder klachtenvrij is (jeuk etc) zou ik niet klakkeloos naar zo'n middel grijpen

zelfde geldt voor van die vaginale douches enzo

los van dat je naar de huisarts gaat TO, het kan ook te maken hebben met je voedingspatroon. Als je bijvoorbeeld veel suikers of gist in je dieet hebt. als je darmflora niet ok is, heeft dat ook vaak effect op je vaginale flora namelijk
quote:groenogig_monster schreef op 13 februari 2017 @ 19:33:

Waarschijnlijk kijkt je huisarts niet eens en krijg je een thuistest. Als hij niet gelijk al snapt wat je hebt na je beschrijving.heb ik nog nooit meegemaakt, dat ik een thuistest voor een of ander kreeg
Dankjulliewel voor alle reacties. Fijn om te lezen allemaal Ik ga morgen iig een afspraak maken, en zal laten weten wat de oorzaak is
Goed zo , succes!
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 19:38:

[...]

heb ik nog nooit meegemaakt, dat ik een thuistest voor een of ander kreeg

Oh ik wel. Die moet je dan op de post naar het lab sturen. Wel fijn hoor, in je eigen badkamer even met een wattenstaafje er langs en klaar.

Maar goed, al zo vaak bij de gyneceloog (spelling!?) met de benen wijd gezeten dat ik me daar ook niet meer geneer.
De zee is groen
Succes gakgak! Waarschijnlijk ben je er zo vanaf na een kuurtje van het een of ander.
De zee is groen
Ja, zoveel afscheiding die ook nog zó stinkt is echt niet normaal hoor.

Hoe doe je dat dan met je vriendin? Wil zij nog wel down under gaan? Ik geloof toch niet dat ik daar trek in zou hebben. Want als je al zoveel aan de buitenkant hebt dagelijks, zit er ook nog zat aan de binnenkary en dat zie je als je je benen spreidt en blijft aan een vinger zitten als je met een vinger naar binnen gaat.

Ga maar eens op je hurken onder de douche, douchekop erop en je vinger samen met het water er een paar keer doorhalen. Dan zie je hoeveel er ook aan de binnenkant blijft plakken.

Ik zou voorlopig even 2x daags met water spoelen op bovenstaande manier. En naar de dokter.
quote:Perzina schreef op 13 februari 2017 @ 19:53:

Ja, zoveel afscheiding die ook nog zó stinkt is echt niet normaal hoor.

Hoe doe je dat dan met je vriendin? Wil zij nog wel down under gaan? Ik geloof toch niet dat ik daar trek in zou hebben. Want als je al zoveel aan de buitenkant hebt dagelijks, zit er ook nog zat aan de binnenkary en dat zie je als je je benen spreidt en blijft aan een vinger zitten als je met een vinger naar binnen gaat.

Ga maar eens op je hurken onder de douche, douchekop erop en je vinger samen met het water er een paar keer doorhalen. Dan zie je hoeveel er ook aan de binnenkant blijft plakken.

Ik zou voorlopig even 2x daags met water spoelen op bovenstaande manier. En naar de dokter.Tis geen afscheiding van van binnen eigenlijk. Volgens mij is het een overproductie aan talg wat op de één of andere manier erg snel gaat stinken. Mijn vriendin heeft er eigenlijk niet zo'n moeite mee. Van binnen ben ik dus wel schoon, en meestal douche ik 's avonds, dus als we 's avonds of 's ochtends seks hebben valt het nog wel mee. Bovendien als ik nat wordt, wordt het veel minder.
Ten 1e...als je denkt dat het abnormaal is, dan ga je gewoon naar de huisarts. Echt, die mensen zien van alles voobij komen en het is hun werk. Niet moeilijk over doen.

Sowieso, heb je al eens een soa test gedaan? Kan nooit kwaad natuurlijk...

Ten 2e...is het echt zo erg? Je beschrijft het wel redelijk erg maar mijn ervaring is dat als men onzeker is ze allerlei dingen aan zichzelf erg abnormaal kunnen vinden. Afhangend van je eet patroon, waar je bent in je maandelijkse cyclus etc kan afscheiding van kleur geur en hoeveeheid veranderen.

Ik maak me bij wijze van niet druk als ik een keer op een maandagavond een extra sliert afscheiding door het afvoerputje zie gaan, hoort erbij.

Maar goed, als het echt zo is zoals jij beschrijft dan echt even laten checken, dat je het bv door je kleren heen ruikt is echt niet de bedoeling.
Ik herken het! Maar ik ben afgelopen zomer uitvoerig onder de loep genomen!

Was allemaal hartstikke gezond.

Rook je? Ik denk namelijk dat het daar aan ligt
quote:teletubbie1234 schreef op 13 februari 2017 @ 20:27:

Ik herken het! Maar ik ben afgelopen zomer uitvoerig onder de loep genomen!

Was allemaal hartstikke gezond.

Rook je? Ik denk namelijk dat het daar aan ligtDaar gaat je theorie dan :p want ik rook niet
Niemand ruikt eind van de dag nog lekker fris down under toch?
Haha dan weet ik het ook niet.

In mijn geval weet ik dat het geen soa of schimmel is. En daar was ik dus wel behoorlijk bang voor.

Het kan dus ook gewoon helemaal niks ernstigs zijn. Ik merk wel dat het vlak voor mijn menstruatie iets erger is.

Ik heb het ook altijd gehad trouwens.

Dus hop na de huisarts, en laat je niet gek maken!
Maar wat voor substantie is het? Is het slijmerig dat het zeg maar taai is. Of is het brokkelig als melk die over de datum is of iets als roomkaas?
quote:YoYobje schreef op 13 februari 2017 @ 20:46:

Maar wat voor substantie is het? Is het slijmerig dat het zeg maar taai is. Of is het brokkelig als melk die over de datum is of iets als roomkaas?Tis niet slijmerig nee, roomkaas is idd wel een goede omschrijving ja. En als t dan ook nog naar roomkaas zou ruiken was t perfect. Vers stinkt het niet, maar al snel stinkt het dus buiten proportie. Idd zo erg dat je het duidelijk door m'n broek ruikt aan het einde van de dag en ik niet m'n benen stijf op elkaar houd
Vraag desnoods een goede vriendin mee... of bel eerst met de huisarts. Vraag een vrouwelijke..... Maar ga naar de huisarts.
quote:Bas1980 schreef op 19 februari 2017 @ 00:51:

Vraag desnoods een goede vriendin mee... of bel eerst met de huisarts. Vraag een vrouwelijke..... Maar ga naar de huisarts.het zit je dwars he?
Niks mis met een lekker zuur vissig luchtje .
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven