Lijf & Lijn alle pijlers

Verandering gezicht.

14-06-2019 14:07 133 berichten
Hallo ouwe taarten, ja tegen jullie heb ik het.

Het valt me op dat mijn gezicht de laatste tijd erg aan het veranderen is, nou is dat natuurlijk niet vreemd want ik word ook een dagje ouder, maar hebben jullie dat ook dat je steeds weer aan een nieuwe verandering moet wennen? Vooral mijn ogen veranderen en de vorm van mijn gezicht. Nou lijk ik nog wel op mezelf te lijken, maar het gaat zo snel dat ik mezelf straks niet meer herken in de spiegel
Ik heb geen rimpels, daar hebben mijn ouders voor gezorgd, dus dat is geen verdienste, maar wel fijn natuurlijk.
Ik ben nu al 39 jaar 18 en het begint nu toch echt goed op te vallen en hoewel ik geen moeite heb met ouder worden zit het me toch niet echt lekker als ik alweer een nieuwe smoel op de foto zie, echt onwennig.
Hoe staan jullie daarin?
Cateautje schreef:
14-06-2019 14:27
In plaats van fillers, waar nogal eens wat mee misgaat zou je eens ultherapie kunnen proberen, dat schijnt binnen de kortste keren je huid te verjongen en blijft jaren goed. Madonna doet dat en die heeft een heel strakke huid.
Ik ga het eens opzoeken. Ben wel bang wat dat met mijn zangkwaliteiten gaat doen dan
minnimouse schreef:
14-06-2019 14:28
Ik ben 35 en zie ook veranderingen. Gewoon een wat oudere kop in het algemeen.
Rimpels heb ik nog niet echt, behalve een fronsrimpel op mijn voorhoofd.
Ik zie wel dat het vel boven mijn ogen wat meer begint te worden.
Ik maak me er verder niet zo druk over.
Ik hou de boel wel goed bij, maar doe niks speciaals.
Mijn moeder van 60 heeft laatst voor de eerste keer botox gespoten voor de lijntjes bij haar mond. Ze was het zat om altijd commentaar te krijgen op haar 'boze blik'.

Mijn oma van 94 zit vol rimpels. Fascinerend om te bedenken dat ik er later ook zo uit kan zien.
Het gekke is dat ik het op een bepaalde leeftijd niet meer vind opvallen. Ik werk bij iemand van bijna 95 en vind haar gezicht zacht en lief. :)
Murrmurr schreef:
14-06-2019 14:29
Ik ga het eens opzoeken. Ben wel bang wat dat met mijn zangkwaliteiten gaat doen dan
:rofl:
beetjegek schreef:
14-06-2019 14:29
Ja echt he!? Ik herkende mezelf ook ineens niet meer, en ik maar meer make up erop smeren maar het hielp niet. Nee duh, als je hangwangen krijgt...
:rofl: Echt hè.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
14-06-2019 14:29
Het gekke is dat ik het op een bepaalde leeftijd niet meer vind opvallen. Ik werk bij iemand van bijna 95 en vind haar gezicht zacht en lief. :)
Klopt, het heeft ook wel iets moois vind ik.
Zou gek zijn om iemand van die leeftijd met een glad hoofd te zien ;-)
Tja.. Ik begin een soort hamster te worden die altijd verdrietig kijkt, volgens mij... :facepalm: :biggrin:
Dat is in een paar jaar tijd gebeurd.
Ineens ook allemaal rimpels en wallen...
Jammer...
Murrmurr schreef:
14-06-2019 14:29
Ik ga het eens opzoeken. Ben wel bang wat dat met mijn zangkwaliteiten gaat doen dan
Het doet niets met je zangkwaliteiten, tenzij je je mond niet zover meer open kan gooien, omdat het allemaal te strak is getrokken.
Dat zal het ook zijn met Madonna.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 51 en merk het vooral aan mn kaaklijn en hals. Rimpels heb ik nauwelijks. Waarschijnlijk door het vet. Mijn veeeeeel slankere 3 jaar jongere zus heeft beduidend meer rimpels dan ik.

Ik kwam laatst iemand tegen die ik minstens 30 jaar niet gezien had, zij herkende mij meteen, ik haar niet.... Nu ligt dat meer aan mijn ogen, ik heb knalblauwe ogen waar ik vaker aan herkend word.

Edit: ik heb wel 'last' van hangende oogleden, maar ben te schijterig voor een ooglidcorrectie. Ik heb nu van die stickertjes en die werken als een tierelier. Kan voor het eerst in jaren weer oogschaduw dragen zonder dat dat in een mum van tijd in een rimpel verdwijnt.
vivapimpelmees schreef:
14-06-2019 14:34
Ik ben 51 en merk het vooral aan mn kaaklijn en hals. Rimpels heb ik nauwelijks. Waarschijnlijk door het vet. Mijn veeeeeel slankere 3 jaar jongere zus heeft beduidend meer rimpels dan ik.

Ik kwam laatst iemand tegen die ik minstens 30 jaar niet gezien had, zij herkende mij meteen, ik haar niet.... Nu ligt dat meer aan mijn ogen, ik heb knalblauwe ogen waar ik vaker aan herkend word.
Die kaaklijn vind ik het ergst, als ik die strak trek ben ik gelijk 15 jaar jonger.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens niet vies van plastisch chirurgie. Ik heb nieuwe borsten, want die waren verdwenen na mijn zwangerschappen, mijn lippen zijn subtiel opgevuld en ik had Botox in mijn voorhoofd, maar daar gingen mijn wenkbrauwen van hangen. Als ik het geld straks heb doe ik zeker een facelift. Geen fillers want dan lijk je ook niet meer op jezelf.
beetjegek schreef:
14-06-2019 14:38
Ik ben trouwens niet vies van plastisch chirurgie. Ik heb nieuwe borsten, want die waren verdwenen na mijn zwangerschappen, mijn lippen zijn subtiel opgevuld en ik had Botox in mijn voorhoofd, maar daar gingen mijn wenkbrauwen van hangen. Als ik het geld straks heb doe ik zeker een facelift. Geen fillers want dan lijk je ook niet meer op jezelf.
Als het nog kan zonder dat je een soort masker krijgt moet je het zeker doen. Bij mij kan het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dik in de 40 en vind ook wel dat ik verander hoor. 'S morgens duurt het langer voor ik in de plooi zit (mijn slaapvouwen blijven letterlijk langer op mijn gezicht staan) en mijn wangen beginnen hun volume te verliezen en ik heb lijnen van mijn neus naar mijn mond en mijn lippen worden smaller.
Ik heb nog geen rimpels verder (ik lach gewoon nooit dat kan ook) en ik mag echt niet klagen, maar ik zie zelf echt wel dat ik niet meer in de lente van mijn leven zit.
Ach ja, shit happens. Ik vind het erger dat mijn gezondheid zo hapert. Uiterlijk is op te lappen maar aan sommige gezondheidsproblemen valt niks te doen.
Cateautje schreef:
14-06-2019 14:36
Die kaaklijn vind ik het ergst, als ik die strak trek ben ik gelijk 15 jaar jonger.


Ik ook!

Hamsterwangen en gerimpelde nek, dat vind ik het meest storend. Én mijn handen....oeiioeiioei, die veranderen ook stevig!
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 14-06-2019 14:43
0.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ging het tot ongeveer mijn 44e prima.
Nu twee jaar verder denk ik als ik in de spiegel kijk, huh?? Wanneer is dit allemaal gebeurd?

Echt rimpels heb ik nog niet op wat fijne lijntjes langs mijn ogen na.
Maar mijn huid is gewoon wat slapper geworden, echt stom.
Mijn kaaklijn is minder strak, ik krijg een soort nekkwabje en langs mijn mondhoeken is het ook wat ingestort ofzo.
Oh ja en mijn oogleden gaan wat overhangen, ook al stom.
Dus ja, ik begin er ook anders uit te zien en ik baal daar dus wel van.
Als ik mijn huid wat strakker trek, gelijk 10 jaar jonger !! Dat wil ik dus.
Maarja, is ook veel gedoe dus laat maar.
Tessa44- schreef:
14-06-2019 14:42
Ik ook!

Hamsterwangen en gerimpelde nek, dat vind ik het meest stotend. Én mijn handen....oeiioeiioei, die veranderen ook stevig!
Ik heb gelukkig nog geen gerimpelde hals, maar wel een dubbele kin. Misschien dat het spek de rimpels tegenhoudt.
Eigenlijk moet ik zo'n 15 kilo afvallen, maar zie het niet zitten juist vanwege dat hoofd, dat wordt dan ineens 30 jaar ouder. Dan heb ik liever een dikke reet.
Tessa44- schreef:
14-06-2019 14:42
Ik ook!

Hamsterwangen en gerimpelde nek, dat vind ik het meest storend. Én mijn handen....oeiioeiioei, die veranderen ook stevig!

Ja! mijn handen ook. Net die van mijn moeder vroeger. En handcrème helpt daar ook al niet tegen :cry:
consuelabananahammok schreef:
14-06-2019 14:43
Bij mij ging het tot ongeveer mijn 44e prima.
Nu twee jaar verder denk ik als ik in de spiegel kijk, huh?? Wanneer is dit allemaal gebeurd?

Echt rimpels heb ik nog niet op wat fijne lijntjes langs mijn ogen na.
Maar mijn huid is gewoon wat slapper geworden, echt stom.
Mijn kaaklijn is minder strak, ik krijg een soort nekkwabje en langs mijn mondhoeken is het ook wat ingestort ofzo.
Oh ja en mijn oogleden gaan wat overhangen, ook al stom.
Dus ja, ik begin er ook anders uit te zien en ik baal daar dus wel van.
Als ik mijn huid wat strakker trek, gelijk 10 jaar jonger !! Dat wil ik dus.
Maarja, is ook veel gedoe dus laat maar.
We worden met de jaren ook wat gemakkelijker. Daar waar je op je 25ste de volwassenheid in je gezicht ziet verschijnen schrik je je rot en nu heb je zoiets van, jammer dan... Ik denk dat we niet meer zo vechtlustig zijn en lekkerder in ons vel zitten.
Cateautje schreef:
14-06-2019 14:46
Ik heb gelukkig nog geen gerimpelde hals, maar wel een dubbele kin. Misschien dat het spek de rimpels tegenhoudt.
Eigenlijk moet ik zo'n 15 kilo afvallen, maar zie het niet zitten juist vanwege dat hoofd, dat wordt dan ineens 30 jaar ouder. Dan heb ik liever een dikke reet.

Hahaha!, ik ben erg slank alles is direct zichtbaar bij mij, helaas.. ik heb ook zo’n kinnetje, als ik via een spiegel naar mezelf in een andere spiegel kijk, zie ik dat flapje, veel omhoog kijken dus, breeduit lachen helpt ook... vind ik zo ie zo, mensen die lachen en vrolijk kijken zien er jonger uit, lukt natuurlijk niet altijd, maar ik zie het ook bij mijn vriendinnen.
herfstappeltaart schreef:
14-06-2019 14:46
Ja! mijn handen ook. Net die van mijn moeder vroeger. En handcrème helpt daar ook al niet tegen :cry:

Ja hè, beniger zijn ze geworden en die aderen erop... oma handen zegt zoon.... niet echt een compliment. ;-)
Make-up vind ik ook moeilijk. Oogmake-up maakt me wel een beetje mooier vind ik zelf, maar daar ben ik vaak te lui voor. Vooral mascara, dat kost ook weer zoveel moeite om er 's avonds weer af te halen.

Lippenstift vind ik bij anderen altijd hartstikke leuk staan maar bij mezelf niet zo geslaagd. Waarschijnlijk verder zoeken naar de juiste kleur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vooral hangwangen en van die neerwaartse lijn van m'n neus naar beneden, het heeft een naam maar ik weer hem effe niet meer. Dat vind ik wel vervelend want ik zie er dan vaak uit of ik boos van.
Als ik alles strak trek dan denk ik jahaa daar ben je weer :D
Maar ik peins er niet over om er wat aan te doen, dit ben ik en dat is het.
Niemand is onmisbaar
Tessa44- schreef:
14-06-2019 14:52
Ja hè, beniger zijn ze geworden en die aderen erop... oma handen zegt zoon.... niet echt een compliment. ;-)

:-D
bojoti schreef:
14-06-2019 14:52
Ik heb vooral hangwangen en van die neerwaartse lijn van m'n neus naar beneden, het heeft een naam maar ik weer hem effe niet meer. Dat vind ik wel vervelend want ik zie er dan vaak uit of ik boos van.
Als ik alles strak trek dan denk ik jahaa daar ben je weer :D
Maar ik peins er niet over om er wat aan te doen, dit ben ik en dat is het.

Ja zo sta ik er ook in hoor maar leuk is anders. Ik kan er soms ook heel moe uitzien, ook als ik dat niet ben.
herfstappeltaart schreef:
14-06-2019 14:54
Ja zo sta ik er ook in hoor maar leuk is anders. Ik kan er soms ook heel moe uitzien, ook als ik dat niet ben.


Ik heb mezelf wel een ooglid correctie beloofd, als ik hem écht nodig heb, dus daar bereid ik me vast op voor, dát is op dit moment de enige cosmetische operatie die ik ook zou doen, ik zie mensen daar zo van opknappen.
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 14-06-2019 14:57
0.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk is het idd niet maar ja enige is dan er iets aan te doen en dat wil ik niet. M'n handen zijn nog hetzelfde en ik heb geen rimpelige hals.
En laatst vroeg iemand of ik af was gevallen, nou nee hoezo, ja je bent in je gezicht smaller geworden toen dacht ik wel zo dan ik word echt oud haha.
Niemand is onmisbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven