Lijf & Lijn alle pijlers

Vinden jullie dit leuk staan?

23-04-2018 22:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als meisjes zijnde vinden jullie dit leuk staan bij een jongen of denken jullie nee echt helemaal niet.
polo:
https://hermanschoenen.nl/media/catalog ... 061-23.jpg

Broek:
https://cdn.kleding.nl/L356655517/heren ... -denim.jpg

Schoen:
https://www.vanlier.nl/content/products ... &width=400

Riem:
https://cdn.thelittlegreenbag.nl/upload ... ac-600.jpg

Als het koud is zo'n soort jasje.

https://www.jstylemenswear.nl/wp-conten ... 179-10.jpg

Dusja zelf vind ik dit redelijk normale kleding.
Dit bovenstaande is wat ik aan heb vandaag.

Graag meningen/advies.
anoniem_367612 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 22:54
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter wat aan je zelfvertrouwen doen. Zelfvertrouwen maken de man.
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn smaak, maar prima outfit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel saai, maar ik ben dan ook een vrouw.

Het is ook niet lelijk trouwens, neutraler dan dit bestaat niet denk ik.
Misschien beter op een tienerforum vragen?
Sorry hoor ik klik nooit linkjes aan hier maar heb jij niet nog een topic met een lijst van wat je vandaag aanhad om een ware chickmagnet te worden?

Waarom denk je dat je in de juiste outfit meer kans maakt?
Nou nee hoor, het gaat om de persoon in de kleding, ik lees dat het heel neutraal is dus moet jij de blikvanger zijn. Succes!
Alle reacties Link kopieren
butterfly- schreef:
23-04-2018 22:47


Ik zelf vind het mooi staan dat je niet ziet dat een man/jongen er te veel mee bezig is. Een beetje nonchalant en simpel dus. Dus ik denk dat je je niet zo veel zorgen om je kleding moet maken, zolang het maar schoon is.
Precies! Ijdele mannen met pocherig blingbling zien er onuitstaanbaar onsexy uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat wil je uitstralen?

Ik ben geen meisje, maar een belegen vrouw. Ik hou echt niet van mannen die er te gestyleerd uitzien. Je ziet ze hier in de stad wel eens lopen: hippe schoenen, vrij strakke jeans, polo met het bovenste knoopje nonchalant open en de haren strak in de gel/wax/pommade. Tel daarbij het bijbehorende haastige/hippe loopje (alsof ze veren) op en ik vind het een afknapper.

Maar goed, ik hou van shabby. Mijn man en zoon zien er altijd uit alsof ze in hun kledingkast zijn gevallen. Compleet met warrig haar en afgetrapte gympies. Ik hou ervan!

Zolang kleding maar schoon, heel en niet te out-dated is kan je als man een hoop hebben. Oh ja, en scheren. Ik hou van gladde velletjes. Zo'n ongeschoren bakkes vind ik een afknapper.
retrostar schreef:
24-04-2018 06:30
Precies! Ijdele mannen met pocherig blingbling zien er onuitstaanbaar onsexy uit.
:high5:

Vooral als er ook nog schreeuwende merknamen op staan. Een man met een Louis Vuitonnetje en Burberry is sowieso een afknapper.
Leuk hoor. Maar hier ook een oud mens.
Ik vind voor jongemannen deze schoenen zo leuk:
Afbeelding

Dus ik zou jouw schoenen uiteindelijk vervangen hiervoor.
Het-Groepje, die schoenen vind ik ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze echt superlomp. Lijken wel gezondheidsschoenen.
Ik vind het echt een beetje saai. Vooral die broel. En ook niet matchend met polo. Bij die broek en schoenen zou ik wel rood (vd schoenen) terug laten komen in de polo bijv. Al ben je dan wat overgestyleerd. Eigenlijk hou ik gewoon niet zo van dezd stijl..
Alle reacties Link kopieren
Is het de bedoeling dat je die schoenen onder die broek gaat dragen? Dan vind ik het niet mooi: schoenen zijn donkerblauw, broek is zwart, toch?

Ik vind op zich de stijl wel leuk, maar die schoenen echt niet. Trek er gewoon een paar witte of zwarte sneakers onder aan!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik met 26 nog een meisje? Ik persoonlijk vind het jasje niets. Polo's kunnen opzich leuk zijn, al vind ik deze niet zo geslaagd. Ik ben meer van een simpel truitje met een hele lichte v-hals (geen diepe v-hals want dat is weer verschrikkelijk). Dat heel erg gestylde houd ik sowieso niet van. Gewoon een broek, shirt en klaar.
Maar het belangrijkste is dat jij je er goed in voelt.
TO, wat trek je 's ochtends uit de kast als je met je duffe kop aan het wakker worden bent? Vaak is dat de kleding waar jij je het fijnste in voelt!

Als je je prettig voelt in je kleding, dan straal je dat ook uit en zie je er gelijk stukken beter uit. Het is je 'natuurlijke stijl' zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit persoonlijk echt niet leuk. Ik ben 30.
Vooral de schoenen..
Internagelaktisch
Kunstenkitsch schreef:
24-04-2018 06:32

Maar goed, ik hou van shabby. Mijn man en zoon zien er altijd uit alsof ze in hun kledingkast zijn gevallen. Compleet met warrig haar en afgetrapte gympies. Ik hou ervan!

Ik ook. Maar een ex van me zag er zo uit en dat bleek enorm gestyled te zijn. Vond ik dan ook weer een afknapper(tje) toen ik daar achter kwam.
Ik hou meer van zoiets:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik vind het hartstikke leuk!
Zou dit mijn man ook zo aanbevelen.

Ik ben jong belegen, 35
Alle reacties Link kopieren
butterfly- schreef:
23-04-2018 22:47
Ja hoor, niks mis mee. Lopen duizenden jongens zo rond.

is.
dat dus, saaaaai.
Eens met Scrattle. :heart:

Ik vind je outfit heel ouwelijk en saai. Vooral die schoenen. Zulke heeft mijn schoonpa van 65 aan. Voor hem zijn ze hip. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
24-04-2018 08:47
Ik hou meer van zoiets:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daar word ik ook een stuk blijer van.
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
24-04-2018 08:47
Ik hou meer van zoiets:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit werkt niet bij de gemiddelde jongen van 21, moet je toch een soort zelfverzekerdheid voor uitstralen die de meesten (en TO zo te lezen zeker) niet hebben.
AnAppleADay schreef:
24-04-2018 16:38
Dit werkt niet bij de gemiddelde jongen van 21, moet je toch een soort zelfverzekerdheid voor uitstralen die de meesten (en TO zo te lezen zeker) niet hebben.

Mijn neefje komt daar prima mee weg.

Maar ja..die is ook net 22 geworden :D
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
24-04-2018 19:07
Mijn neefje komt daar prima mee weg.

Maar ja..die is ook net 22 geworden :D
Die is dan vast geen gemiddelde jongen.
AnAppleADay schreef:
25-04-2018 08:12
Die is dan vast geen gemiddelde jongen.
Ik zie hier ook veel jongens er zo bij lopen.

Of de andere kant. Bontkraagjes. Die kan TO beter vermijden.

Maar wat de lieve TO aan heeft is niet hip, eerder heel ouwelijk.
De meeste meisjes vinden dat geen leuke outfit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven