Lijf & Lijn alle pijlers

Wat zijn jouw ervaringen met afvallen met shakes?

26-06-2012 09:00 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor het eerst overstag gegaan voor shakes. Ik wil ong. 7 kg. afvallen en ik dacht het te kunnen doen door minder te snoepen e.d.

Helaas blijk ik minder discipline te hebben dan ik zelf had gedacht. Het lijkt wel of ik een tijd een soort van omgekeerde anorexia had. Een verkeerd lichaamsbeeld. Je merkt natuurlijk aan je kleren dat je steeds een wat grotere maat moet nemen. Neem je (kop in het zand) voor lief. Zaterdag paste ik een jasje en toen ik in de spiegel keek ZAG ik het pas echt. Maandag direct van het Kruidvat een bus shakespul gekocht. Ik wil nu 2x per dag een shake doen en 's avonds gewoon eten. Voor tussendoor heb ik dieetkoekjes gekocht.

Hoe lang zou het ongeveer duren voor die 7 kg. eraf is als ik dit vol hou? Ik denk zelf aan 4 weken. Zucht. Maar dan!
Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het werkt maar het vraagt ook discipline. Je moet immers nog steeds van de traktaties op het werk kunnen afblijven.

Verder kan je je eigenlijk het best laten begeleiden want je gaat niet al je vitaminen en mineralen binnen krijgen die je nodig hebt.

Ik heb het niet volgehouden, feestje hier, bbq daar... Ik probeer nu gewoon mijn snoepmomenten te vullen met soep of een stukje fruit.
Elk einde is een nieuw begin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven