We kunnen het!!
woensdag 8 augustus 2007 om 10:28
Lieve mede-afvallers
laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!
Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.
Dan maar een dag later op streefgewicht
Later is nu
woensdag 8 oktober 2008 om 20:50
Hee toet wat toevallig dat ik je nu hier weer zie! Ik kan tegenwoordig op mijn werk niet meer op viva (is geblocked ofzo) en heb vanmiddag een hele serie berichtjes op je blog op vrouwonline door zitten lezen! Je gaat goed he! hou vol!
Het motiveert mij ook altijd wel, lezen over lijnen en gezond eten enzo...
Bodypump heb ik nog niet gedaan, is morgenavond... naar alle waarschijnlijkheid zal ik dan vrijdag en zaterdag bijna niet kunnen bewegen van de spierpijn haha!
Sandra een heel pakje slagroom? Yuk ik word al misselijk als eraan denk... ieuw...
Maar fijn dat het je helpt zullen we maar zeggen...
Dream, succes dan vast met hardlopen! Ga je dan van te voren wat extra stevig wandelen enzo? Om je spieren vast weer te laten wennen?
tot later!
Het motiveert mij ook altijd wel, lezen over lijnen en gezond eten enzo...
Bodypump heb ik nog niet gedaan, is morgenavond... naar alle waarschijnlijkheid zal ik dan vrijdag en zaterdag bijna niet kunnen bewegen van de spierpijn haha!
Sandra een heel pakje slagroom? Yuk ik word al misselijk als eraan denk... ieuw...
Maar fijn dat het je helpt zullen we maar zeggen...
Dream, succes dan vast met hardlopen! Ga je dan van te voren wat extra stevig wandelen enzo? Om je spieren vast weer te laten wennen?
tot later!
woensdag 8 oktober 2008 om 23:00
Ik wandel nu al meer hoor. Tijdens waterpolo van dochter, in de weekenden schop ik mezelf (+ kinderen) naar het bos (behalve afgelopen weekend, maar he.. dat mag dan wel met dat weer, hoop ik.. raar genoeg ging hardlopen altijd wél met dat weer, want er moest een schema gevolgd worden )
En ik fiets natuurlijk veel
EN van 't weekend ga ik ook wandelen is me verteld. Ik moet dit keer wél het huis je uit
Afijn.. ik bouw het hardlopen erg langzaam op. Heb een beginnersschema en dat ziet eruit als de vorige keer. Ik weet nog dat ik toch vond dat m'n bovenbeenspieren zo snel sterker werden, voelde goed! Als het een keertje minder lijkt te gaan, doe ik gewoon een weekje dubbel, zeg maar. Ik zie wel. Ik wil volgend jaar de 4 mijl wel lopen. Die is dit weekend ook, dus ik heb een jaar om te trainen
Viva blocken op je werk OH mèn.. dat kán toch niet, staat zoiets niet geregeld in je CAO?
Nee, serieus, wel balen.
Bij mij loopt Viva af en toe vast op het werk en dan durf ik de helpdesk nooit te bellen
Gelukkig werkte tot nu het uit en weer aanzetten van de pc goed, maar dan gaat er wel eens wat verloren, waar ik mee bezig was.
En ik fiets natuurlijk veel
EN van 't weekend ga ik ook wandelen is me verteld. Ik moet dit keer wél het huis je uit
Afijn.. ik bouw het hardlopen erg langzaam op. Heb een beginnersschema en dat ziet eruit als de vorige keer. Ik weet nog dat ik toch vond dat m'n bovenbeenspieren zo snel sterker werden, voelde goed! Als het een keertje minder lijkt te gaan, doe ik gewoon een weekje dubbel, zeg maar. Ik zie wel. Ik wil volgend jaar de 4 mijl wel lopen. Die is dit weekend ook, dus ik heb een jaar om te trainen
Viva blocken op je werk OH mèn.. dat kán toch niet, staat zoiets niet geregeld in je CAO?
Nee, serieus, wel balen.
Bij mij loopt Viva af en toe vast op het werk en dan durf ik de helpdesk nooit te bellen
Gelukkig werkte tot nu het uit en weer aanzetten van de pc goed, maar dan gaat er wel eens wat verloren, waar ik mee bezig was.
Later is nu
donderdag 9 oktober 2008 om 00:31
ja serieus, ik krijg dan een melding dat de page requested adult/mature material contains... nouja zeg... de site kan wel gewoon, maar het forum dus niet...
En schijterd die ik ben, vraag ik er ook niet naar... gelukkig hoorde ik van de week van mijn collega dat zij sinds kort niet meer op de fotosite van haar kinderen kan en dan dezelfde melding krijgt. Het ligt dus niet alleen aan mij...(voordat je rare dingen denkt, ik heb die site van haar gezien en die is volledig onschuldig, geen rare dingen ofzo)
En schijterd die ik ben, vraag ik er ook niet naar... gelukkig hoorde ik van de week van mijn collega dat zij sinds kort niet meer op de fotosite van haar kinderen kan en dan dezelfde melding krijgt. Het ligt dus niet alleen aan mij...(voordat je rare dingen denkt, ik heb die site van haar gezien en die is volledig onschuldig, geen rare dingen ofzo)
donderdag 9 oktober 2008 om 10:11
Op mn andere werk kon ik wel op t forum, maar ik ging dan absoluut niet bij de pijler 'sex' kijken. Uit angst dat je wordt gecontroleerd.
Hmmmmm heerlijk hoor 1x in de zoveel maanden een pakje opgeklopte slagroom, of een bakje creme fraiche.
Gisteren een garnalencoctail gemaakt met creme fraiche en als hoofdgerecht gekookte mosselen.
Gewicht blijft ook prima 68,1 kg.
Dreamer, van hardlopen krijg je ook last van je knieen hoor, helaas.
Vanwege een hernia(operatie) heb ik ook heel lang niet kunnen sporten en op den duur mocht alleen callanetics (oersaai!) en daarna heb ik nog een hele tijd bewegingsbanken gedaan.
Maar mijn rug blijft natuurlijk een punt om om te denken.
Toen ik bij vorige werkgever van een kantoorbaan ging naar een baan waarbij ik lang moest staan en lopen ben ik terecht gekomen bij iemand in Tolbert die je bij wijze van spreken maar aan hoeft te kijken om te zien wat je hebt. Daar heb ik een zooltje voor onder mn hak gekregen in 1 schoen voor 2 weken lang en sindsdien heb ik geen rugklachten meer.
Heel heel apart, maar ik vind het een wonderdokter.
Dames veel plezier van t weekend, jullie hebben een soort uitje toch van cheers bij kinderen toch? Leuk! En geniet ervan!
Hmmmmm heerlijk hoor 1x in de zoveel maanden een pakje opgeklopte slagroom, of een bakje creme fraiche.
Gisteren een garnalencoctail gemaakt met creme fraiche en als hoofdgerecht gekookte mosselen.
Gewicht blijft ook prima 68,1 kg.
Dreamer, van hardlopen krijg je ook last van je knieen hoor, helaas.
Vanwege een hernia(operatie) heb ik ook heel lang niet kunnen sporten en op den duur mocht alleen callanetics (oersaai!) en daarna heb ik nog een hele tijd bewegingsbanken gedaan.
Maar mijn rug blijft natuurlijk een punt om om te denken.
Toen ik bij vorige werkgever van een kantoorbaan ging naar een baan waarbij ik lang moest staan en lopen ben ik terecht gekomen bij iemand in Tolbert die je bij wijze van spreken maar aan hoeft te kijken om te zien wat je hebt. Daar heb ik een zooltje voor onder mn hak gekregen in 1 schoen voor 2 weken lang en sindsdien heb ik geen rugklachten meer.
Heel heel apart, maar ik vind het een wonderdokter.
Dames veel plezier van t weekend, jullie hebben een soort uitje toch van cheers bij kinderen toch? Leuk! En geniet ervan!
donderdag 9 oktober 2008 om 14:11
vrijdag 10 oktober 2008 om 11:11
Sandra, hardlopen was ook de reden dat m'n knieën extra zeer zijn gaan doen, afgelopen jaar, maar ik heb er al heel lang last van. Bij normale onderzoeken werd niets gevonden, röntgenfoto's ook niet dus ergens heb ik nu wel zoiets dat ik m'n knieën extra ga overbelasten, zodat ze goed zeer doen én er iets op de MRI te zien is, over 2 weken. Best wel vervelend als er dan nog niets gezien wordt, natuurlijk. Maar misschien gaat het wel hardstikke goed. Tenslotte kreeg ik met hardlopen last van de knie, die toen nog als goede knie te boek stond.
Ik heb ook errug zin in weekend, vanavond al!
En gewicht gaat goed. Ik wilde op gewicht blijven en dat lukt. Ik ben steeds tussen de 69 en 70 kg. Tuurlijk wil ik nog steeds wel minder, maar dit is wel goed.
Ik heb ook errug zin in weekend, vanavond al!
En gewicht gaat goed. Ik wilde op gewicht blijven en dat lukt. Ik ben steeds tussen de 69 en 70 kg. Tuurlijk wil ik nog steeds wel minder, maar dit is wel goed.
Later is nu
maandag 13 oktober 2008 om 18:04
Ah.. dan moet ik toch eens naar Toet's VO blog.. hoe kom ik daar?
Ja, we hebben het erg leuk gehad.
Ben aan 't afkicken.. niet van ongezond, want heb nog 3 chocoladeletters liggen.. (die anders door m'n dochter opgegeten worden, zegt ze, en dat kan natuurlijk niet, want IK heb ze gekregen), maar van de dames.. geweldige vrouwen!
En Toet heeft het wél echt geweldig volgehouden. Petje af!
Samen met Bentetje heeft ze nog lekker gekookt ook.
mmm
Ja, we hebben het erg leuk gehad.
Ben aan 't afkicken.. niet van ongezond, want heb nog 3 chocoladeletters liggen.. (die anders door m'n dochter opgegeten worden, zegt ze, en dat kan natuurlijk niet, want IK heb ze gekregen), maar van de dames.. geweldige vrouwen!
En Toet heeft het wél echt geweldig volgehouden. Petje af!
Samen met Bentetje heeft ze nog lekker gekookt ook.
mmm
Later is nu
maandag 13 oktober 2008 om 21:31
Het pre-Sinterklaastijdperk is om wanhopig van te worden. Met name de yoghurt-chocolade-kruidnootjes van de Kruidvat. ROTDINGEN !!! Maar wel héél erg lekker.
Met Moppetoet gaat het gewichtstechnisch niet denderend, ach, als je verder maar gelukkig bent, toch ?
Het slempweekend was dus een succes ? 14 kakelkippen bij elkaar, het zal me wat zijn geweest.
Met Moppetoet gaat het gewichtstechnisch niet denderend, ach, als je verder maar gelukkig bent, toch ?
Het slempweekend was dus een succes ? 14 kakelkippen bij elkaar, het zal me wat zijn geweest.
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:07
dinsdag 14 oktober 2008 om 00:23
het is gewoon niet onder woorden te brengen hoe bijzonder meis....Ben er echt stil van. we hebben het zó super gehad: werkelijk over van alles gekletst, gelachen en gejankt. Het is een brok liefde wat ik voor deze vrouwen voel.....
Veel gedronken en gegeten, vandaag weer helemaal terug in het ritme (hulde aan de suikervrije toet, ze deed het dit weekend geweldig!!)
O: yoghurt met muesli
L: 3 boterhammen
D: paella, salade, paddestoelensoep
hmmm, zie nu helemaal geen fruit....,morgen dus maar weer!
Veel gedronken en gegeten, vandaag weer helemaal terug in het ritme (hulde aan de suikervrije toet, ze deed het dit weekend geweldig!!)
O: yoghurt met muesli
L: 3 boterhammen
D: paella, salade, paddestoelensoep
hmmm, zie nu helemaal geen fruit....,morgen dus maar weer!
dinsdag 14 oktober 2008 om 09:37
Dank voor compliment Meis!
Wauw Bentetje, da's wel een heeeeeel nette dag gisteren!
Moppe; inderdaad, al die sinterklaasspullen zijn wel heel verleidelijk.
Sorry Dream van die chocoladeletters. Oeps....
IK heb gelukkig niks met drank Sandra, dus dat ik dat niet mag mis ik niet.
Succes iedereen weer!!!
Wauw Bentetje, da's wel een heeeeeel nette dag gisteren!
Moppe; inderdaad, al die sinterklaasspullen zijn wel heel verleidelijk.
Sorry Dream van die chocoladeletters. Oeps....
IK heb gelukkig niks met drank Sandra, dus dat ik dat niet mag mis ik niet.
Succes iedereen weer!!!
dinsdag 14 oktober 2008 om 16:13
Ach, de kinderen vinden het niet erg hoor, die letters. En ik zit ondertussen aan de chocolademetnootjeerin bolletjes, dus aan jouw letters ligt het niet
M'n broeken blijven loszitten, daar gaat het om
Ik heb deze dagen vrijwel niet bewogen, zeg al 2 dagen tegen mezelf dat ik vandaaaaag ga hardlopen (alsof die 3x 1 minuut zoveel zoden aan de dijk zet, maar het is een begin) maar dat is nog niet gebeurd. Zometeen wel wandelen met zoon tijdens waterpolo dochter.
M'n broeken blijven loszitten, daar gaat het om
Ik heb deze dagen vrijwel niet bewogen, zeg al 2 dagen tegen mezelf dat ik vandaaaaag ga hardlopen (alsof die 3x 1 minuut zoveel zoden aan de dijk zet, maar het is een begin) maar dat is nog niet gebeurd. Zometeen wel wandelen met zoon tijdens waterpolo dochter.
Later is nu
dinsdag 14 oktober 2008 om 18:03
dinsdag 14 oktober 2008 om 19:47
Nu nog letters van vorig jaar ? Hoe krijg je het voor elkaar, Moppeman kan ze achter elkaar opeten. Momenteel heb ik een paar verstopt in Moppekinds' geheime cadeautjesdoos, daar kijkt Moppeman tenminste niet in.
Gelukkig ben ik qua cadeautjes, (inclusief Moppekinds' verjaardag en schoencadeautjes) klaar tot en met de Kerst.
Gelukkig ben ik qua cadeautjes, (inclusief Moppekinds' verjaardag en schoencadeautjes) klaar tot en met de Kerst.
dinsdag 14 oktober 2008 om 20:02
nu al?? Ik heb nog niet eens nagedacht wat leuk zou zijn voor de kinderen voor de sint, laat staan dat ik het gekocht heb!!
Ben tevreden over vandaag, maar heb lekkere trek, hoop dat ik het volhoud om niets te nemen.....
O:melk met muesli
L: geitenkaassalade met 4 kleine sneetje turks brood met boter
T: appel
D: aardappeltjes met spekjes, uitjes, tijm, schnitzel en broccoli, optimelvla toe.
Ben tevreden over vandaag, maar heb lekkere trek, hoop dat ik het volhoud om niets te nemen.....
O:melk met muesli
L: geitenkaassalade met 4 kleine sneetje turks brood met boter
T: appel
D: aardappeltjes met spekjes, uitjes, tijm, schnitzel en broccoli, optimelvla toe.