Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Care shakes

18-06-2019 15:12 26 berichten
Hi allemaal,

Ik ga bijna op vakantie en wil nog even snel wat kilo's kwijt. Heb een paar jaar geleden Cambridge gedaan, daar ben ik destijds goed mee afgevallen. Zit inmiddels wel weer 3 kilo aan, maar de 15 kilo die ik ben afgevallen zijn niet teruggekomen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de shakes van Weight Care. Ik ben van plan om in de ochtend een shake en in de middag een shake te nemen en in de avond gezond te eten. Ik wéét dat dit niet iets is voor de langere termijn en dat je levensstijl aangepast moet worden, wil je het resultaat behouden. Het gaat me nu puur om wat vakantiekilo's die eraf moeten :-P.

Hoeveel zijn jullie afgevallen en in hoeveel tijd, hadden jullie klachten als misselijkheid etc? Naar dit soort dingen ben ik erg benieuwd

Thx alvast :-D
anoniem_63cd198a40a69 wijzigde dit bericht op 18-06-2019 15:34
1.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wil je maar twee maal per dag gaan eten?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
De shakes van Body & Fitshop komen volgens mij als beste uit de bus qua ingrediënten, prijs, kwaliteit.
Kia•Ora schreef:
18-06-2019 15:17
Wil je maar twee maal per dag gaan eten?
Nee, zeker niet! Ik wil mijn ontbijt en lunch vervangen voor de shakes. Tussendoor komkommer, tomaatjes enz. En in de avond gewoon een gezonde maaltijd.
Alle reacties Link kopieren
eh vakantie kilo`s doe je toch tijdens je vakantie op en wil je daarna eraf hebben??
Hoeveel kcal zitten er in zo'n shake? Kun je niet een ontbijt en lunch bedenken die net zoveel kcal bevatten maar gezonder zijn, bijv magere kwark/yoghurt met wat zaden, een lichte salade, dat soort dingen?
guppekop schreef:
18-06-2019 15:39
eh vakantie kilo`s doe je toch tijdens je vakantie op en wil je daarna eraf hebben??
Dat klopt, ik ben pas op vakantie geweest dus die kilo's moeten er idd weer af voor de volgende vakantie. Maar volgens mij begrijp je heel goed wat ik bedoel ;-)
Alle reacties Link kopieren
De grap is, dat niemand behalve jij op je vakantiebestemming het verschil zal zien of merken. Er loopt daar tegen die tijd gewoon een mens rond. Dus wil je daar echt je geld aan uitgeven of bespaar je dat liever om het uit te kunnen geven aan iets leuks tijdens je vakantie?
.
Marana schreef:
18-06-2019 15:44
Hoeveel kcal zitten er in zo'n shake? Kun je niet een ontbijt en lunch bedenken die net zoveel kcal bevatten maar gezonder zijn, bijv magere kwark/yoghurt met wat zaden, een lichte salade, dat soort dingen?

Volgens mij rond de 200 kcal. Wat jij oppert heb ik al vaak geprobeerd, maar ik begin vaak al om 07.00 uur met werken, ik heb en gun mezelf de tijd niet om dan een uitgebreid ontbijt o.i.d. te maken. Weight Care is gewoon de luie manier, maar daar neem ik voor nu even genoegen mee :)
Anoniem262821034 schreef:
18-06-2019 15:46
De grap is, dat niemand behalve jij op je vakantiebestemming het verschil zal zien of merken. Er loopt daar tegen die tijd gewoon een mens rond. Dus wil je daar echt je geld aan uitgeven of bespaar je dat liever om het uit te kunnen geven aan iets leuks tijdens je vakantie?
Helemaal met je eens, hoor. Maar dit is meer iets voor mezelf, dat ik wat comfortabeler op het strand loop enzo. Ook al zal het een minimaal verschil zijn.
Alle reacties Link kopieren
-serendipity-x schreef:
18-06-2019 15:47
Volgens mij rond de 200 kcal. Wat jij oppert heb ik al vaak geprobeerd, maar ik begin vaak al om 07.00 uur met werken, ik heb en gun mezelf de tijd niet om dan een uitgebreid ontbijt o.i.d. te maken. Weight Care is gewoon de luie manier, maar daar neem ik voor nu even genoegen mee :)

Nouja uitgebreid ontbijt, je kunt ook gewoon voor een week boterhammen met smeerkaas ofzoiets smeren en die in de vriezer stoppen. Elke ochtend een zakje eruit trekken. Minder lekker dan die shakes zal het toch niet gauw zijn?
.
Alle reacties Link kopieren
-serendipity-x schreef:
18-06-2019 15:48
Helemaal met je eens, hoor. Maar dit is meer iets voor mezelf, dat ik wat comfortabeler op het strand loop enzo. Ook al zal het een minimaal verschil zijn.

Snap ik ook wel. :) Het is meer dat ik het geld er niet aan uit zou geven, crashen kun je zonder shakes ook echt wel. (Al weten we natuurlijk allemaal wel dat dat niet aan te raden is, maar daar gaat het niet om).
.
Anoniem262821034 schreef:
18-06-2019 15:49
Nouja uitgebreid ontbijt, je kunt ook gewoon voor een week boterhammen met smeerkaas ofzoiets smeren en die in de vriezer stoppen. Elke ochtend een zakje eruit trekken. Minder lekker dan die shakes zal het toch niet gauw zijn?
Het probleem is: ik eet nu al bruine boterhammen met light producten zoals kipfilet of smeerkaas. Maar het gaat me allemaal net wat te langzaam, en met de vakantie in het vooruitzicht wil ik op een wat snellere manier afvallen. Ook al is dat minder verantwoord :P.
-serendipity-x schreef:
18-06-2019 15:47
Volgens mij rond de 200 kcal. Wat jij oppert heb ik al vaak geprobeerd, maar ik begin vaak al om 07.00 uur met werken, ik heb en gun mezelf de tijd niet om dan een uitgebreid ontbijt o.i.d. te maken. Weight Care is gewoon de luie manier, maar daar neem ik voor nu even genoegen mee :)


Een volkoren boterham met pindakaas levert net zoveel kcal, is net zo snel, is lekkerder en ik denk dat je het er ook langer op volhoudt vanwege de vetten.
Anoniem262821034 schreef:
18-06-2019 15:52
Snap ik ook wel. :) Het is meer dat ik het geld er niet aan uit zou geven, crashen kun je zonder shakes ook echt wel. (Al weten we natuurlijk allemaal wel dat dat niet aan te raden is, maar daar gaat het niet om).
Precies! Ik heb ooit Cambridge gedaan en dat ging snel. Daarna een gezond eetpatroon aangehouden. Ik zie die shakes dus zeker niet als iets voor de langere termijn, maar gewoon weer even een zetje in de goede richting.
Alle reacties Link kopieren
-serendipity-x schreef:
18-06-2019 15:53
Het probleem is: ik eet nu al bruine boterhammen met light producten zoals kipfilet of smeerkaas. Maar het gaat me allemaal net wat te langzaam, en met de vakantie in het vooruitzicht wil ik op een wat snellere manier afvallen. Ook al is dat minder verantwoord :P.

Je moet het toch van de verminderde kc inname hebben.. dus als je inname nu al echt zo beperkt is dan gaan die shakes ook niet helpen ben ik bang.
.
Alle reacties Link kopieren
-serendipity-x schreef:
18-06-2019 15:12


Zit inmiddels wel weer 3 kilo aan, maar de 15 kilo die ik ben afgevallen zijn niet teruggekomen.

:yes:
Anoniem262821034 schreef:
18-06-2019 15:56
Je moet het toch van de verminderde kc inname hebben.. dus als je inname nu al echt zo beperkt is dan gaan die shakes ook niet helpen ben ik bang.
Klopt. Hoewel, mijn inname is momenteel niet enorm beperkt, lunchjes hier en daar en pasta/aardappelen in de avond enzo werken niet echt mee. Vandaar dus even de switch. Dat werkt voor mij beter, soort houvast.
Alle reacties Link kopieren
-serendipity-x schreef:
18-06-2019 15:59
Klopt. Hoewel, mijn inname is momenteel niet enorm beperkt, lunchjes hier en daar en pasta/aardappelen in de avond enzo werken niet echt mee. Vandaar dus even de switch. Dat werkt voor mij beter, soort houvast.

Probeer jezelf dan voor de gek te houden.
Vaste ontbijtjes/ lunches net als wanneer het shakes zouden zijn. Desnoods een vitaminepil erbij voor het gezonde idee. :P Even de zweep erover. Geld wat je bespaart in een potje en alvast genieten van de vakantievoorpret.. :hyper:
.
Alle reacties Link kopieren
Ongezond en vol suiker. Lees de ingrediënten lijst.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je zal hier geen support vinden als je aan welk shakes ook mee wilt doen.
Zal verder zoeken op internet of gewoon proberen.
Ik kreeg buikpijn van de zoetstoffen in de shakes.

Lieve TO, het VIVA-forum is anti-afvalshakes, anti-HSP en grotendeels anti-alternatieve geneeswijzen.

Ik heb wel eens drie dagen sapvasten gedaan. (Is ook uit den boze volgens forummers.) Maar ik voelde me er fantastisch bij. En daarna was het voor mij veel makkelijker om een gezond dieet te volgen en om van de snaaierij af te blijven.

Ieder zijn ding.
Odense schreef:
18-06-2019 17:09
Ik kreeg buikpijn van de zoetstoffen in de shakes.

Lieve TO, het VIVA-forum is anti-afvalshakes, anti-HSP en grotendeels anti-alternatieve geneeswijzen.

Ik heb wel eens drie dagen sapvasten gedaan. (Is ook uit den boze volgens forummers.) Maar ik voelde me er fantastisch bij. En daarna was het voor mij veel makkelijker om een gezond dieet te volgen en om van de snaaierij af te blijven.

Ieder zijn ding.
Ik merk inderdaad dat de shakes niet al te best worden ontvangen :P
Sapvasten heb ik ook gedaan, vond ik ook prima. Alleen dat is dan nu net een te korte 'kuur'. Wil er ongeveer vijf kilo af namelijk.

En inderdaad, ieder zijn eigen ding! :-)
Je kunt ook shake maken van yoghurt of vla...
En fruit erin....
In de diepvries vakken zijn er ook bevroren fruiten en groentes.

Ook lekker :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon doen,

Zelf heb ik het indertijd met Herbalife gedaan (werd bijna gestenigd hier), en toen was ik elke week een kilo kwijt. Super.
Nu houd ik het met minder koolhydraten bij, al jaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven