Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Care shakes

18-06-2019 15:12 26 berichten
Hi allemaal,

Ik ga bijna op vakantie en wil nog even snel wat kilo's kwijt. Heb een paar jaar geleden Cambridge gedaan, daar ben ik destijds goed mee afgevallen. Zit inmiddels wel weer 3 kilo aan, maar de 15 kilo die ik ben afgevallen zijn niet teruggekomen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de shakes van Weight Care. Ik ben van plan om in de ochtend een shake en in de middag een shake te nemen en in de avond gezond te eten. Ik wéét dat dit niet iets is voor de langere termijn en dat je levensstijl aangepast moet worden, wil je het resultaat behouden. Het gaat me nu puur om wat vakantiekilo's die eraf moeten :-P.

Hoeveel zijn jullie afgevallen en in hoeveel tijd, hadden jullie klachten als misselijkheid etc? Naar dit soort dingen ben ik erg benieuwd

Thx alvast :-D
anoniem_63cd198a40a69 wijzigde dit bericht op 18-06-2019 15:34
1.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Neejoh, zo weinig eten is echt niet goed. Reken eerst gewoon je onderhoud uit en ga daar 200ckal onder zitten. En 2 shakes, avondeten en wat komkommer enz. Zit je echt niet hoog. Plus je lichaam gaat er rekening mee houden en alles meer/langer opslaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven