Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Care

09-12-2016 12:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit zo slecht in mijn vel de laatste weken...

Drie jaar geleden viel ik af van 83 kg naar 68kg. Ik zag er heel goed uit maar jammer genoeg viel ik niet af door een gezonde manier: het kwam door liefdesverdriet. Nu, het was wel mooi meegenomen, want ervoor heb ik niet anders gedaan dan sukkelen met mijn gewicht en kreeg ik de kilo's er maar niet af.

Uiteindelijk 3 jaar later staat de weegschaal terug op 80kg. Ik heb het gewicht lang kunnen behouden door mijzelf letterlijk uit te hongeren, verder deed ik niets van sport en in de weekends keek ik er niet naar om.

Sinds vorig jaar in september ben ik beginnen sporten. Enkele maanden later ook mijn voedingspatroon helemaal omgegooid naar gezond en evenwichtig. Ontbijt 100gr Griekse yoghurt + 30 gr zelfgemaakte granola, 's middags een zelfgemaakte lichte lunch met veel groenten, 's avonds een warme gezonde maaltijd, 2 stukken fruit als tussendoortje. En sindsdien kruipen de kilo's er terug aan. En neen het zijn geen spieren, ik geraak niet meer in mijn kledij en ik schrik als ik foto's van mijzelf zie.

Ik heb 2 maand geleden mijn lichte lunch terug vervangen door mijn uithonger-alternatief van vroeger nl. 1 tas verse groentesoep + 1 pompelmoes. Ook dit helpt niet. Daarom besloten om volledig terug naar uithonger-status te gaan, gezien toch niks helpt. Vandaag ga ik Weightcare vervangmaaltijden aanschaffen. Wie heeft hier ervaringen mee en is hier reeds veel mee afgevallen? Hoeft niet op korte tijd, het mag op lange tijd zijn, als ik maar afval!
Eens met alle reacties, behalve dan die van de 'gezondheidschoach'.
Alle reacties Link kopieren
quote:PeppermintPatty schreef op 09 december 2016 @ 14:18:

[...]

Ik weiger ooit nog te betalen voor begeleiding, gezien het mij vroeger alleen maar geld en geen kilo's heeft gekost.

Goede markt om mensen uit te buiten alleszins.Ga dan naar de huisarts, zorg in je basisverzekering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven