Welke laserontharing salon??
zondag 29 april 2018 om 01:03
Hoi dames,
Na veel research heb ik besloten om binnenkort aan definitieve ontharing d.m.v. een laser te beginnen bij een salon/kliniek. Ik heb veel gezocht en ik zie prijzen die zó van elkaar verschillen dat ik niet goed weet waar ik op af moet gaan (voorbeeld: de ene salon vraagt €200 voor de bikinilijn per behandeling, en de andere €50). Ook zie ik verschillende lasers die allemaal claimen de beste en de meest pijnloze en effectiefste te zijn dat ik niet meer weet wat nou écht gaat werken.
Ik heb een lichte huid en het haar dat ik wil laten laseren is donker, dus ik weet dat ik ‘geschikt’ ben voor laserontharing, maar ik twijfel enorm aan welke laser en welke salon. Is het zo dat grotere salons in grote steden duurder zijn dan kleinere salons in kleine steden, en hoe weet ik welke salon het beste is? Sommige kleinere salons hebben namelijk amper recensies omdat ze niet zo bekend zijn. Het maakt me niet zoveel uit als ik lang moet reizen met het openbaar vervoer. Ik woon in het zuiden van het land dus in die buurt is natuurlijk praktisch, maar met m’n gratis studenten ov is reizen niet zo’n probleem
.
Heeft iemand van jullie ervaring met laserontharing en zo ja, welke kliniek/stad/laser/prijs?
ps: ik zoek echt een laser, niet IPL!!
Na veel research heb ik besloten om binnenkort aan definitieve ontharing d.m.v. een laser te beginnen bij een salon/kliniek. Ik heb veel gezocht en ik zie prijzen die zó van elkaar verschillen dat ik niet goed weet waar ik op af moet gaan (voorbeeld: de ene salon vraagt €200 voor de bikinilijn per behandeling, en de andere €50). Ook zie ik verschillende lasers die allemaal claimen de beste en de meest pijnloze en effectiefste te zijn dat ik niet meer weet wat nou écht gaat werken.
Ik heb een lichte huid en het haar dat ik wil laten laseren is donker, dus ik weet dat ik ‘geschikt’ ben voor laserontharing, maar ik twijfel enorm aan welke laser en welke salon. Is het zo dat grotere salons in grote steden duurder zijn dan kleinere salons in kleine steden, en hoe weet ik welke salon het beste is? Sommige kleinere salons hebben namelijk amper recensies omdat ze niet zo bekend zijn. Het maakt me niet zoveel uit als ik lang moet reizen met het openbaar vervoer. Ik woon in het zuiden van het land dus in die buurt is natuurlijk praktisch, maar met m’n gratis studenten ov is reizen niet zo’n probleem

Heeft iemand van jullie ervaring met laserontharing en zo ja, welke kliniek/stad/laser/prijs?
ps: ik zoek echt een laser, niet IPL!!
zondag 29 april 2018 om 02:21
Ik heb benen/ bikinilijn en oksels gelaserd bij Nadine Gregoire in Maastricht. Die salon is beste salon van Limburg geworden in 2017.
Weet de prijs even niet, is alweer drie jaar geleden maar ben er nog steeds heel blij mee. Overigens was het niet pijnloos, maar wel te overzien. En ik heb zes behandelingen nodig gehad.
Weet de prijs even niet, is alweer drie jaar geleden maar ben er nog steeds heel blij mee. Overigens was het niet pijnloos, maar wel te overzien. En ik heb zes behandelingen nodig gehad.
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.

zondag 29 april 2018 om 19:45
Hoihoi, heb je sindsdien nog behandelingen nodig gehad om het bij te houden, en zo ja, hoevaak per jaar/hoe duur was dat dan? Ik hoor namelijk vaak dat er door het jaar heen nog enkele behandelingen nodig zijn om het gewenste resultaat te behouden. Ik heb net even op de site gekeken en het lijkt me een goede salon, dus dankjewel voor de tip!! De prijzen zijn gemiddeld, maar veel goedkoper vertrouw ik het ook niet.GewoonDaantje schreef: ↑29-04-2018 02:21Ik heb benen/ bikinilijn en oksels gelaserd bij Nadine Gregoire in Maastricht. Die salon is beste salon van Limburg geworden in 2017.
zondag 29 april 2018 om 19:47
Hoihoi, dankjewel voor je reactie! Je hebt gelijk, de kwaliteit staat voorop. Ik ben opzoek naar een salon die veel positieve recensies heeft en alhoewel Velthuis en Bergman erg goed zijn, is het me gwn te duur.. Ik ben een student van 18 dus ik moet er zeker voor sparen, hahaha. Vandaar dat ik opzoek ben naar een iets goedkopere salon, maar wel een die positieve recensies heeft!
maandag 30 april 2018 om 21:05
Ik heb geen nabehandeling nodig gehad. Ze hebben wel gezegd dat het kan zijn dat je na een zwangerschap nog een nabehandeling nodig kunt hebben, volgens mij was dat ivm hormonen, maar dit weet ik niet helemaal zeker. Ik vind het heerlijk; ik bespaar 4 minuten werk in de douche (luilak hier), heb geen stoppels, ingegroeide haartjes of uitslag en mijn huid is lekker zachtaninsecuregirlxx schreef: ↑29-04-2018 19:45Hoihoi, heb je sindsdien nog behandelingen nodig gehad om het bij te houden, en zo ja, hoevaak per jaar/hoe duur was dat dan? Ik hoor namelijk vaak dat er door het jaar heen nog enkele behandelingen nodig zijn om het gewenste resultaat te behouden. Ik heb net even op de site gekeken en het lijkt me een goede salon, dus dankjewel voor de tip!! De prijzen zijn gemiddeld, maar veel goedkoper vertrouw ik het ook niet.

Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
donderdag 3 mei 2018 om 15:14
Met de zwangerschap heeft idd met hormonen te maken, maar zolang niet alles terug komt en het om 1 of een paar extra behandelingen gaat is dat niet zo erg. Super bedankt voor je reactie! Ik heb de salon een mailtje gestuurd en ik ga binnenkort een intake gesprek aanvragen!GewoonDaantje schreef: ↑30-04-2018 21:05Ik heb geen nabehandeling nodig gehad. Ze hebben wel gezegd dat het kan zijn dat je na een zwangerschap nog een nabehandeling nodig kunt hebben, volgens mij was dat ivm hormonen, maar dit weet ik niet helemaal zeker. Ik vind het heerlijk; ik bespaar 4 minuten werk in de douche (luilak hier), heb geen stoppels, ingegroeide haartjes of uitslag en mijn huid is lekker zacht. Na een behandeling was mijn huid wel altijd een paar dagen gevoelig en smeerde ik mijn huid goed in.