Kleinschalige camping/plek europa
zaterdag 13 september 2025 om 19:16
Via het viva forum heb ik een boel fijne campings gevonden waar we de afgelopen jaren heen zijn geweest. Altijd kleinschalig, vaak met table d’hote en gericht op kinderen.
Na 3 jaar frankrijk willen we wel eens wat anders en benieuwd naar fijne plek ergens anders in Europa. Italië, Spanje, Griekenland maar misschien wel een andere leuke plek ergens anders.
Liefst wel iets waar je af en toe mee kan eten, kleinschalig en gericht op kinderen. Onze kinderen zijn dan 6 en 8.
We huren het liefst een safaritent of een huisje op een camping.
Mocht iemand mijn campingtips in frankrijk willen laat het ook weten
Na 3 jaar frankrijk willen we wel eens wat anders en benieuwd naar fijne plek ergens anders in Europa. Italië, Spanje, Griekenland maar misschien wel een andere leuke plek ergens anders.
Liefst wel iets waar je af en toe mee kan eten, kleinschalig en gericht op kinderen. Onze kinderen zijn dan 6 en 8.
We huren het liefst een safaritent of een huisje op een camping.
Mocht iemand mijn campingtips in frankrijk willen laat het ook weten
zaterdag 13 september 2025 om 20:07
Ik ben op aanraden van het forum hier naar Podere sei Poorte geweest in Italië. Is niet super kleinschalig, maar wel heel leuk voor kinderen. Je mag zelf mee beslissen wat het animatieprogramma gaat worden voor die week, er is een heel fijn restaurant, ze organiseren pizza- en pasta-avonden en op zondag kan je deelnemen aan een prosecco brunch. Op de camping is een voetbalveld, speeltuin en een zwembad. Er komen veel Nederlanders, dus aansluiting is zo gevonden. De camping hanteert een hotel-systeem, waarbij je alles op rekening kan laten zetten. Ideaal voor de kinderen, want die kunnen ook zelf gewoon een ijsje of wat drinken halen. Alleen de rekening achteraf is jammer
De omgeving vonden wij prachtig! Strand op 20 minuten rijden, leuke plaatsen in de buurt. Vanaf de camping kijk je uit over de heuvels, heerlijk! Voor ons een dikke aanrader, wij gaan zeker nog eens terug.
De omgeving vonden wij prachtig! Strand op 20 minuten rijden, leuke plaatsen in de buurt. Vanaf de camping kijk je uit over de heuvels, heerlijk! Voor ons een dikke aanrader, wij gaan zeker nog eens terug.
vrijdag 19 september 2025 om 11:28
vrijdag 19 september 2025 om 11:29
Haha altijd fijn zo’n hotelsysteem. Wel heerlijk voor de kinderen ja.Irregular_Choice schreef: ↑13-09-2025 20:07Ik ben op aanraden van het forum hier naar Podere sei Poorte geweest in Italië. Is niet super kleinschalig, maar wel heel leuk voor kinderen. Je mag zelf mee beslissen wat het animatieprogramma gaat worden voor die week, er is een heel fijn restaurant, ze organiseren pizza- en pasta-avonden en op zondag kan je deelnemen aan een prosecco brunch. Op de camping is een voetbalveld, speeltuin en een zwembad. Er komen veel Nederlanders, dus aansluiting is zo gevonden. De camping hanteert een hotel-systeem, waarbij je alles op rekening kan laten zetten. Ideaal voor de kinderen, want die kunnen ook zelf gewoon een ijsje of wat drinken halen. Alleen de rekening achteraf is jammer![]()
Ziet eruit als een mooie plek! Sla hem op.
zaterdag 20 september 2025 om 17:09
Wij zijn er 2 keer geweest. Prima camping inderdaadBlauwbloemetje schreef: ↑20-09-2025 15:00Ik ben er nooit geweest maar de camping van de kraantjes van een huis vol is klein en wat ik kan zien is er animatie en een mooie omgeving camping krounebrieg in Luxemburg.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in