Lijf & Lijn alle pijlers

Wiebelbillen..

18-03-2015 23:21 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mede forummers! Ik was altijd een meelezer maar heb nu toch een vraag.

Sinds kort ben ik gaan hardlopen. Ik heb eerder altijd gevoetbald dus loop ik vaak in een voetbalbroek. Dit loopt niet erg aangenaam dus wil ik graag een hardloopbroek kopen.

Maar, ik vind het zo verschrikkelijk dat je hardloopt met van die wiebelende billen!! Klinkt maf maar iedereen kent het gevoel wel denk ik. Alsof je billen keihard rondstuiteren bij elke stap.

Heeft iemand tips? Welk soort broek ? Een maatje kleiner? Corrigerend ondergoed ? Ik schaam mij niet voor mijn lijf want ik heb verder een prima figuur, (wat klinkt dat egoïstisch) maar het staat zo oncharmant....

Liefs
The quiest people have the loudest minds
Ík heb grote billen maar nee ik herken het niet. Misschien goed ondergoed en een goede broek kopen.
een bilbeha?
Ik vind wiebel billen altijd schattig.

Ik zou voor een atletiek broeken gaan, die zijn vaak toch wat strakker en houden het allemaal wel op z'n plaats. Maar dat gewiebel hou je altijd wel een beetje vrees ik..
life is to celebrate
Ja het zal wel nooit helemaal overgaan.. Kan ze lastig helemaal vasttapen haha maar bij sommige mensen zie het er zo vies en smerig uit.. Maargoed draag altijd een boxer met stretch en gladde stof.. Misschien slidingsbroek van voetbal eronder doen.. Al is dat wel erg warm
Ah joh, daarvoor ben je toch een vrouw Maar ik snap je wel hoor. Ik heb ook wiebelbillen maar ik draag die broeken die op een legging lijken, dan wiebelen ze eigenlijk niet. "k zou zo graag willen starten met hardlopen maar ik heb een beetje sociale angst om de eerste keren met een mega hijg en na 300 meter te hebben gerend, over straat te gaan..
quote:Nvschelt schreef op 18 maart 2015 @ 23:30:

Ja het zal wel nooit helemaal overgaan.. Kan ze lastig helemaal vasttapen haha maar bij sommige mensen zie het er zo vies en smerig uit.. Maargoed draag altijd een boxer met stretch en gladde stof.. Misschien slidingsbroek van voetbal eronder doen.. Al is dat wel erg warmGrappig.
En beter dan klotsende wiebel ballen die ik op het forum vandaag hier op forum heb horen voorbijkomen.
Oh Katha dat herken ik zo!!! Ik woon in een rustig gebied en aan de rand van het dorp. Dus ga altijd snel het bos in. De meeste mensen hebben wel respect voor je dat je het doet! En doe oordopjes in dan heb je zelf niet door hoeveel geluid je maakt haha..
Een stevige hardlooplegging? Weet niet hoeveel je eraan wilt uitgeven, maar Nike heeft bijvoorbeeld een aantal leggings van een stevigere stof in hun assortiment, misschien dat dat scheelt? Corrigerend ondergoed kan misschien ook helpen. Ben ik zelf geen fan van, want dat zit zo loeistrak.

En dat je tevreden bent met je lichaam is toch alleen maar mooi!
Feeksje denk niet dat ik het wil weten...
quote:equivokee schreef op 18 maart 2015 @ 23:34:

Een stevige hardlooplegging? Weet niet hoeveel je eraan wilt uitgeven, maar Nike heeft bijvoorbeeld een aantal leggings van een stevigere stof in hun assortiment, misschien dat dat scheelt? Corrigerend ondergoed kan misschien ook helpen. Ben ik zelf geen fan van, want dat zit zo loeistrak.

En dat je tevreden bent met je lichaam is toch alleen maar mooi!Omdat de hardloop rage zo in is heb ik het gevoel dat je een beetje te koop loopt met wiebelende billen.. Alsof je aandacht wil haha. Sportkleding is functioneel en niet perse mooi..
Herkenbaar. Ik heb twee hardloopbroeken van het merk Nike. Beiden tot net over m'n knieën. De nieuwste gaat altijd tussen m'n billen zitten. Dan loop je zo "billend" over straat. Vre-se-lijk! Ik draag er altijd wel een string onder. Misschien ziet een ander het geen eens, maar ik voel me er erg ongemakkelijk bij.
quote:catootje68 schreef op 18 maart 2015 @ 23:37:

Herkenbaar. Ik heb twee hardloopbroeken van het merk Nike. Beiden tot net over m'n knieën. De nieuwste gaat altijd tussen m'n billen zitten. Dan loop je zo "billend" over straat. Vre-se-lijk! Ik draag er altijd wel een string onder. Misschien ziet een ander het geen eens, maar ik voel me er erg ongemakkelijk bij.Precies, heb ook al verscheidene kamelentenen gespot brrr!! Wijde broek is t makkelijkst, maar loopt vervelend ..
quote:Nvschelt schreef op 18 maart 2015 @ 23:36:

[...]

Omdat de hardloop rage zo in is heb ik het gevoel dat je een beetje te koop loopt met wiebelende billen.. Alsof je aandacht wil haha. Sportkleding is functioneel en niet perse mooi..Een wat langere top over je legging heen misschien?
quote:equivokee schreef op 18 maart 2015 @ 23:43:

[...]

Een wat langere top over je legging heen misschien?Zou ik inderdaad kunnen proberen, heb alleen liever een strak shirt aan.. Is dan wel even wennen
Ik heb gewoon een lang shirt aan ook. Goede broek en lang shirt en als er dan nog iemand er iets van vind mogen ze aan hun kamelenteen zuigen.
quote:Feeksje1977 schreef op 18 maart 2015 @ 23:51:

Ik heb gewoon een lang shirt aan ook. Goede broek en lang shirt en als er dan nog iemand er iets van vind mogen ze aan hun kamelenteen zuigen.Damn, ik ga te veel visualiseren bij die opmerkingen van jou over klotsende lichaamsdelen en kamelenteengezuig. Kan niet meer slapen dadelijk!
quote:Feeksje1977 schreef op 18 maart 2015 @ 23:51:

Ik heb gewoon een lang shirt aan ook. Goede broek en lang shirt en als er dan nog iemand er iets van vind mogen ze aan hun kamelenteen zuigen.O wat haat ik het nu dat ik altijd in plaatjes denk..
jij ook al!
quote:equivokee schreef op 18 maart 2015 @ 23:55:

jij ook al!Meestal handig.. Nu ranzig
quote:Nvschelt schreef op 18 maart 2015 @ 23:56:

[...]

Meestal handig.. Nu ranzigA dirty mind is a joy forever
Ennnnnn....kom er maar in, Twerkqueen!!
Speechless
Ik draag altijd een joggingbroek en een hoodie. Je dent toch niet dat ik in zo'n maffe legging rond ga hupsen?
Uhm, wat zijn wiebelbillen?

Mijn billen wiebelen niet bij het hardlopen, in wat voor broek dan ook, en bij anderen is het me ook nooit zo opgevallen.

Wel zwabberende borsten, maar dat komt omdat velen geen sportbh dragen .
never a failure, always a lesson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven