Yoga lessen downloaden
zaterdag 24 december 2011 om 20:45
Hello ladies
Aller eerst wens ik jullie een fijne kerst!
En ten 2e heb ik een vraagje aan de yoga ladies onder ons,
Ik ben nu een tijdje bezig met body balance (3x per week) en merk dat al een stuk leniger ben
Maar nu wil ik thuis nog yoga doen om nog leniger te worden + dat het gewoon heeerlijk is voor bedtijd.
Heb net een beetje rond lopen snuffelen op wat sites en die zeggen vaak 'download this lesson for free', nou 'free' my ass :p
Dus net een les via youtube gedaan maar dat is toch ook niet ideaal..
Weten jullie sites waar je WEL gratis volledige lessen kunt downloaden?(zo ongeveer een minuut of 50 ish?
En als iemand nog een yoga matje heeft liggen die mag hebben (of goedkoop overnemen) hoor ik het ook graag!
Thank you!
Aller eerst wens ik jullie een fijne kerst!
En ten 2e heb ik een vraagje aan de yoga ladies onder ons,
Ik ben nu een tijdje bezig met body balance (3x per week) en merk dat al een stuk leniger ben

Maar nu wil ik thuis nog yoga doen om nog leniger te worden + dat het gewoon heeerlijk is voor bedtijd.
Heb net een beetje rond lopen snuffelen op wat sites en die zeggen vaak 'download this lesson for free', nou 'free' my ass :p
Dus net een les via youtube gedaan maar dat is toch ook niet ideaal..
Weten jullie sites waar je WEL gratis volledige lessen kunt downloaden?(zo ongeveer een minuut of 50 ish?
En als iemand nog een yoga matje heeft liggen die mag hebben (of goedkoop overnemen) hoor ik het ook graag!
Thank you!
Internagelaktisch

zondag 25 december 2011 om 22:07

dinsdag 7 februari 2012 om 15:19