Geen respons na jaar relatie
zaterdag 18 december 2021 om 14:09
Na een relatie van iets meer dan een jaar, sta ik (31 jaar) met mijn mond vol tanden. Mijn partner (33 jaar) woonachtig in een buurland is de Nederlandse taal vooralsnog niet helemaal vaardig, we spreken Engels. Verleden Sinterklaas vroeg ik of hij mee wilde naar familie om dit te vieren. Hij wilde dit niet (wegens de taal vermoed ik?). Hij heeft mijn ouders alleen kort ontmoet op mijn verjaardag en verder nooit. Het zijn hele normale mensen overigens.
Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.
Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.
Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.
Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.
Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.
Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.
Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.
Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.
Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.
Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.
Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
verwarde-dame wijzigde dit bericht op 18-12-2021 18:44
9.25% gewijzigd
maandag 20 december 2021 om 00:56
Ja, want dit zal hem leren!
O wacht...
Wanneer ga je het hem vertellen?
maandag 20 december 2021 om 12:25
Niet??justagirly schreef: ↑20-12-2021 00:56Ja, want dit zal hem leren!
O wacht...
Wanneer ga je het hem vertellen?

maandag 20 december 2021 om 14:21
Ik vind teleurstelling wel een beetje een understatement.
Daarbij heeft die vent ook een mond en had hij dingen kunnen uitspreken/grenzen kunnen aangeven.
Kom op zeg, iemand twee weken negeren..
maandag 20 december 2021 om 14:28
Niet over je heen laten lopen doe je idd door andermans tandenborstel in je anus te stoppen.
maandag 20 december 2021 om 14:40
Oké nouja echt een totale zinloze actie dus. Zou me doodschamen en me nog minder voelen dan hem, maar ja, we zijn niet allemaal hetzelfde blijkt maar weer.

maandag 20 december 2021 om 14:50
Door deze actie heb ik het vermoeden dat daar meer aan de hand is geweest en dat TO niet zo lekker reageert op dingen uitspreken en grenzen aangeven.
maandag 20 december 2021 om 14:50
+1

Veritas vos liberabit
maandag 20 december 2021 om 14:55
Bij bepaalde types wel en daarnaast heeft de vriend van to al duidelijk aangegeven dat zij over zijn grenzen heen gaat. Het is niet raar dat mensne zich afsluiten, wanneer er doorgedramd wordt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 20 december 2021 om 15:01
Ik kan er wel begrip voor op brengen.
Die waardeloze vent die haar opeens 2 weken out of the blue negeert, zegt dat hij naar haar toe komt en helemaal niet komt zonder haar hiervan op de hoogte te brengen en dan ook nog eens flink te keer gaat tegen haar, heeft er helemaal géén erg in hoor zijn tandenborstel even iets anders heeft gepoetst...
Hij is er nog heel goed van afgekomen vind ik.
En hij heeft het er ook zélf naar gemaakt, he..
Als hij gewoon respectvol met haar was omgegaan, dan had TO dit ook nooit gedaan.
Gevalletje: wie de bal kaatst.....
Die waardeloze vent die haar opeens 2 weken out of the blue negeert, zegt dat hij naar haar toe komt en helemaal niet komt zonder haar hiervan op de hoogte te brengen en dan ook nog eens flink te keer gaat tegen haar, heeft er helemaal géén erg in hoor zijn tandenborstel even iets anders heeft gepoetst...
Als hij gewoon respectvol met haar was omgegaan, dan had TO dit ook nooit gedaan.

maandag 20 december 2021 om 15:04
Hij is jou geen verklaring schuldig en bovendien zal geen enkele verklaring jou beter laten voelen.
Uithuilen en opnieuw beginnen.
Edit: ik liep even achter de feiten aan... Wat gek dat hij denkt dat jij niet helemaal spoort en dat je over zijn grenzen heengaat. Daar zie ik nou helemaal niets van terug in hoe je je hier presenteert.
Uithuilen en opnieuw beginnen.
Edit: ik liep even achter de feiten aan... Wat gek dat hij denkt dat jij niet helemaal spoort en dat je over zijn grenzen heengaat. Daar zie ik nou helemaal niets van terug in hoe je je hier presenteert.
maandag 20 december 2021 om 15:25
'Lik me reet' krijgt zo wel uhm.. een extra dimensie zeg maar.Attraverso schreef: ↑20-12-2021 14:28Niet over je heen laten lopen doe je idd door andermans tandenborstel in je anus te stoppen.
"It's a fool that looks for logic in the chambers of the human heart."
maandag 20 december 2021 om 15:31

maandag 20 december 2021 om 15:35
En met gepaste trots. Want zij laat tenminste niet over zich lopen door een onvolwassen man (die kwalificatie is in dit verband ook wel heel ironisch).
maandag 20 december 2021 om 15:54
Ja helemaal mee eens.Yep schreef: ↑20-12-2021 15:01Ik kan er wel begrip voor op brengen.