Geen respons na jaar relatie
zaterdag 18 december 2021 om 14:09
Na een relatie van iets meer dan een jaar, sta ik (31 jaar) met mijn mond vol tanden. Mijn partner (33 jaar) woonachtig in een buurland is de Nederlandse taal vooralsnog niet helemaal vaardig, we spreken Engels. Verleden Sinterklaas vroeg ik of hij mee wilde naar familie om dit te vieren. Hij wilde dit niet (wegens de taal vermoed ik?). Hij heeft mijn ouders alleen kort ontmoet op mijn verjaardag en verder nooit. Het zijn hele normale mensen overigens.
Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.
Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.
Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.
Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.
Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.
Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.
Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.
Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.
Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.
Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.
Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
verwarde-dame wijzigde dit bericht op 18-12-2021 18:44
9.25% gewijzigd
woensdag 22 december 2021 om 23:39
Probeer het gewoon ook een keer zodat het uit je systeem is. En dan kan je helemaal goed meepraten hier.
Volgende topic: try before you die: heb jij al je tandenborstel door je reet gehaald?
woensdag 22 december 2021 om 23:40
Alleen als jullie allemaal meedoen.SunShine35 schreef: ↑22-12-2021 23:39Probeer het gewoon ook een keer zodat het uit je systeem is. En dan kan je helemaal goed meepraten hier.
Volgende topic: try before you die: heb jij al je tandenborstel door je reet gehaald?
donderdag 23 december 2021 om 11:40
Veranderling schreef: ↑22-12-2021 23:34Wauw, er zijn hier duidelijk meerdere signalen dat het niet goed gaat met de TO.
Een gesprek eisen, verhaal halen, een tandenborstel bevuilen op de meest ranzige manier en dat als een goede actie beschouwen.
Heb je hulp TO?
Je gaat zoveel grenzen over. En ik denk dat je beoordelingsvermogen niet helemaal is wat het hoort te zijn.
Weet je zeker dat hij je vanuit het niets negeerde, dat jij niet doorhad dat je zijn grenzen over gaat zoals hij eerder aangaf, dat je niet eerder gestoord gedrag hebt vertoont richting hem? Heb je borderline ofzo?
Je zegt ook dat je geen deurmat bent, maar hij heeft je behandeld zoals jij je hebt laten behandelen.
Had het afgesloten toen hij je ging negeren. Door er een punt achter te zetten en los te laten. Dán was je respectabel gebleven. Nu lijk je eerder rijp voor de PAAZ.
Ik gebruik m niet vaak maar nu echt nodig:

I wanna live my life with the volume full!
donderdag 23 december 2021 om 11:47
De uiting Borderline vind ik ook ver gaan, veel vrouwen hebben wel eens een rattenstreek uitgehaald nadat ze gedumpt waren, besodemieterd, afgewezen o.i.d.
Je hebt niet voor niets de uitspraak:
'Hell hath no fury like a woman scorned'
Je moet het alleen niet te vaak doen, maar je moet ook niet te vaak gedumpt worden ( auw)
Je moet het alleen niet te vaak doen, maar je moet ook niet te vaak gedumpt worden ( auw)
donderdag 23 december 2021 om 17:28
Ja, jeetje. Ben een heel normaal persoon verder. Haal ik ook eens een tandenborstel langs mijn reetHenk-and-Roelie schreef: ↑23-12-2021 11:47De uiting Borderline vind ik ook ver gaan, veel vrouwen hebben wel eens een rattenstreek uitgehaald nadat ze gedumpt waren, besodemieterd, afgewezen o.i.d.
donderdag 23 december 2021 om 18:05
Niemand gelooft dat hoor mop.Verwarde-dame schreef: ↑23-12-2021 17:28Ja, jeetje. Ben een heel normaal persoon verder. Haal ik ook eens een tandenborstel langs mijn reet![]()