3D nagellak
vrijdag 6 september 2013 om 11:58
Mijn dochter heeft laatst 3D nagellak gekocht. Heel mooi, met zilverkleurige bolletjes die je in de natte nagellak moet strooien. Helaas waren de bolletjes er binnen een dag allemaal af. Zou het beter blijven zitten als je er een laagje topcoat over doet (hoewel me dat ook lastig lijkt, met drogen)? Of is het normaal en moet je dat soort nagellak alleen opdoen voor een avondje?
vrijdag 6 september 2013 om 12:18
Ik neem aan dat je het over nail pearls/nail caviar hebt. Het blijft niet beter zitten als je er een top coat over doet, lijkt mij. En dat maakt het er ook niet mooier op. Het is normaal dat het niet langer dan een dag blijft zitten. Ik doe het meestal alleen op de nagel van mijn ringvinger, en op de rest van mijn nagels een bijpassende of soortgelijke kleur.
vrijdag 6 september 2013 om 13:41
zaterdag 7 september 2013 om 10:05
De nagelpareltjes blijven inderdaad erg kort zitten. Zelf heb ik deze ook en heb toen ook geprobeerd om er een laagje doorzichtige nagellak over te doen, een topcoat. De pareltjes bij mij waren paars en door de topcoat liep de paarse kleur er een beetje af. Het resultaat was niet mooi: geen egale pareltjes meer en niet meer mooi van kleur. Ook bleven ze niet langer zitten, want binnen een dag waren er ook al hapjes uitgevallen.
Op mijn blog kun je een artikel over deze pareltjes lezen. Ik had ze toevallig van het merk Pupa, maar tegenwoordig heeft Catrice en andere merken ze ook. Misschien heb je er wat aan:
[...]
Op mijn blog kun je een artikel over deze pareltjes lezen. Ik had ze toevallig van het merk Pupa, maar tegenwoordig heeft Catrice en andere merken ze ook. Misschien heb je er wat aan:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2013 14:44
Reden: Spam
Reden: Spam
% gewijzigd