Mode & Beauty alle pijlers

Abert Cuyp

01-06-2011 11:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort lekker daggie shoppen in Amsterdam.

Om mijn kruiden voorraad weer aan te vullen ga ik altijd even over de Albert Cuyp.

Wie weet zo of er leuke kleding wordt aangeboden op de Cuyp?

Meestal race ik gelijk naar de peperbol en kijk ik niet echt naar de kleding maar wie weet wat er zoals aangeboden word?

Ben het afgelopen jaar veel afgevallen. Heb inmiddels alles wat te groot was ritueel verbrand (weggegeven dus).

Het is nodig tijd om mijn kast weer aan te vullen met iets wat niet te groot is.

Woon zelf niet in de buurt vandaar dat ik het hier even vraag
Er wordt veel kleding aangeboden, maar het ligt er natuurlijk aan wat jij leuk vindt!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Beste Boink,

Op de Albert Cuyp hebben ze regelmatig leuke kleding. Kijk ook eens bij de winkels achter de kramen. Als je voor weinig wilt shoppen kun je beter naar de Dappermarkt (tram 9 vanaf CS). Zijn ook genoeg kruidenwinkeltjes om kruiden te halen. Dappermarkt is echt super multicultureel. Ik krijg er altijd het vakantiegevoel. Prijzen Dappermarkt liggen lager dan op de Cuyp.

Heel veel plezier in Amsterdam
In de Ferdinand Bol en de Van Wou (ene en andere kant van de Albert Cuyp) zitten ook veel kledingzaakjes.
Jaaaaa (L) ! Al die leuke jurkjes!
Op de dappermarkt kun je echt belachelijk goedkope kleding vinden. Ik vraag me altijd af of het wel een wasbeurt overleeft. Voor kleding zou ik dus ook naar de dappermarkt gaan.
Wat fijn al zoveel reacties!! Ik dacht ik hang ff snel de was op en even kijken of er al gereageerd is.

Super dappermarkt dus. Altijd het kijken waard!

Ja ik werk op kantoor dus ga meestal wel netjes met een vleugje gekke-geit zeg ik maar. Combineer vaak merk met niet merk en andersom.

Prive voel me ook wel thuis in wat stoer/sportief/netjes/casual. Ligt er net aan wat voor bui ik heb. Maar ook mijn maat is nu wat toegankelijker om wat anders weer te dragen. Ben nu maatje 40 :D.

Komt helemaal goed met het vakantie gevoel we gaan zaterdag, mooie zonnige dag!! Lekker druk en even eruit. Kan mn kerel ook wel gebruiken we hebben veel gewerkt de afgelopen periode.

Nog tips voor leuke, gezellige maar vooral lekkere eetgelegenheden??

Nogmaals vriendelijk bedankt voor de tips!!
Er zijn ook gewoon leuke winkeltjes in de Albert Cuypstraat.
O ja, hoe gaat het tegenwoordig met openbaar vervoer (tram) qua betalingen.. Hier in het hoge noorden kunnen we nog reizen met strippenkaarten (old-school :P) maar bij jullie is het allemaal ov-chip toch?

Alvast bedank!!
Ja, alleen reizen met chipknip en daar kun je niet met 2 personen op 1 kaart mee reizen. Dagkaarten/uurkaarten zijn te koop in de tram (maar behoorlijk aan de prijs).

En eten kun je lekker en gezellig in De Bazaar. In een oude kerk op de Albert Cuyp.
Ja de Bazar ken ik, vandaar dat ik stiekum ook heel graag ff naar de Albert Cuyp wil ;) hahaha. Ook hun hotel in Rotterdam is echt super!

Ok maar jah als je dan toch een dag in amsterdam bent kan een tramkaartje er ook nog wel af.

Bedankt Himalaya!
Sjerpentine! Ook een leuke kledingzaak, in het eerste zijstraatje links (als je vd Ferdinand Bol komt) vd Albert Cuyp. Hangt de kleding op kleur bij elkaar.

Lekker lunchen bij Le Pain Quotidien in de Ferdinand Bolstraat (wel aan de prijs, maar ERG lekker) of bij de Bakkerswinkel.
quote:boink schreef op 01 juni 2011 @ 12:13:

Ok maar jah als je dan toch een dag in amsterdam bent kan een tramkaartje er ook nog wel af.

Ja, je kruiden worden sowieso al duur
"Ja, je kruiden worden sowieso al duur X-D"

Zeker als je mij loslaat in de Peperbol, whahaha!!
quote:boink schreef op 01 juni 2011 @ 12:01:

Wat fijn al zoveel reacties!! Ik dacht ik hang ff snel de was op en even kijken of er al gereageerd is.

Super dappermarkt dus. Altijd het kijken waard!

Ja ik werk op kantoor dus ga meestal wel netjes met een vleugje gekke-geit

Zeker een gekke geit...

zeg ik maar. Combineer vaak merk met niet merk en andersom.

Prive voel me ook wel thuis in wat stoer/sportief/netjes/casual. Ligt er net aan wat voor bui ik heb. Maar ook mijn maat is nu wat toegankelijker om wat anders weer te dragen. Ben nu maatje 40 :D.

Komt helemaal goed met het vakantie gevoel we gaan zaterdag, mooie zonnige dag!! Lekker druk en even eruit. Kan mn kerel ook wel gebruiken we hebben veel gewerkt de afgelopen periode.

Nog tips voor leuke, gezellige maar vooral lekkere eetgelegenheden??

Nogmaals vriendelijk bedankt voor de tips!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven