Advies schoenen
dinsdag 25 augustus 2020 om 00:54
Help a girl out!
Op mijn werk moet ik veel lopen en ik heb contact met cliënten.
Nu zit ik in een jurken fase en ik zou ook graag jurken aan willen doen naar mijn werk. Het zijn geen mini jurken, ongeveer tot op de knie.
Met welke schoenen kan ik deze jurken combineren dat het er leuk uit ziet en waar ik een hele dag op kan lopen? Geen hakken! Zijn er suggesties voor nu met deze temperatuur en suggesties voor wanneer het later dit jaar kouder wordt?
Op mijn werk moet ik veel lopen en ik heb contact met cliënten.
Nu zit ik in een jurken fase en ik zou ook graag jurken aan willen doen naar mijn werk. Het zijn geen mini jurken, ongeveer tot op de knie.
Met welke schoenen kan ik deze jurken combineren dat het er leuk uit ziet en waar ik een hele dag op kan lopen? Geen hakken! Zijn er suggesties voor nu met deze temperatuur en suggesties voor wanneer het later dit jaar kouder wordt?
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:42
Ik heb ze alleen in een andere kleur
Maar was bedoeld als voorbeeld, want ken TO's budget niet
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:44
Jammer.Doornroosje75 schreef: ↑25-08-2020 10:42Klopt! Fantastische schoenen om te zien, helaas pas ik ze nooit...
Ik overweeg met die brede pootjes van mij maar eens gewoon echte herenschoenen te kopen. Opvallende Van Bommels ofzo.
Ik heb brede voorvoet, maar smalle hiel en dat gaat prima. Zelfs mijn jubeltenen passen er in
Maar echte herenschoenen zijn ook tof, al heb ik dat nooit geprobeerd. Zie vaak wel toffe prints.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 25 augustus 2020 om 10:54
Oh echt? Ik dacht juist dat Chies altijd veel ruimte hadden. Ik heb denk ik wel 5 paar ofzo, maar vooral hakken en enkellaarsjes met hak. Lopen zalig, maar misschien heb ik dan toch smallere voeten dan ik dacht.Doornroosje75 schreef: ↑25-08-2020 10:42Klopt! Fantastische schoenen om te zien, helaas pas ik ze nooit...
dinsdag 25 augustus 2020 om 11:04
In het begin zitten ze wat strak heb ik gemerkt, maar lopen altijd uit.rumforviva schreef: ↑25-08-2020 10:54Oh echt? Ik dacht juist dat Chies altijd veel ruimte hadden. Ik heb denk ik wel 5 paar ofzo, maar vooral hakken en enkellaarsjes met hak. Lopen zalig, maar misschien heb ik dan toch smallere voeten dan ik dacht.
Dus elke keer twijfel ik of ik wel de goede maat heb en ze niet te klein zijn, na paar keer dragen zitten ze goed
Daarom koop ik er geen pumps van, die verlies ik met mijn smalle hiel.
Maar dat is wel erg offtopic hier
dinsdag 25 augustus 2020 om 12:58
Klopt, in de winter hoge laarzen (in elk geval niet een stuk been tussen onderkant rok en bovenkant laars).
Ik heb geen hele dikke benen, maar in verhouding tot de rest ook niet echt slank.
En dan heb ik altijd het gevoel dat iedere schoen die te hoog over de wreef sluit, of iets met een enkelbandje, al snel te lomp staat.
Dus voor mij altijd pumps, ballerina's of elegant uitgesneden instappers (of laarzen).
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:04
Dat kan pas bij 200 posts. Daar zit je nog niet op
dinsdag 25 augustus 2020 om 14:05
Ah vandaar, dank je!
dinsdag 25 augustus 2020 om 15:06
Ik heb in het verleden drie keer Chie's gekocht en drie keer bleken ze te smal. Maar ik heb ook best wel brede voeten. Gelukkig brachten ze op marktplaats nog een fatsoenlijk bedrag op. Maar ik durf ze niet meer te bestellen nu en ik ken geen fysieke winkel die ze verkoopt en waar ik ze even kan passen. Ik zou de flats wel graag hebben.rumforviva schreef: ↑25-08-2020 10:54Oh echt? Ik dacht juist dat Chies altijd veel ruimte hadden. Ik heb denk ik wel 5 paar ofzo, maar vooral hakken en enkellaarsjes met hak. Lopen zalig, maar misschien heb ik dan toch smallere voeten dan ik dacht.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
donderdag 27 augustus 2020 om 08:32
In Maastricht is een winkel die ze verkooptDoornroosje75 schreef: ↑25-08-2020 15:06Ik heb in het verleden drie keer Chie's gekocht en drie keer bleken ze te smal. Maar ik heb ook best wel brede voeten. Gelukkig brachten ze op marktplaats nog een fatsoenlijk bedrag op. Maar ik durf ze niet meer te bestellen nu en ik ken geen fysieke winkel die ze verkoopt en waar ik ze even kan passen. Ik zou de flats wel graag hebben.![]()
donderdag 27 augustus 2020 om 10:50
Ik heb ook altijd veel moeite met het vinden van een goede schoen onder een jurk. Gympen vind ik echt niet staan; heb nog al een stevige kuit. Weet iemand een merk loafers dat breed valt? Ik heb nog al een brede voet namelijk en geen grote maat, dus dat is meestal lastig.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
vrijdag 28 augustus 2020 om 21:27
https://www.sarenza.nl/converse-chuck-t ... lsrc=aw.ds
Wat een link...maar ik heb deze leren lage Allstars en draag ze in de zomer onder al m’n jurkjes op werk. 1 nadeel van de schoenen is dat ik een randje op m’n hiel voel waar ik blaren van krijg, maar sinds ik deze zomer op die plek een stukje vilt in de schoen heb geplakt, heb ik daar geen last meer van. Ik vind het heel leuk en vlot staan onder al m’n jurken.
Wat een link...maar ik heb deze leren lage Allstars en draag ze in de zomer onder al m’n jurkjes op werk. 1 nadeel van de schoenen is dat ik een randje op m’n hiel voel waar ik blaren van krijg, maar sinds ik deze zomer op die plek een stukje vilt in de schoen heb geplakt, heb ik daar geen last meer van. Ik vind het heel leuk en vlot staan onder al m’n jurken.