Mode & Beauty alle pijlers

Afzakbroek

29-08-2018 20:39 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon van 19 heeft al een tijd lang zijn broek laag zitten. Dit blijkt onder de jongeren stoer te zijn. Een afzakbroek en een peukje er bij, hij rookt sinds 3 maanden. Nadat hij op een studenten vereniging lid werd (asc). Hij hield het tot en met zijn 18e vol het niet te doen.

Ik heb vaak een discussie met hem hierover

opzich staat t soms wel leuk maar niet overal of op elke gelegenheid.

Wat vinden jullie hiervan?
anoniem_375369 wijzigde dit bericht op 31-08-2018 23:24
13.76% gewijzigd
Geen zin om op je linkje te klikken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat het tijd wordt om op kamers te gaan.
Als hij een goede baan wil zal hij zich toch anders moeten kleden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
himalaya schreef:
29-08-2018 21:21
Is gewoon een foto
Hij is19 , laat hem
Gangsta! Je weet zelf. Kom op hij is 19. Laat hem lekker hij kan nog lang genoeg in t gareel lopen.
Daar ga je toch geen discussie over aan? Hij is 19!
ik geef mn bek ook maar een douw
Oh deze valt nog wel mee! Zolang zijn ondergoed niet zichtbaar is... Niets mis mee. Hij kan het goed hebben.

Dat roken vind ik dan weer zonde!
Ik zou heel veel dingen kunnen bedenken waar ik als moeder van wakker zou liggen...maar een afgezakte broek zou ik geen probleem vinden.
Ga je over die broek in discussie, serieus?
Ik zou me drukker maken om dat roken dan om die broek.
Ja ik zou zelf helemaal lijp worden als ik mijn broek zo zou dragen. Hijs nogal graag mijn broek op. T liefst tot aan mijn oren.
Maar wat een ander doet, zeker als hij 19 is zou me jeuken. Succes ermee en tot vanavond! Daahaag schaaatttt
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Als die broek afzakt tot zijn enkels kan hij er niet meer fatsoenlijk mee lopen.
Dan trekt hij hem vanzelf wel weer omhoog.
Tot die tijd: geen probleem.

Roken: oliedom!
Mijn mening is gestippeld.
En moeders, als die broek je zo stoort : geef hem bretels van Hermes of Gucci.
Mijn mening is gestippeld.
Is dat niet allang weer uit, die afgezakte broeken?
Je krijgt er van die rare korte beentjes in......
Mijn zoon van 7 heeft die look ook maar dat is omdat zelfs skinny fit langs zijn graatje omlaag gaat en hij te lui/gehaast is om na ieder toiletbezoek die riem weer fatsoenlijk vast te maken.

Ik zou mij over die broeken niet druk maken. Vooral veel foto’s maken van hem in die look :-D. Roken zou ik erg vinden omdat ik weet uit ervaring hoe moeilijk je van die rotzooi af komt.
Lekker laten gaan. Hij draagt ze blijkbaar graag zo dus hij zal het wel fijn en mooi vinden. Dat is toch het belangrijkste? Vooral niet tegenin gaan. Luisteren ze niet naar en je hebt jezelf er het hardst mee, want hij gaat er dan vast tegenin.

Dat geldt trouwens ook voor het roken.. hoe oliedom het ook van hem is.
Joh mijn zoon heeft lang haar, loopt in "emo" - kleding en gigantische boots. Het is een faseeeee ;-)
Pipostippels schreef:
29-08-2018 21:53
En moeders, als die broek je zo stoort : geef hem bretels van Hermes of Gucci.
Ik ga inderdaad een riem voor m kopen hahah
LUV91 schreef:
29-08-2018 22:40
Lekker laten gaan. Hij draagt ze blijkbaar graag zo dus hij zal het wel fijn en mooi vinden. Dat is toch het belangrijkste? Vooral niet tegenin gaan. Luisteren ze niet naar en je hebt jezelf er het hardst mee, want hij gaat er dan vast tegenin.

Dat geldt trouwens ook voor het roken.. hoe oliedom het ook van hem is.
Daar heeft u gelijk in, misschien moet ik t niet proberen te "verbieden"
Suikerwafel schreef:
29-08-2018 21:30
Oh deze valt nog wel mee! Zolang zijn ondergoed niet zichtbaar is... Niets mis mee. Hij kan het goed hebben.

Dat roken vind ik dan weer zonde!
Jaa het roken is zonde. Je ziet best vaak zn onderbroek, ik heb m vaker verteld dat t een beetje aso staat.
anoniem_375369 wijzigde dit bericht op 31-08-2018 23:23
13.61% gewijzigd
himalaya schreef:
29-08-2018 21:21
?
OP?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
"Hee zoon, goed dat je rookt! Dan weet je in ieder geval waar je zuurverdiende centen heen gaan! En je (toekomstige) vriendin zal dat ook vast erg lekker vinden! By the way, je wast je verrookte kleding zelf wel he? Veel plezier!"
Bij mijn zoon was het zo over toen we vertelde waar het vandaan kwam. Uit Amerikaanse mannen gevangenissen. Als je broek zo hing stond je open voor seks. Daar wilde hij niet mee geassocieerd worden 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven