Afzakbroek
woensdag 29 augustus 2018 om 20:39
Mijn zoon van 19 heeft al een tijd lang zijn broek laag zitten. Dit blijkt onder de jongeren stoer te zijn. Een afzakbroek en een peukje er bij, hij rookt sinds 3 maanden. Nadat hij op een studenten vereniging lid werd (asc). Hij hield het tot en met zijn 18e vol het niet te doen.
Ik heb vaak een discussie met hem hierover
opzich staat t soms wel leuk maar niet overal of op elke gelegenheid.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik heb vaak een discussie met hem hierover
opzich staat t soms wel leuk maar niet overal of op elke gelegenheid.
Wat vinden jullie hiervan?
anoniem_375369 wijzigde dit bericht op 31-08-2018 23:24
13.76% gewijzigd
woensdag 29 augustus 2018 om 21:39
Ja ik zou zelf helemaal lijp worden als ik mijn broek zo zou dragen. Hijs nogal graag mijn broek op. T liefst tot aan mijn oren.
Maar wat een ander doet, zeker als hij 19 is zou me jeuken. Succes ermee en tot vanavond! Daahaag schaaatttt
Maar wat een ander doet, zeker als hij 19 is zou me jeuken. Succes ermee en tot vanavond! Daahaag schaaatttt
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 29 augustus 2018 om 22:17
Mijn zoon van 7 heeft die look ook maar dat is omdat zelfs skinny fit langs zijn graatje omlaag gaat en hij te lui/gehaast is om na ieder toiletbezoek die riem weer fatsoenlijk vast te maken.
Ik zou mij over die broeken niet druk maken. Vooral veel foto’s maken van hem in die look
. Roken zou ik erg vinden omdat ik weet uit ervaring hoe moeilijk je van die rotzooi af komt.
Ik zou mij over die broeken niet druk maken. Vooral veel foto’s maken van hem in die look
woensdag 29 augustus 2018 om 22:40
Lekker laten gaan. Hij draagt ze blijkbaar graag zo dus hij zal het wel fijn en mooi vinden. Dat is toch het belangrijkste? Vooral niet tegenin gaan. Luisteren ze niet naar en je hebt jezelf er het hardst mee, want hij gaat er dan vast tegenin.
Dat geldt trouwens ook voor het roken.. hoe oliedom het ook van hem is.
woensdag 29 augustus 2018 om 22:54
Ik ga inderdaad een riem voor m kopen hahahPipostippels schreef: ↑29-08-2018 21:53En moeders, als die broek je zo stoort : geef hem bretels van Hermes of Gucci.
woensdag 29 augustus 2018 om 22:56
Daar heeft u gelijk in, misschien moet ik t niet proberen te "verbieden"LUV91 schreef: ↑29-08-2018 22:40Lekker laten gaan. Hij draagt ze blijkbaar graag zo dus hij zal het wel fijn en mooi vinden. Dat is toch het belangrijkste? Vooral niet tegenin gaan. Luisteren ze niet naar en je hebt jezelf er het hardst mee, want hij gaat er dan vast tegenin.
woensdag 29 augustus 2018 om 22:58
Jaa het roken is zonde. Je ziet best vaak zn onderbroek, ik heb m vaker verteld dat t een beetje aso staat.Suikerwafel schreef: ↑29-08-2018 21:30Oh deze valt nog wel mee! Zolang zijn ondergoed niet zichtbaar is... Niets mis mee. Hij kan het goed hebben.
Dat roken vind ik dan weer zonde!
anoniem_375369 wijzigde dit bericht op 31-08-2018 23:23
13.61% gewijzigd