Mode & Beauty alle pijlers

AliExpress

27-07-2015 15:48 41 berichten
Goedemiddag allemaaall,

Heeft er iemand ervaringen met Aliexpress?? Ik heb begin Juni iets besteld en ik heb op Tracking gekeken en staat dat mijn bestelling is verzonden maar wanneer heb ik deze binnen? Heb een tracking Nummer maar op geen een website is deze tracking herkent.. het begint ook met RK en eindigt met CN ….
Alle reacties Link kopieren
Omdat het gratis verzendkosten is.

Stel je koopt iets van 22 euro en verzenden is gratis.
Zover ik weet gaat het puur om de waarde van het pakje, zonder verzendkosten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Heeft er iemand ervaring met Ali express ?

Ik wil er een smartfhone bestelllen maar zit met vragen.

De Elepfhone Be touch 2 wil ik bestellen, zit hier de Nederlandse taal in ?

En hoelang duurt het ?

En moet je iets extra betalen want het kost ongeveer 190 euro

Help Help Help Help mij

aub
quote:vdt-dgn schreef op 26 oktober 2015 @ 10:53:

Heeft er iemand ervaring met Ali express ?

Ik wil er een smartfhone bestelllen maar zit met vragen.

De Elepfhone Be touch 2 wil ik bestellen, zit hier de Nederlandse taal in ?

En hoelang duurt het ?

En moet je iets extra betalen want het kost ongeveer 190 euro

Help Help Help Help mij

aub

Help? Moeten we de ambulance bellen ofzo?

Ja je moet bijbetalen. Dik.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:MadameQetesh schreef op 27 juli 2015 @ 18:17:

Zover ik weet gaat het puur om de waarde van het pakje, zonder verzendkosten.Onder de 22 euro mag je alles heffingsvrij invoeren. Deze 22 euro betreft het TOTALE invoice bedrag, dus inclusief shipping costs!

Vanaf 22 euro betaal je 21% BTW,en afhankelijk van het type product land van oorsprong ook invoerheffingen. Kleding vanuit China wordt hoger belast dan dezelfde kleding vanuit Amerika. Het type product wordt bepaald op basis van een Harmonized Code. dit is een internationale afspraak over goederen omschrijving en de bijbehorende code-nummers.

Overigens, als een webshop "free worldwide shipping" aan bied is het verstandiger om in plaats van 1X 10 shirt, 10X 1 order voor 1 T-shirt te plaatsen, omdat je invoicebedrag dan onder de 22 euro blijft.

Wat ik me wel af vraag:

maakt niemand zich zorgen over het feit dat je je creditcard gegevens deelt met Chinezen? De uitvinders van digitale oorlogvoering, en cyberspionage? Een land waar alles eigendom is van de staat?

Of ben ik nu ziekelijk paranoïde?
jouw leven is een keuze
Ik heb ook al heel wat pakketjes binnen via alie.. Nooit iets hoeven betalen aan de deur en tot nu altijd alles binnen gekregen, soms binnen 2 weken en soms pas na een maand, niet langer iig. Sommige verkopers zetten als omschrijving "gift" op het pakje, ik denk om de douane te omzeilen. Wist trouwens niet dat de t&t code hier veranderde.. verklaart een hoop want daar kwam ik ook niet altijd uit!
Ik bestel alles via alie. Ik had mijn kaart vol voor vandaag, 11-11. Al dagen werd ik herinnerd aan deze dag....

Alleen ik zie mijn korting niet terug als ik wil betalen, wie weet hoe dit werkt?
quote:anoniem070820151501 schreef op 27 juli 2015 @ 16:00:

[...]

Oke, en weten jullie misschien hoe ik mijn bestelling kan volgen? Iemand enige ervaring mee?

Ik wil niet heel ongeduldig overkomen maar heb dit nooit eerder gedaan en twee maanden wachten is best lang toch?Je kan online kijken bij ali en zelfs een case openen. Al denk ik dat je nu te laat ben.

Je had bij het bestellen beter moeten kijken hoe het werkt. Je krijgt zelfs buyersprotection en kan aangeven of het pakje er is en het heel is. Ik zou nog even inloggen en kijken bij je bestelling en misschien heb je mazzel en kan je nog net een case openen.

Altijd fijn mensen die oude topics met een ander verhaal/vraag dan de hunne uppen.
Op deze site check ik mijn pakketjes. https://www.17track.net/nl/
quote:Goede-Fee schreef op 11 november 2015 @ 08:41:

[...]

Je kan online kijken bij ali en zelfs een case openen. Al denk ik dat je nu te laat ben.

Je had bij het bestellen beter moeten kijken hoe het werkt. Je krijgt zelfs buyersprotection en kan aangeven of het pakje er is en het heel is. Ik zou nog even inloggen en kijken bij je bestelling en misschien heb je mazzel en kan je nog net een case openen.

.

Je antwoord is toch algemeen genoeg en een goede tip? Ik vind het wel ok om een topic te hergebruiken voor zoiets.

Altijd fijn mensen die oude topics met een ander verhaal/vraag dan de hunne uppen
Je bent zelf een theepot
Hoe betalen jullie bij Aliexpress? Ik zie nergens Paypall bij staan. Wel overschrijving per bank of creditcard.
Ik betaal via iDEAL. En mocht mijn artikel niet aankomen, wat wel eens gebeurt, dan krijg ik mijn geld weer teruggestort.
quote:Gebra schreef op 11 november 2015 @ 12:40:

Hoe betalen jullie bij Aliexpress? Ik zie nergens Paypall bij staan. Wel overschrijving per bank of creditcard.

Ik gebruik Ideal. PayPal wordt niet aangeboden, omdat PayPal van dezelfde eigenaar is als Ebay en ze het de concurrentie niet al te makkelijk willen maken. Maar wie weet is het later wel mogelijk.

Vandaag 11/11 trouwens veel kortingen vanwege Singles Day.
Ideal maar liever CC, als het niet aankomt en de case die je kan openen word niet goed opgelost kan je via de CC alles weer terug krijgen.

Vind iets veiliger maar ze zijn altijd erg netjes met hun koopbescherming en service.
Je kan ook nog een 3v visa card nemen als je geen CC hebt.
gewoon vragen of je met paypal kan betalen. grote kans dat het wel kan.

paypal en ebay zijn overigens uit elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven