Mode & Beauty alle pijlers

Andrej Pejic

13-12-2011 10:18 51 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hema heeft nu grote billboards hangen met dit model.

Ik was helemaal verbaasd te lezen dat deze dame een meneer is!

Wat ik hier mee wil? Niets, ik ben alleen zo verbaasd over zo'n mooi mens met zoveel verschillende kanten. Mannelijk en vrouwelijk.
Nope
quote:Zima schreef op 13 december 2011 @ 11:07:

[...]

Ik heb vast een onmogelijk figuur. Maar mijn karakter daarentegen

Hahaha

Laten we het niet over mijn lichaam hebben dan hahahaha
Ah know`t, tha shunt
quote:_avril_ schreef op 13 december 2011 @ 10:49:

[...]

Ehm, nee dat is niet zo.

Als de rimpels in dit gezicht komen, de boel gaat zakken en hangen, de kleur niet meer zo fris is, maar doffer wordt, gevlekter en zijn haar zal uitvallen, dan heeft hij nog hetzelfde karakter. Karakter is een behoorlijk vast gegeven wat niet zo makkelijk vergaat dan wel verandert.

Dat karakter een behoorlijk vast gegeven is, is al één aanname. Er zijn ook psychologische en filosofische posities die van iets anders uitgaan.

Maar stel dat die aanname waar is... beetje Alzheimer, een hersentumor, en dat karakter is zo veranderd. Om maar een cliché voorbeeld te geven: Phineas Gage zijn karakter kon ook zo veranderen.

Nu zou je dat nog als uitzonderingen kunnen bestempelen, maar dood gaan we allemaal. Dan gaat dat karakter - mooi of lelijk - er heel makkelijk aan.
Liever elitair dan een pauper!
Ik dacht dus... Die bh moet ik hebben ! Als zelfs een man er tieten van krijgt...?!

Wel lullig als ie uitgaat en er niks meer overblijft...
Karakter kun je ook veranderen. Als je echt wil, kun je anders worden dan je nu bent. Hoeft niet eens een hersentumor of alzheimer aan pas te komen.

Interessante foto's.
quote:tutholaa schreef op 13 december 2011 @ 11:14:

Ik dacht dus... Die bh moet ik hebben ! Als zelfs een man er tieten van krijgt...?!

Wel lullig als ie uitgaat en er niks meer overblijft...In dit geval is het letterlijk en figuurlijk lullig
Nope
quote:nokiafan schreef op 13 december 2011 @ 11:22:

Karakter kun je ook veranderen. Als je echt wil, kun je anders worden dan je nu bent. Hoeft niet eens een hersentumor of alzheimer aan pas te komen.

Interessante foto's.Heb je ook voorbeelden hoe? Ik kan me voorstellen dat je bepaald gedrag aan kunt leren (socialer zijn of juist vaker nee zeggen etc.). Maar ik vraag me af wat je voorkeursreactie is in tijden van stress.
Wat ik trouwens ook wel interessant vind. Mijn reactie op de foto's is heel neutraal. En volgens mij het gros van de reacties op dit topic ook. Zegt dat dan meer over tolerantie/acceptatie dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn of over hoe wij anno 2011 naar mediacampagnes kijken.
Hij ziet er wel mooi uit, maar ik het vooral een teken dat modeontwerpers inderdaad kleding ontwerpen voor jonge vormeloze mannen.
Het gaat niet om de meneer, maar om de bh. Dat zelfs mannen met de push up bh van de Hema borsten hebben. Geweldige marketing.
Ik zag Andrej voor het eerst in de documentaire over Paul Smith, de ontwerper. Die dacht in de 1e instantie dat het een meid was. Ik heb een interview op You Tube gezien en als hij zijn mond opendoet, moet je nog moeite doen om er iets mannelijks uit te halen. Ik vind het een mooie meid, echt waar. Het is dat er staat dat het Andrej is, maar ik blijf het nog steeds een vrouw vinden.
Hij ziet er niet uit als een man, hij ziet er uit als een jongen. Met lang haar.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vind de reclamecampagne geweldig en heel stoer van Hema.

Ik zou je BH alleen nooit kopen. Dat is geen bh meer, dat zijn voorbind-tieten.
quote:pinks schreef op 13 december 2011 @ 12:20:

Ik zou je BH alleen nooit kopen. Dat is geen bh meer, dat zijn voorbind-tieten.Volgende maand komt Hema met een model die vrouw is, die een man moet voorstellen met een opvulling in de broek. De voorbindpiemel.
Nope
Dan wil ik voor de voorbind-tieten en de voorbind-pik! En een hele tijd geleden zag ik van een kunstenares een opblaas-onderbroek voor vrouwen die ook wel eens dikke billen willen, doe me die er dan ook maar bij!

(nee maar echt, zouden jullie zoveel padding in de bh willen dat het lijkt alsof je twéé cupmaten meer hebt? Dan zou ik met mn a'tje ineens met een cup c binnen komen zetten, geen hond die dat gelooft!)

Zijn naam staat er op 1 letter na al op
http://www.youtube.com/watch?v=PtOJMNBYSik

gewoon Hema
http://youtu.be/_1c1m_46u6I

Goeie acteur die Andrej, speelt lekker in op de fashionindustry en pakt lekker zijn centjes.
quote:sweetmoon schreef op 13 december 2011 @ 14:50:

http://youtu.be/_1c1m_46u6I

Goeie acteur die Andrej, speelt lekker in op de fashionindustry en pakt lekker zijn centjes.Zo nou, zijn broer Igor mag er wezen
Ik voel het als een soort van "eer" dat hij zich voor een campagne van HEMA leent.

HEMA was trouwens trending topic op Twitter vandaag. Ik begrijp nu waarom :-)

Mijn ondergoed komt ook van HEMA trouwens, prima spul!
quote:pinks schreef op 13 december 2011 @ 12:20:

Ik zou je BH alleen nooit kopen. Dat is geen bh meer, dat zijn voorbind-tieten.

Ik vind het een prachtig mens. Maar het feit dat hij vaak voor damesmode model staat vind ik inderdaad ook getuigen van het gebrek aan vrouwelijke vormen in designer kleding
Die jongen is de weg kwijt en de industrie maakt er gebruik van...

Past ook totaal niet bij de cultuur, verbaas me dan ook over de moeder. Maar die ziet natuurlijk geld binnenkomen..

Anyway, een trend over een jaar is het een ander.
ik zie net een item op RTL boulevard, ik zag in eerste instantie niet dat het een man was. wat een prachtig gezicht!
Ik was erg verrast door de campagne van de HEMA. Heel gewaagd voor hun -toch wat- no-nonsense en degelijke imago.

Maar ik vind het een geweldige actie, die internationaal ook heel veel positieve aandacht krijgt. En Andrej is natuurlijk een prachtige en bijzondere verschijning (daarom mag hij ook mijn avatar sieren ).

Bravo HEMA, bravo Andrej!
Pracht figuur die persoon!!!!!

Nou dames kom op laat die foto eens aan jullie vriend/man zien,

En zeg er bij wat staat dat die man goed ( dat zwart jurkje ) zie je wel dat het goed staat bij een man, vanaf nu laat jij je haren groeien koop ik alvast zo'n leuk jurkje voor je, zie je dr net zo lekker uit als die gozer op de foto!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven