Mode & Beauty alle pijlers

Andrej Pejic

13-12-2011 10:18 51 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hema heeft nu grote billboards hangen met dit model.

Ik was helemaal verbaasd te lezen dat deze dame een meneer is!

Wat ik hier mee wil? Niets, ik ben alleen zo verbaasd over zo'n mooi mens met zoveel verschillende kanten. Mannelijk en vrouwelijk.
Nope
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem voor deze reclame niet zo geschikt. Ik wil namelijk niet zien wat deze bh voor een man doet, ik wil zien hoe hij bij een vrouw staat. Ik ben immers een vrouw en ik behoor dus tot de doelgroep die het ding eventueel gaat kopen. Al zou ik dat waarschijnlijk sowieso niet doen want ik hoef niet zo nodig twee cupmaten groter. Ik heb al genoeg van mezelf.

Maar ik vind hem wel beeldschoon. Ik heb een zwak voor androgyn uitziende mensen en wauw, wat is dit een schitterend exemplaar. Ook tof dat een bedrijf als Hema het aandurft om zo iemand te kiezen. Misschien zorgt het ervoor dat mensen die niet in een hokje passen meer geaccepteerd worden (of is dat te idealistisch gedacht?).

Edit: ja, dat is te idealistisch gedacht. Even een rondje gegoogeld en de reacties zijn hier en daar om te huilen. Jammer hoor. maar ja, sommige mensen zijn nu eenmaal bang voor alles wat anders is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven