Arganolie
donderdag 25 oktober 2018 om 10:14
Hoi dames,
Er zullen ongetwijfeld al heel veel topics over zijn maar wil toch graag lezen of dames dit gebruiken. Een maand of twee geleden dacht ik eindelijk “het” perfecte verzorgingsproduct voor m’n haar te hebben. Shampoo zonder sulfaten en andere rommel. Maar helaas is m’n haar nog steeds droog en pluizig. Als ik op arganolie Google zie ik door de bomen het bos niet meer. M’n kapper verkoopt het natuurlijk ook maar dat vind ik te duur. Gebruiken jullie het, hoe bevalt het en waar kopen jullie het?
Vast bedankt voor jullie reacties.
Er zullen ongetwijfeld al heel veel topics over zijn maar wil toch graag lezen of dames dit gebruiken. Een maand of twee geleden dacht ik eindelijk “het” perfecte verzorgingsproduct voor m’n haar te hebben. Shampoo zonder sulfaten en andere rommel. Maar helaas is m’n haar nog steeds droog en pluizig. Als ik op arganolie Google zie ik door de bomen het bos niet meer. M’n kapper verkoopt het natuurlijk ook maar dat vind ik te duur. Gebruiken jullie het, hoe bevalt het en waar kopen jullie het?
Vast bedankt voor jullie reacties.
donderdag 25 oktober 2018 om 10:23
Ik gebruik nu ongeveer een halfjaar arganolie van de kruidvat (https://www.kruidvat.nl/kruidvat-morocc ... /p/3151499). Mijn haar ziet er nu mooier/gezonder uit en ik heb minder last van klitten.
Ik ben er dus heel blij mee!
donderdag 25 oktober 2018 om 10:33
die is fijn en niet duurBanaantjee schreef: ↑25-10-2018 10:23Ik gebruik nu ongeveer een halfjaar arganolie van de kruidvat (https://www.kruidvat.nl/kruidvat-morocc ... /p/3151499). Mijn haar ziet er nu mooier/gezonder uit en ik heb minder last van klitten.
donderdag 25 oktober 2018 om 10:35
donderdag 25 oktober 2018 om 11:12
Banaantjee schreef: ↑25-10-2018 10:23Ik gebruik nu ongeveer een halfjaar arganolie van de kruidvat (https://www.kruidvat.nl/kruidvat-morocc ... /p/3151499). Mijn haar ziet er nu mooier/gezonder uit en ik heb minder last van klitten.
Deze heb ik hier ook staan, maar mijn haar wordt er erg vet van. Alsof het een laagje vormt om mijn haar ipv erin trekt. Ik gebruik zelf biosilk tegen het pluizen, wordt mn haar ook zacht van.
donderdag 25 oktober 2018 om 11:15
Niet ieder 'droog' haar heeft olie of vet nodig om te voeden, daarom wordt het bij sommige mensen weer vet i.p.v. zacht en gevoed. Het kan zijn dat je dan proteïne nodig hebt. Op facebook zit een no/low poo groep, daar kunnen ze je uitgebreid helpen bij je vraag. Wat je nu doet klinkt als Low poo (poo = shamPOO)
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
op en top, wat 'n flop!
donderdag 25 oktober 2018 om 19:24
In de avond na het douchen doe ik er een versteviging in, een crème of mousse, ik wissel af. Dan mijn haar in een clip en zo laten opdrogen. In de ochtend een heel klein beetje nat spuiten, in model föhnen en dan jojobaolie.
Ik gebruik jojobaolie van de tuinen (H&B). Ik heb ook krullen (half lang model) en echt heel fijn, droog en pluizig. Ik neem 2 druppels (zo weinig heb je nodig) en wrijf dit in mijn handen en pak dan plukken en wrijf de olie dan aan de onderkant van mijn haar.
Misschien dat dit beter werkt voor je dan een spray dat je over je haar spuit.
Ik gebruik jojobaolie van de tuinen (H&B). Ik heb ook krullen (half lang model) en echt heel fijn, droog en pluizig. Ik neem 2 druppels (zo weinig heb je nodig) en wrijf dit in mijn handen en pak dan plukken en wrijf de olie dan aan de onderkant van mijn haar.
anoniem_377870 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 19:41
26.79% gewijzigd
donderdag 25 oktober 2018 om 19:45
Deze twee dingen gecombineerd zijn logisch, he? Geen wonder dat je droog en pluizig haar hebt. Krullen föhnen en natspuiten droogt enórm uit.Renee_XX schreef: ↑25-10-2018 19:24In de avond na het douchen doe ik er een versteviging in, een crème of mousse, ik wissel af. Dan mijn haar in een clip en zo laten opdrogen. In de ochtend een heel klein beetje nat spuiten, in model föhnen en dan jojobaolie.
donderdag 25 oktober 2018 om 19:50
donderdag 25 oktober 2018 om 19:51
Evenals mouse.JonathanStrange schreef: ↑25-10-2018 19:45Deze twee dingen gecombineerd zijn logisch, he? Geen wonder dat je droog en pluizig haar hebt. Krullen föhnen en natspuiten droogt enórm uit.
donderdag 25 oktober 2018 om 19:53
Ik heb 100% arganolie gekocht in een actie (iets met koude persing, donkere fles) Ik gebruikte maar 2 druppels, maar mijn haar gaat dan in slierten hangen. Nog geen enkele conditioner of masker enbolie gevonddn die mijn fluffy haar in bedwang houdt..... ik verspil mijn geld er niet meer aan -wel fijne olie voor de huid, maar dat kan goedkoper-
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
donderdag 25 oktober 2018 om 19:53
donderdag 25 oktober 2018 om 19:58
Arganolie doet helemaal niks bij mij heb nog 3/4 flesje staan van de arganwinkel mag je zo hebben .
Sinds kort gebruik ik deze icm de olie uit de lijn en dit doet wonderen voor mijn haar.
https://www.haarshop.nl/product/loreal- ... eam-125-ml
Sinds kort gebruik ik deze icm de olie uit de lijn en dit doet wonderen voor mijn haar.
https://www.haarshop.nl/product/loreal- ... eam-125-ml