Avondjurken
woensdag 6 oktober 2021 om 13:01
Binnenkort heb ik eindelijk weer eens een feest. Dresscode: black tie. Aangezien ik alleen nog maar flodderige zomerjurkjes in de kast heb hangen, betekent dat dat ik een avondjurk moet gaan kopen. Verder dan de Bijenkorf en Zalando kom ik alleen niet qua winkels. Ik wil niet een al te goedkope jurk, maar zeker geen designerprijzen. Budget maximaal 200 euro. Heeft iemand nog ideeën qua winkels/webshops? Of qua jurken misschien? Liefst niet te lichte kleuren, wel effen en niet te prinsesserig, maar ook weer niet te saai. Maat S en de meeste dingen kunnen wel met mijn figuur.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
donderdag 7 oktober 2021 om 11:13
donderdag 7 oktober 2021 om 13:19
Oeh, die tweede vind ik erg mooi! Helaas ook wel erg duur voor de paar keer dat ik hem waarschijnlijk ga dragen…MadameJean schreef: ↑07-10-2021 11:13https://www.theoutnet.com/en-nl/shop/pr ... 0235826128
WHOA
en
https://www.theoutnet.com/en-nl/shop/pr ... 7016556042
WHOA
donderdag 7 oktober 2021 om 13:40
Niet te doen maar als je selecteert op van laag naar hoog zit er nog wel eea bij voor onder de 200...pamelacourson schreef: ↑07-10-2021 13:29Sowieso erg mooie jurken die op die site staan, maar die prijzen![]()
Ik heb een Halston jurk geleend van een vriendin voor een feest een tijd geleden en werkelijk: de glamour! Vond mezelf schitterend!
vrijdag 29 oktober 2021 om 13:56
Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Peek & Cloppenburg. Bedankt voor de tip, ik had daar zelf echt nooit aan gedacht. Eerst had ik nog een peperdure jurk van Missoni besteld, ik was er helemaal verliefd op, maar godzijdank was hij te groot
Ik las alleen daarna dat bij black tie felle kleuren niet de bedoeling zijn en mijn jurk is vrij fel… Maar goed, het is morgen al en ik waag het er maar op. Kan iedereen me in ieder geval goed herkennen tussen die saaie kleuren
Ik las alleen daarna dat bij black tie felle kleuren niet de bedoeling zijn en mijn jurk is vrij fel… Maar goed, het is morgen al en ik waag het er maar op. Kan iedereen me in ieder geval goed herkennen tussen die saaie kleuren
vrijdag 29 oktober 2021 om 14:43
juist leuk joh! De meesten dragen zwart ofzo, ik vidn het juist wel leuk om een lekker kleurtje te hebben. Mag best tegenwoordig!pamelacourson schreef: ↑29-10-2021 13:56Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Peek & Cloppenburg. Bedankt voor de tip, ik had daar zelf echt nooit aan gedacht. Eerst had ik nog een peperdure jurk van Missoni besteld, ik was er helemaal verliefd op, maar godzijdank was hij te groot![]()
Ik las alleen daarna dat bij black tie felle kleuren niet de bedoeling zijn en mijn jurk is vrij fel… Maar goed, het is morgen al en ik waag het er maar op. Kan iedereen me in ieder geval goed herkennen tussen die saaie kleuren![]()
vrijdag 29 oktober 2021 om 18:20
Zien! Zien?pamelacourson schreef: ↑29-10-2021 13:56Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Peek & Cloppenburg. Bedankt voor de tip, ik had daar zelf echt nooit aan gedacht. Eerst had ik nog een peperdure jurk van Missoni besteld, ik was er helemaal verliefd op, maar godzijdank was hij te groot![]()
Ik las alleen daarna dat bij black tie felle kleuren niet de bedoeling zijn en mijn jurk is vrij fel… Maar goed, het is morgen al en ik waag het er maar op. Kan iedereen me in ieder geval goed herkennen tussen die saaie kleuren![]()
vrijdag 29 oktober 2021 om 18:36