babyface
zaterdag 18 juli 2015 om 11:51
Ik heb dat. ZIE ER tien jaar jonger uit. Verschrikkelijk, ik haat het zo erg. Gebruik ook bewust geen creme etc en ga ongesmeerd in de zon zitten. Ik word er niet ouder door. Mensen denken op mijn nieuwe baan dat ik er stage loop.
Ik ben 28. Gebruik ook. Make up die mij ouder doet. Lijken maar nog steeds veel te jong geschat, pas ook mijn kleding aan etc.
Ik ben 28. Gebruik ook. Make up die mij ouder doet. Lijken maar nog steeds veel te jong geschat, pas ook mijn kleding aan etc.
zaterdag 18 juli 2015 om 13:53
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2015 @ 12:05:
jonger geschat worden is geen kwestie van babyface maar veel meer kleding/ haar en gedrag
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik word regelmatig jonger geschat terwijl ik me toch echt niet heel erg jong kleed. Sterker nog ik kleed me netjes en degelijk en koop vaak dezelfde merken als mijn moeder
Het komt ook wel eens voor dat we onafhankelijk van elkaar hetzelfde kopen.
Ik voel me jonger dan mijn leeftijd, dat dan weer wel.
jonger geschat worden is geen kwestie van babyface maar veel meer kleding/ haar en gedrag
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik word regelmatig jonger geschat terwijl ik me toch echt niet heel erg jong kleed. Sterker nog ik kleed me netjes en degelijk en koop vaak dezelfde merken als mijn moeder
Ik voel me jonger dan mijn leeftijd, dat dan weer wel.
zaterdag 18 juli 2015 om 13:57
quote:Flauwegeit schreef op 18 juli 2015 @ 13:36:
Heel vervelend, maar geen crème gebruiken helpt niet. Over twintig jaar heb je dat jonge-meisjes-hoofd nog steeds namelijk. Maar dan met rimpels. En dan wil je juist jonger geschat worden.
Een jonge uitstraling komt vaak door een klein/smal gezicht. En daar doe je he-le-maal niks aan. Het goede nieuws is dat als je eenmaal voorbij de 35 bent, mensen je in elk geval niet meer voor een student aanzien. Nog even geduld dus. helemaal eens. Klein gezicht herken ik. Als ik een nieuwe bril nodig heb, moet ik kijken bij de kinder brillen omdat ze me anders veel te groot zijn
Heel vervelend, maar geen crème gebruiken helpt niet. Over twintig jaar heb je dat jonge-meisjes-hoofd nog steeds namelijk. Maar dan met rimpels. En dan wil je juist jonger geschat worden.
Een jonge uitstraling komt vaak door een klein/smal gezicht. En daar doe je he-le-maal niks aan. Het goede nieuws is dat als je eenmaal voorbij de 35 bent, mensen je in elk geval niet meer voor een student aanzien. Nog even geduld dus. helemaal eens. Klein gezicht herken ik. Als ik een nieuwe bril nodig heb, moet ik kijken bij de kinder brillen omdat ze me anders veel te groot zijn
zaterdag 18 juli 2015 om 14:14
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 18 juli 2015 @ 13:57:
[...]
helemaal eens. Klein gezicht herken ik. Als ik een nieuwe bril nodig heb, moet ik kijken bij de kinder brillen omdat ze me anders veel te groot zijn :-)Nou, ik ben vandaag weer eens op brillenjacht geweest. Dat was weer een drama. Ga nog liever een bikini kopen. (Mocht je nog een tip hebben, ik heb er een topic over geopend).
[...]
helemaal eens. Klein gezicht herken ik. Als ik een nieuwe bril nodig heb, moet ik kijken bij de kinder brillen omdat ze me anders veel te groot zijn :-)Nou, ik ben vandaag weer eens op brillenjacht geweest. Dat was weer een drama. Ga nog liever een bikini kopen. (Mocht je nog een tip hebben, ik heb er een topic over geopend).
zondag 19 juli 2015 om 12:37
Leer ermee leven is mijn advies en zie er je voordeel van. Ik heb exact hetzelfde. Zelfs zo erg dat ik (ergens in de 30 jaar) mijn ID moest laten zien toen ik drank ging halen voor een feestje. De caissière schrok zich wezenloos toen ze mijn ID zag hahaha. Ik vond het vroeger ook verschrikkelijk, maar nu ben ik er eigenlijk wel heel blij mee
later als je wat ouder bent, zul je het meer waarderen denk ik.
zondag 19 juli 2015 om 20:29
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2015 @ 12:05:
Geen ervaring mee zo te lezen..
Ik word ook jonger geschat, als 25 jarige 18 worden ingeschat zo ongeveer.
En dat is ook zo als ik in uniform, haren vast, bescheiden make up oudere collega's aan het inwerken ben.
Ik probeer niet meer beledigt te zijn, al is dat vrij moeilijk.
En ga me ook vooral niet heel ouwelijk kleden/voor doen, blijf gewoon jezelf.
Het moment dat ze doorkrijgen dat je toch niet zo jong/onervaren/onkundig bent als ze dachten is dan wel weer erg leuk.
Ineens kraakhelder uitleggen dat wat zij doen niet juist is en het om die en die reden zo moet bijvoorbeeld
Geen ervaring mee zo te lezen..
Ik word ook jonger geschat, als 25 jarige 18 worden ingeschat zo ongeveer.
En dat is ook zo als ik in uniform, haren vast, bescheiden make up oudere collega's aan het inwerken ben.
Ik probeer niet meer beledigt te zijn, al is dat vrij moeilijk.
En ga me ook vooral niet heel ouwelijk kleden/voor doen, blijf gewoon jezelf.
Het moment dat ze doorkrijgen dat je toch niet zo jong/onervaren/onkundig bent als ze dachten is dan wel weer erg leuk.
Ineens kraakhelder uitleggen dat wat zij doen niet juist is en het om die en die reden zo moet bijvoorbeeld