Mode & Beauty alle pijlers

Badjas met naam

24-09-2012 17:09 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zou heel graag een badjas en slippers ( net als in een hotel ) willen maken met mijn eigen naam of initialen erop.

Het is wel van belang dat ik dus een goede kwaliteit badjas is omdat ik deze regelmatig zal dragen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb wel eens een gewone, goede badjas gekocht, en die laten borduren. Zowel op de rug tekst (een zin, ruim 20 tekens) en op de zak aan de voorkant. Kostte, 3 jaar geleden, 12,50 voor het borduren. De badjas kan natuurlijk zo duur je zelf wilt..
Je kan bij honderden bedrijfjes kleding latern borduren of bedrukken. Vaak leveren die een standaard kledinglijn (voor sportteams e.d.) maar kan je ook eigen kleding inleveren om te laten bewerken. Denk alleen dat het niet goedkoop is om alleen voor jezelf te doen. Ik heb alleen ervaring met sportkleding, dan moesten we eerst een patroon o.i.d. voor het team laten maken, en daarna nog per stuk de shirts en broeken betalen. Patroon bewaren ze dan wel, dus kan je jaren lang blijven gebruiken.
Google gewoon op badstof kleding borduren,komen er ik weet niet hoeveel bedrijfjes die je kunnen helpen.
Moet je er wel op letten dat ze geen garen gebruiken dat anders krimpt in de was dan de badjas.
Bedankt! Ik ga opzoek!

Ik was inderdaad al wel wat bedrijven tegengekomen, maar het minimale afneem aantal was overal 25.

Net iets te overdreven voor mij hahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven