Mode & Beauty alle pijlers

Badpak kopen, hellup

22-02-2020 16:42 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat Is jullie ervaring met het kopen van een badpak? Ik heb Nederlandse maat 40 met volle boezem (80DD) en heb besloten om dit jaar eens een mooi badpak te kopen ipv een bikini.

Ik heb er 8 laten komen via postorder, allen maat 42 met cupmaat. Ze zitten geen van allen goed.... heel strak en m’n borsten ploppen er opzij en boven uit. Net een rolmops. Om te janken.

Zijn hier badpak-dragers die mij kunnen tippen over een mooi, goedzittend badpak voor vrouwen die niet meer maatje 36 hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waarom maar ik heb confectiemaat 40 over t algemeen een badpak in maat 44, dus misschien wat maatjes groter proberen?

Ben wel tevreden over mn laatste asos badpak aankoop!

Anders naar lingerie/badkleding winkel, betaal je alleen wel veel denk ik.
Ik heb sinds een tijd badpakken van decathlon. Goede kwaliteit en qua pasvorm ook fijn voor mij. Maar dat zal vast niet voor iedereen gelden helaas.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
22-02-2020 16:46
Ik heb sinds een tijd badpakken van decathlon. Goede kwaliteit en qua pasvorm ook fijn voor mij. Maar dat zal vast niet voor iedereen gelden helaas.
Zijn dat sportbadpakken?
Bergje65 schreef:
22-02-2020 16:47
Zijn dat sportbadpakken?
Niet perce. Hebben ze ook, maar ook gewoon met een leuke print enz.
Ik heb dit badpak en ben er onwijs blij mee:

https://farfallina.nl/fantasie-ottawa-badpak-zwart
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
22-02-2020 16:57
Ik heb dit badpak en ben er onwijs blij mee:

https://farfallina.nl/fantasie-ottawa-badpak-zwart
Mooi badpak.
Wat draag jij voor confectiemaat en wat heb je voor maat voor dit badpak gekozen?
Ik draag maat 42/44 en heb vorig jaar badpak gekocht bij de Hünkemoller. Niet duur, zit lekker en staat me goed. Kan het water induiken en springen en dan zitten m'n borsten nog netjes waar ze horen :) .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn badpakken op cupmaat gekocht. En die zitten prima (ook zeker geen maat 36). Weet zo even niet uit m'n hoofd welke merken.
Edit: zie nu dat je dat ook gedaan hebt, sorry dan voegt mijn post niks toe
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n beetje jouw figuur denk ik en heb vorig jaar een leuk badpak bij de Hema gekocht (zwart met stipjes beetje retro).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van lascana en dat is dezelfde maat als mijn BH's zijn. Goede pasvorm en kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik volgen! Voor mijzelf niet van toepassing(ik ben nogal petite) maar voor mijn moeder. Zij is 2 jaar geleden geopereerd en heeft daardoor ook een flink litteken op haar buik waar ze zich erg bewust van is. Gun haar zo ontzettend een badpak wat fijn zit! Zij heeft maat 40, en een vrij grote boezemomvang die wel wat steun nodig heeft. Dus ook graag iets met een beugel, cups en het liefst met een printje, want ondanks alles wil ze geen saai badpak.

Ik hoor goede verhalen over seafolly, iemand daar ervaring mee? Zelf ook al bij de bijenkorf gekeken, maar dat is toch vaak op een ander figuur gericht.
Bergje65 schreef:
22-02-2020 17:00
Mooi badpak.
Wat draag jij voor confectiemaat en wat heb je voor maat voor dit badpak gekozen?
Ik draag confectiemaat 42 en die heb ik ook van dit badpak, en dan in cupmaat G. Zit perfect.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
bergje65 wijzigde dit bericht op 22-02-2020 17:36
96.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik koop mijn badpakken bij lace-lingerie.nl, die verkopen alleen maar spullen met grote cup maten.
Bevalt me prima. Ik bestel meestal 2 maten en meestal past er dan 1 goed en gaat de ander retour.
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
22-02-2020 17:31
Ik draag confectiemaat 42 en die heb ik ook van dit badpak, en dan in cupmaat G. Zit perfect.
Ik kom op die site niet goed uit de maten. Volgens mij zijn het UK maten.
Alle reacties Link kopieren
Kijk anders eens bij shapewear badkleding. Die hebben meestal ook meer plek voor borsten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ravenna_90 schreef:
22-02-2020 17:19
Ga ik volgen! Voor mijzelf niet van toepassing(ik ben nogal petite) maar voor mijn moeder. Zij is 2 jaar geleden geopereerd en heeft daardoor ook een flink litteken op haar buik waar ze zich erg bewust van is. Gun haar zo ontzettend een badpak wat fijn zit! Zij heeft maat 40, en een vrij grote boezemomvang die wel wat steun nodig heeft. Dus ook graag iets met een beugel, cups en het liefst met een printje, want ondanks alles wil ze geen saai badpak.

Ik hoor goede verhalen over seafolly, iemand daar ervaring mee? Zelf ook al bij de bijenkorf gekeken, maar dat is toch vaak op een ander figuur gericht.
Ik heb wel goede ervaringen met seafolly, goede kwaliteit! Wel drie maten toen besteld om te kijken wat het beste zat.
Alle reacties Link kopieren
Ravenna_90 schreef:
22-02-2020 17:19
Ga ik volgen! Voor mijzelf niet van toepassing(ik ben nogal petite) maar voor mijn moeder. Zij is 2 jaar geleden geopereerd en heeft daardoor ook een flink litteken op haar buik waar ze zich erg bewust van is. Gun haar zo ontzettend een badpak wat fijn zit! Zij heeft maat 40, en een vrij grote boezemomvang die wel wat steun nodig heeft. Dus ook graag iets met een beugel, cups en het liefst met een printje, want ondanks alles wil ze geen saai badpak.

Ik hoor goede verhalen over seafolly, iemand daar ervaring mee? Zelf ook al bij de bijenkorf gekeken, maar dat is toch vaak op een ander figuur gericht.
Topvintage heeft leuke badpakken met ondersteuning en grotere cups. Ik heb mezelf jaren geleden verwend met een badpak van mamamaria.nl, erg duur maar fantastische kwaliteit en ik voel me echt 'aangekleed'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee hoe ik kan quoten, maar dankje voor de tips! Topvintage is een topwinkel! Ik haal daar zelf mijn werkkleding. Was mezelf er eigenlijk niet zozeer van bewust dat ze ook badkledij hadden. Ik krijg mijn moeder met geen stok een winkel in om te passen. Dus van alles 3 maten bestellen en dan positief aanmoedigen met alles wat past bij haar figuur?

Sorry als ik een beetje off topic ga, maar mijn moeder is mijn held, en ik vind het verschrikkelijk dat ze zo onzeker is.

Ik schat zo ongeveer maat 40 met cup C90 (was ook de laatste meting die we deden in een lingerie zaak, maar ze voelde zich zo bekeken dat ze niet terug durft.)

Dus 38/40/42 halen en dan met dezelfde cup, of wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Mama Maria heb ik net bekeken, zitten zeker leuke dingen bij! Ooh, ik hoop dat ik door dit topic mijn moeke blij zou kunnen maken met een badpak😅
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er vorig jaar eentje gekocht bij de Hunkemöller waar ik heel blij mee ben. Volgens mij is het deze, lijkt er in elk geval sprekend op: https://www.hunkemoller.nl/badpak-sunse ... 65602.html
Maar ik zou nooit een badpak online kopen, dat vind ik nou bij uitstek een aankoop om in de winkel te passen en verschillende modellen en maten te vergelijken.
Prima Donna heeft ook mooie badpakken. Stevig en goede kwaliteit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 42 en cupmaat 90E, heb deze vorig jaar gekocht (1 maat groter nemen) en bevalt erg goed!
https://www.wehkamp.nl/whkmps-beachwave ... duct_image
Ik zou dit niet online kopen maar in een goeie lingeriewinkel, waar ze bijv ook badpakken van Prima Donna hebben en andere grotematenlingeriemerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven