Badpak kopen, hellup
zaterdag 22 februari 2020 om 16:42
wat Is jullie ervaring met het kopen van een badpak? Ik heb Nederlandse maat 40 met volle boezem (80DD) en heb besloten om dit jaar eens een mooi badpak te kopen ipv een bikini.
Ik heb er 8 laten komen via postorder, allen maat 42 met cupmaat. Ze zitten geen van allen goed.... heel strak en m’n borsten ploppen er opzij en boven uit. Net een rolmops. Om te janken.
Zijn hier badpak-dragers die mij kunnen tippen over een mooi, goedzittend badpak voor vrouwen die niet meer maatje 36 hebben?
Ik heb er 8 laten komen via postorder, allen maat 42 met cupmaat. Ze zitten geen van allen goed.... heel strak en m’n borsten ploppen er opzij en boven uit. Net een rolmops. Om te janken.
Zijn hier badpak-dragers die mij kunnen tippen over een mooi, goedzittend badpak voor vrouwen die niet meer maatje 36 hebben?
zaterdag 22 februari 2020 om 19:09
Hun badpakken worden hier ontworpen en gemaakt. Ik heb een moeilijk badpakkenfiguur (lang lijf en dun) en ze hebben de laatste keer mijn badpak 'op maat' aangepast (smaller gemaakt). Helemaal top!Ravenna_90 schreef: ↑22-02-2020 18:33Mama Maria heb ik net bekeken, zitten zeker leuke dingen bij! Ooh, ik hoop dat ik door dit topic mijn moeke blij zou kunnen maken met een badpak![]()
Geen idee waar 'het litteken' van je moeder zit, maar de bikinibroekjes zijn echt mooi hoog.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 22 februari 2020 om 20:48
Ik vind Sunflair een fijn merk voor badpakken. Heb zelf maat 40/42, cup 70G. Het badpak met beugel dat ik van Sunflair heb is een F-cup, ik geloof maat 40. Zit perfect. Gaat al jaren mee ook (maar ik zwem maar 4 weken per jaar). Heel fijn als de cup goed zit en veel steun geeft, dat maakt echt het verschil tussen 'worst waar alles uitpuilt' en 'normaal figuur'.
Ik zie dat er hier veel badpakken met plooitjes gepost worden, dat is wel heel mooi en flatterend, maar blijft wel ook langer nat natuurlijk, en dat is dan weer niet perse heel fijn vind ik.
Ik zie dat er hier veel badpakken met plooitjes gepost worden, dat is wel heel mooi en flatterend, maar blijft wel ook langer nat natuurlijk, en dat is dan weer niet perse heel fijn vind ik.
zondag 23 februari 2020 om 00:08
Ik kan ook nooit badpakken vinden die goed zitten.
Laatst moest ik er echt weer aan geloven, en toen ben ik heel toevallig tegen het merk Nip Tuck aangelopen. Werd verkocht bij de TKMaxx, dus of ze ze nu nog hebben weet ik niet, want zij verkopen volgens mij vooral restpartijen. Of ze op andere plekken in NL verkrijgbaar zijn weet ik niet, volgens mij is het een Australisch merk?
Maar anyway, ik vind ze echt geweldig. Mooi materiaal en hele goede ondersteuning voor je borsten. En ook hier gold, 1 of 2 maten groter dan ik normaal aan kleding draag, anders puilen m'n borsten eruit.
Laatst moest ik er echt weer aan geloven, en toen ben ik heel toevallig tegen het merk Nip Tuck aangelopen. Werd verkocht bij de TKMaxx, dus of ze ze nu nog hebben weet ik niet, want zij verkopen volgens mij vooral restpartijen. Of ze op andere plekken in NL verkrijgbaar zijn weet ik niet, volgens mij is het een Australisch merk?
Maar anyway, ik vind ze echt geweldig. Mooi materiaal en hele goede ondersteuning voor je borsten. En ook hier gold, 1 of 2 maten groter dan ik normaal aan kleding draag, anders puilen m'n borsten eruit.
zondag 23 februari 2020 om 07:24
Dit kan ik al niet aan. Zo’n dun bandje in de nek gaat meteen snijden en dit blijft niet mooi zitten bij mijn borsten.aankleefsjaan schreef: ↑22-02-2020 18:55Ik heb maat 42 en cupmaat 90E, heb deze vorig jaar gekocht (1 maat groter nemen) en bevalt erg goed!
https://www.wehkamp.nl/whkmps-beachwave ... duct_image
Ik moet eigenlijk brede schouderbandjes hebben en het liefst gekruist op de rug of naar het midden toe vastgezet zeg maar. Ik heb nu deze en die is goed

zondag 23 februari 2020 om 08:47
zondag 23 februari 2020 om 08:52
Wat geeft iedereen hier toch veel uit aan een badpak
ik vind €30,- al zonde. Mijn ervaring is dat een dure niet langer mee gaat dan een goedkopere. Vind dat zo zonde van het geld.
Maar ik ga ook niet heel zacht om met mijn badpakken. Ik ga vaak van glijbanen en wildwaterbanen enz. Dus ze hebben nogal wat te lijden
Maar ik ga ook niet heel zacht om met mijn badpakken. Ik ga vaak van glijbanen en wildwaterbanen enz. Dus ze hebben nogal wat te lijden
zondag 23 februari 2020 om 13:48
Bergje65,ik zou zeker naar een goede zaak gaan. Ik heb een sportief figuur,maat 40/42 bij 1.75,slanke taille en cup 80 C/D. Ik heb anderhalf jaar geleden een badpak van Speedo in maat 42 in een sportzaak gekocht. Hij heeft dan wel geen beugels maar zit op het hele lichaam als gegoten. Ben er erg blij mee.
zondag 23 februari 2020 om 13:48
Hij is erg mooi. ik mag vooral de kleuren.Whomi schreef: ↑23-02-2020 07:24Dit kan ik al niet aan. Zo’n dun bandje in de nek gaat meteen snijden en dit blijft niet mooi zitten bij mijn borsten.
Ik moet eigenlijk brede schouderbandjes hebben en het liefst gekruist op de rug of naar het midden toe vastgezet zeg maar. Ik heb nu deze en die is goed![]()
![]()
zondag 23 februari 2020 om 13:51
De mijne was dan wel aan de ene kant wat duurder maar ik ga dan aan de andere kant ook weer niet van glij-en wildwaterbanen af. Dan had ik uiteraard ook een goedkoper badpak gekocht,daar zit wel wat in. Mijn badpak gaat jaren mee en ik kies altijd voor sportmerken. Verder ben ik ook erg kritisch als ik een badpak of bikini koop.Whomi schreef: ↑23-02-2020 08:52Wat geeft iedereen hier toch veel uit aan een badpakik vind €30,- al zonde. Mijn ervaring is dat een dure niet langer mee gaat dan een goedkopere. Vind dat zo zonde van het geld.
Maar ik ga ook niet heel zacht om met mijn badpakken. Ik ga vaak van glijbanen en wildwaterbanen enz. Dus ze hebben nogal wat te lijden![]()
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 23-02-2020 13:57
15.26% gewijzigd
zondag 23 februari 2020 om 13:53
Ik heb met een grote cupmaat nog nooit een goed zittend goedkoop badpak gevonden. En dat geldt ook voor (sport)bh's.Whomi schreef: ↑23-02-2020 08:52Wat geeft iedereen hier toch veel uit aan een badpakik vind €30,- al zonde. Mijn ervaring is dat een dure niet langer mee gaat dan een goedkopere. Vind dat zo zonde van het geld.
Maar ik ga ook niet heel zacht om met mijn badpakken. Ik ga vaak van glijbanen en wildwaterbanen enz. Dus ze hebben nogal wat te lijden![]()
zondag 23 februari 2020 om 17:13
Ik heb maat 44 en cupmaat 85D..
Vorig jaar ook voor t eerst een badpak gekocht. Kon terecht bij de lingeriezaak bij mij in de wijk.
Werkt een wat oudere vrouw die precies snapt wat je wilt als je het uitlegt. Kwam met 3 badpakken aan, één daarvan zat werkelijk perfect.
Je bent duurder uit dan bij de Hema. Boeit me niet, ik wil me fijn voelen in een badpak en zorgeloos kunnen zwemmen. Deze wél in de sake gekocht, scheelde toch behoorlijk.
Dus niks online shoppen. Ga naar een goede lingeriezaak en leg het voor aan de verkoopster. Grote kans dat die je goed kan helpen..
Succes !!!
Vorig jaar ook voor t eerst een badpak gekocht. Kon terecht bij de lingeriezaak bij mij in de wijk.
Werkt een wat oudere vrouw die precies snapt wat je wilt als je het uitlegt. Kwam met 3 badpakken aan, één daarvan zat werkelijk perfect.
Je bent duurder uit dan bij de Hema. Boeit me niet, ik wil me fijn voelen in een badpak en zorgeloos kunnen zwemmen. Deze wél in de sake gekocht, scheelde toch behoorlijk.
Dus niks online shoppen. Ga naar een goede lingeriezaak en leg het voor aan de verkoopster. Grote kans dat die je goed kan helpen..
Succes !!!
zondag 23 februari 2020 om 19:30
Hier normaal maat 38 met een 75-E cup.
Ik heb een Speedo-sculpture badpak in maat 40 gekocht en die zit heel goed.
Geen cups, maar wel borstondersteuning.
De naam zegt het al: je lichaam wordt echt geshaped.
Edit: ik vind die badpakken met rimpeltjes leuk maar bij mij lijkt het de boezem nog groter te maken.
Edit: ik vind die badpakken met rimpeltjes leuk maar bij mij lijkt het de boezem nog groter te maken.
zondag 23 februari 2020 om 21:06
Die Speedo badpakken vind ik zelf ook erg fijn zitten,geen cups en beugels maar inderdaad een supergoede borstondersteuning.herfstappeltaart schreef: ↑23-02-2020 19:30Hier normaal maat 38 met een 75-E cup.