Mode & Beauty alle pijlers

Badpakken

18-04-2017 18:24 64 berichten
Ik heb een nieuw badpak moeten kopen. Wat een drama is dat zeg! Maatje 36 is voor mij in badpakkenland voorgoed voorbij, maar de meeste badpakken in grotere maten zijn te lang. Ik had er een van Esprit met een geknoopte bovenkant, waarbij de cups bijna op ooghoogte zaten. En de Speedo's zijn zo strak dat zelfs maat 40 niet over mijn heupen kwam.

Gelukkig ben ik nu geslaagd voor een van Cyell (maat 40, dus echt niet leuk). Die kan nét. De onderkant zit goed maar voor het goede had er wel een wat grotere cup in mogen zitten.

Vinden jullie badkleding kopen ook zo'n gedoe?
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 18 april 2017 @ 18:34:

Ik heb een prachtig speedo badpak (voor baantjes, niet het strand), enige nadeel is dat het een rits op de rug heeft en ik deze zelf nagenoeg niet toe kan doen, dus moet vaak hulp vragen om me helemaal toe te ritsen

Maar het is zo mooi

Ik heb zo'n soort Adidas wedstrijdpak dus nooit problemen met te kort, te lang of cups die als zonnebril kunnen dienen, maar wel een platgedrukte borstpartij, dus echt gezellig staat het niet...

Voor de leuk heb ik een tankini of een bikini en die kun je altijd precies in de goede maten bestellen dus ook daar geen problemen.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Ik heb meestal Speedo badpakken zonder cupmaat. Cups vind ik niet lekker zitten. Ik heb maatje 36, maar moet altijd een badpak met kruisende bandjes hebben. Anders zakken ze af.

Tankini's heb ik ook een tijd gedragen. Nu niet meer omdat ze vaak een te wijde of V-hals hebben. Ik wil geen inkijk.
quote:Damselindistress schreef op 18 april 2017 @ 18:55:

Tankini vond ik met name prettig omdat je zo makkelijk even kunt plassen.. nu met het badpak vind ik het toch wat onprettig om geheel naakt op de wc te zitten ook al zit de deur op slot.

Maar dat hoeft toch ook niet?

Tenminste ik trek altijd gewoon het kruis even opzij (voor plassen dan).

Bij een grote boodschap doe ik mn badpak wel even helemaal uit.
Lux, ga jij maar eerst eens bevallen. Alles op zijn tijd. Genieten van de kleine man.....een badpak of een bikini of zwemmen ueberhaupt......dat komt later wel.
quote:Troeteltje schreef op 19 april 2017 @ 08:53:

Lux, ga jij maar eerst eens bevallen. Alles op zijn tijd. Genieten van de kleine man.....een badpak of een bikini of zwemmen ueberhaupt......dat komt later wel.Ja moet 'ie zich wel eerst aandienen tot die tijd vermaak ik mezelf met online babykledingwinkels leegkopen en me vergapen aan alle dingen die ik hopelijk ooit weer ga passen a girl can dream right?
Tuurlijk gaan jou die spullen passen. Je gaat mama worden, een kind baren. En wanneer jouw lichaam die klus geklaard heeft zul jij versteld staan van hetgeen jij hebt gepresteerd.....samen met jouw lijf. Ik herinner mij nog heel duidelijk de trots die ik voelde wanneer ik, ondanks een lichaam dat geenszins perfect was, in de spiegel naar mijn lichaam keek en mij realiseerde wat een immense prestatie dát lichaam voor elkaar had weten te boksen.
quote:eckano schreef op 18 april 2017 @ 21:00:

[...]

Ik heb zo'n soort Adidas wedstrijdpak dus nooit problemen met te kort, te lang of cups die als zonnebril kunnen dienen, maar wel een platgedrukte borstpartij, dus echt gezellig staat het niet...

Voor de leuk heb ik een tankini of een bikini en die kun je altijd precies in de goede maten bestellen dus ook daar geen problemen.Ik vind een beetje platgedrukte borstpartij niet zo heel erg (75D/E)
@Nepthys

Ja zoals dat 2 e model de grijze, dat is precies het model.

Waar heb jij die vandaan?

Als mijn alliexpress niks is kan ik eens voor die gaan kijken.
quote:Troeteltje schreef op 19 april 2017 @ 09:02:

Tuurlijk gaan jou die spullen passen. Je gaat mama worden, een kind baren. En wanneer jouw lichaam die klus geklaard heeft zul jij versteld staan van hetgeen jij hebt gepresteerd.....samen met jouw lijf. Ik herinner mij nog heel duidelijk de trots die ik voelde wanneer ik, ondanks een lichaam dat geenszins perfect was, in de spiegel naar mijn lichaam keek en mij realiseerde wat een immense prestatie dát lichaam voor elkaar had weten te boksen.Gewoon biologie hoor, alle zoogdieren kunnen dat in principe.
Dit is ook een leuke triangelbikini

https://www.lascana.nl/pr ... bikini&itemId=10035859398
Of deze

https://www.lascana.nl/pr ... iangel-bikinis-met-beugel
quote:karin12345 schreef op 19 april 2017 @ 10:50:

[...]

Gewoon biologie hoor, alle zoogdieren kunnen dat in principe.Dan nog mag een vrouw trots zijn. Wees blij dat er vrouwen zijn die trots zijn trouwens!
Drama zoektocht is het elke keer.

Brede heupen, slanke taille, brede schouders en lange rug zijn de combinatie om vooral veel 'nee, is niks', 'nee, ziet er niet uit' en 'past niet' op de scorekaart aan te vinken.

Ik had er eentje vanuit Duitsland van Speedo, met het heupdeel in model van een boxer/hipster, en een redelijk diepe hals en rug, dus ook nog geschikt om wat kleur op te doen.

Maar hij begint door te schijnen, dus ben al een tijdje op zoek naar wat anders..... als ik bij badpakken met pijpjes kijk wordt het zo'n extreem sport model, pijpen tot halverwege je bovenbenen en rug en hals hoog-gesloten; ik vind het niks.
quote:Troeteltje schreef op 19 april 2017 @ 09:02:

Tuurlijk gaan jou die spullen passen. Je gaat mama worden, een kind baren. En wanneer jouw lichaam die klus geklaard heeft zul jij versteld staan van hetgeen jij hebt gepresteerd.....samen met jouw lijf. Ik herinner mij nog heel duidelijk de trots die ik voelde wanneer ik, ondanks een lichaam dat geenszins perfect was, in de spiegel naar mijn lichaam keek en mij realiseerde wat een immense prestatie dát lichaam voor elkaar had weten te boksen.Oh ik ben ook niet zo bang dat ik mezelf niet meer mooi vind.. maar wel dat mijn kleren opeens heel anders staan. Of gewoon te klein zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven