Mode & Beauty alle pijlers

Badpakken

18-04-2017 18:24 64 berichten
Ik heb een nieuw badpak moeten kopen. Wat een drama is dat zeg! Maatje 36 is voor mij in badpakkenland voorgoed voorbij, maar de meeste badpakken in grotere maten zijn te lang. Ik had er een van Esprit met een geknoopte bovenkant, waarbij de cups bijna op ooghoogte zaten. En de Speedo's zijn zo strak dat zelfs maat 40 niet over mijn heupen kwam.

Gelukkig ben ik nu geslaagd voor een van Cyell (maat 40, dus echt niet leuk). Die kan nét. De onderkant zit goed maar voor het goede had er wel een wat grotere cup in mogen zitten.

Vinden jullie badkleding kopen ook zo'n gedoe?
quote:Troeteltje schreef op 18 april 2017 @ 18:44:

Oh shit, excuses! Schrijffout, heb het meteen veranderd. Ik typte en het woord werd verbasterd. Dank voor jullie oplettendheid, want een erg lullige fout!Dat heb ik regelmatig op mijn telefoon bij WhatsApp. Krijg je de wonderlijkste gesprekken haha.
Ik moest even naar boven lopen voor het merk, maar ik heb één uit de collectie van Wehkamp (beachwave). Hij is prachtig van kleur en is ook corrigerend. Hij zit heerlijk en staat ook leuk! Ik heb maat 40 maar mijn cupmaat is niet heel spectaculair (85B). Hiervoor had ik een tankini van Cyell. Die is ook jaren mooi gebleven! En ideaal qua maat.

Moet wel zeggen dat het corrigerende mij verrekt goed staat...
quote:MinkeDeWit schreef op 18 april 2017 @ 18:46:

Tankini heb ik overwogen maar dat is nog een brug te ver. Misschien over vijf jaar Een aantal vriendinnen van mijn dochter (dertigers) dragen ook alleen nog tankini's vanwege buikje of kilootje teveel......
quote:herfstappeltaart schreef op 18 april 2017 @ 18:49:

[...]

Een aantal vriendinnen van mijn dochter (dertigers) dragen ook alleen nog tankini's vanwege buikje of kilootje teveel......

Ja, ik als 30er vind tankini`s ook erg fijn. Ik vind het net even leuker en vlotter staan dan een badbak, en veel praktischer ook.

Ik voel me er beter in dan een bikini wegens flubberbuikje na zwangerschappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond zelfs als twintiger tankinis al fijn, minder kans op een verbrande rug.
Tankini vond ik met name prettig omdat je zo makkelijk even kunt plassen.. nu met het badpak vind ik het toch wat onprettig om geheel naakt op de wc te zitten ook al zit de deur op slot.
Ik koop ze online

Ik heb bijvoorbeeld deze:

Van het merk Panache. Die zit gewoon goed omdat er een echte bh in zit zeg maar. Anders loop ik met mijn cup altijd met m'n tieten eruit. En mijn maten zijn altijd al uitverkocht in de reguliere winkels. En dit soort badpakken kun je goedkoper kopen via Engelse websites dan bij de Bijenkorf (die heeft ook Panache enzo) en dan kun je veel meer modellen kiezen. Ik bestel ze altijd via Brastop.
quote:lux. schreef op 18 april 2017 @ 18:57:

Ik koop ze online

[img]http://www.panache-lingerie.com/resourc ... navy_f.jpg[/img]

Van het merk Panache. Die zit gewoon goed omdat er een echte bh in zit zeg maar. Anders loop ik met mijn cup altijd met m'n tieten eruit. En mijn maten zijn altijd al uitverkocht in de reguliere winkels. En dit soort badpakken kun je goedkoper kopen via Engelse websites dan bij de Bijenkorf (die heeft ook Panache enzo) en dan kun je veel meer modellen kiezen. Ik bestel ze altijd via Brastop.Mooi!
1 groot drama, ik ben ook weer op zoek.

ik wil een bikini met een haltertop met beugels. Het broekje mag wat breder liefst met omslag of zo .

En dan zou ik extra blij worden van een vlot printje.

Misschien moet ik ook wel mijn budget bijstellen.

Ik vind 60, 70 euro genoeg.

Heb van de week voor het eerst iets besteld bij Aliexpress, 2 bikinis dus.

Wel in een saaie uni kleur, de 1 bruin de ander licht groen. Trek het bruine broekje dan bij het groene bovenstukje aan en andersom.

Maar goed moeten ze wel passen. Als dat zo is spring ik een gat in de lucht ze kosten maar een tientje.

Ga ze dan gelijk in alle kleuren bestellen en ze zelf opleuken met iets van kraaltjes of een sierband.
Ohhh het gaat geloof ik om badpakken he
quote:herfstappeltaart schreef op 18 april 2017 @ 18:59:

[...]

Mooi!

Ja hij staat ook echt mooi. En ze hebben gewoon een 75FF en dat is bijna niet te vinden in NL.

Hoop dat ik 'm nog pas na de zwangerschap want 't is echt m'n lievelings maar geen idee wat de 'schade' gaat zijn mja anders goede reden om in de nieuwe collectie te mogen snuffelen zullen we maar denken
quote:mafalda schreef op 18 april 2017 @ 19:01:

1 groot drama, ik ben ook weer op zoek.

ik wil een bikini met een haltertop met beugels. Het broekje mag wat breder liefst met omslag of zo .

En dan zou ik extra blij worden van een vlot printje.

Misschien moet ik ook wel mijn budget bijstellen.

Ik vind 60, 70 euro genoeg.

Heb van de week voor het eerst iets besteld bij Aliexpress, 2 bikinis dus.

Wel in een saaie uni kleur, de 1 bruin de ander licht groen. Trek het bruine broekje dan bij het groene bovenstukje aan en andersom.

Maar goed moeten ze wel passen. Als dat zo is spring ik een gat in de lucht ze kosten maar een tientje.

Ga ze dan gelijk in alle kleuren bestellen en ze zelf opleuken met iets van kraaltjes of een sierband.Zoiets? Deze top en dat broekje?

of

quote:lux. schreef op 18 april 2017 @ 18:57:

Ik koop ze online

[img]http://www.panache-lingerie.com/resourc ... navy_f.jpg[/img]

Van het merk Panache. Die zit gewoon goed omdat er een echte bh in zit zeg maar. Anders loop ik met mijn cup altijd met m'n tieten eruit. En mijn maten zijn altijd al uitverkocht in de reguliere winkels. En dit soort badpakken kun je goedkoper kopen via Engelse websites dan bij de Bijenkorf (die heeft ook Panache enzo) en dan kun je veel meer modellen kiezen. Ik bestel ze altijd via Brastop.prachtig! dit is precies wat ik zoek! mijn 75E verdwijnt altijd in badpakken dus zo'n ingebouwde bh lijkt mij wel wat!
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik heb een hele fijne bij h&m gekocht. Is een shaping badpak en door de stof bij de buik valt mijn buikje minder op. En geen halter, dat doet na een uur pijn in mijn nek.

Deze van decathlon vind ik ook heel mooi overigens. Maar weet niet of die fijn zit. Ben voor dochter wel heel tevreden over decathlon, valt wel smal.

Tankini heb ik ook, maar vind ik niks. Dat bovenstukje gaat door het water omhoog en om je heen zwabberen tijdens het zwemmen. Vind ik niks.
quote:lux. schreef op 18 april 2017 @ 19:06:

[...]

Ja hij staat ook echt mooi. En ze hebben gewoon een 75FF en dat is bijna niet te vinden in NL.

Hoop dat ik 'm nog pas na de zwangerschap want 't is echt m'n lievelings maar geen idee wat de 'schade' gaat zijn mja anders goede reden om in de nieuwe collectie te mogen snuffelen zullen we maar denken

Die "schade" kan reuze meevallen hoor!

De enige schade (na 1 jaar borstvoeding geven) was uiteindelijk iets slappere borsten, zelfs aan mijn buik viel niets te zien
quote:karin12345 schreef op 18 april 2017 @ 19:44:

[...]

De enige schade (na 1 jaar borstvoeding geven) was uiteindelijk iets slappere borsten, zelfs aan mijn buik viel niets te zienHeb je geluk! Mijn borsten en buik zijn helemaal uitgelubberd en vol met striae. Maar ik was jong en erg slank, en kreeg een enorme buik. Dus veel scheuren.
Die gestreepte van h&m vind ik erg mooi
ik heb me nog in maat L Hema figuurcorrigenerende badpak kunnen wringen.Heb er ook niet zoveel geld voor over.
quote:Damselindistress schreef op 18 april 2017 @ 19:54:

Die gestreepte van h&m vind ik erg mooi Dank je ik ben er ook heel blij mee. Zat meteen goed en alles blijft netjes op z'n plek!
quote:karin12345 schreef op 18 april 2017 @ 19:44:

[...]

De enige schade (na 1 jaar borstvoeding geven) was uiteindelijk iets slappere borsten, zelfs aan mijn buik viel niets te zienIk heb iig al striae op m'n buik gekregen. Met 35 weken nog, als klap op de vuurpijl. En ik dacht er zonder schade vanaf te komen maar helaas 't wordt afwachten. Hopelijk drinkt zoon me weer slank
quote:daenerys79 schreef op 18 april 2017 @ 19:40:

[...]

prachtig! dit is precies wat ik zoek! mijn 75E verdwijnt altijd in badpakken dus zo'n ingebouwde bh lijkt mij wel wat!

Hij is denk ik niet meer te koop inmiddels, heb 'm al een aantal jaar. Zit nu te azen op deze, die vind ik ook mooi. Mja nog even wachten met shoppen

Otto heeft badpakken van Lascana met cupmaten. Heb een hele mooie zwarte die perfect past.
Elomi en Freya en Fantasie zijn merken die je bij veel (online) lingeriewinkels te koop. Mooie hippe badpakken ( en wat minder mooie) met beugels en corrigerende functie.

Niet heel goedkoop maar andere badpakken draag ik niet meer.
quote:lux. schreef op 18 april 2017 @ 20:10:

[...]

Hij is denk ik niet meer te koop inmiddels, heb 'm al een aantal jaar. Zit nu te azen op deze, die vind ik ook mooi. Mja nog even wachten met shoppen

[afbeelding]Leuk! Alleen lijkt die bij de benen heel strak te zitten. Misschien juist door dat extra blauwe gedeelte?
quote:LoiseauCoureur schreef op 18 april 2017 @ 20:25:

[...]

Leuk! Alleen lijkt die bij de benen heel strak te zitten. Misschien juist door dat extra blauwe gedeelte?Volgens mij is dat gewoon photoshop mja only one way to find out..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven