Aanstaande maandag 11 november wordt er gepland onderhoud uitgevoerd aan het forum. Hierdoor is het forum op maandagochtend enkele uren onbereikbaar.

Mode & Beauty alle pijlers

Basic shirt heren/dames

08-12-2023 19:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriend had een basic col trui gekocht. Nu blijkt dit een dames trui te zijn. Mijn vriend heeft meer dames kleding zoals t shirts jeans broeken en nu dus ook een trui. Nu vroeg ik mij af wanneer is iets nu een dames kleding stuk en wanneer niet aan de huidige kleren kan je het verder niet zien
Hoezo is het een dames trui? Wat is het verschil?
Het maakt toch niet uit?
Als iets lekker zit en leuk staat en je bent er blij mee, dan is het toch goed?
Wat bijzonder dat je topics opent waarbij je vriend dames kleding draagt...
Meestal vallen mannen kleren heel anders en ook hun maten zijn heel anders. Ik heb gewoon maat S maar in een mannen S verzuip ik.
Zalando heeft tegenwoordig een hele lijn met unisex kleding. Hartstikke leuk natuurlijk, maar welke maat kies je dan?

Ontopic: als de trui goed past, maakt het toch niet uit of hij eigenlijk bedoeld was voor dames?
Dameskleding heeft vaak een andere pasvorm, maar dat geldt niet voor alle kleding stukken.
Als je vriend het goed vindt zitten is het prima toch?
Frommel schreef:
08-12-2023 21:24
Wat bijzonder dat je topics opent waarbij je vriend dames kleding draagt...
Is dat zo?
En zo ja: is dat erg?
Ik draag herensokken want die zijn een stuk goedkoper. Ik gebruik herenscheermesjes, want die zijn een stuk goedkoper. Ik draag een herenvest, want die is tenminste warm. Maakt toch niet uit?
Je hebt het maar druk met kleding voor je vriend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij draagt normaal maat L en dames XL of 42. Broek heeft hij 32x31 dames maat 40

Hij heeft de laatste trui gekocht bij terstal:
https://www.terstal.nl/basic-trui-col-4161546-120.html
laura2002 schreef:
09-12-2023 11:10
Hij draagt normaal maat L en dames XL of 42. Broek heeft hij 32x31 dames maat 40

Hij heeft de laatste trui gekocht bij terstal:
https://www.terstal.nl/basic-trui-col-4161546-120.html
"Nu blijkt dit een dames trui te zijn "

De foto van een vrouw die de trui draagt op de foto deed geen belletje rinkelen?
Lemon_Pledge schreef:
09-12-2023 18:40
"Nu blijkt dit een dames trui te zijn "

De foto van een vrouw die de trui draagt op de foto deed geen belletje rinkelen?
Ik dacht hetzelfde. 8-)
Ugli schreef:
09-12-2023 18:55
Ik dacht hetzelfde. 8-)
Dat zie in winkel niet en hing op een uitverkoop rek met diverse kleding.
Jufjoke schreef:
08-12-2023 22:08
Zalando heeft tegenwoordig een hele lijn met unisex kleding. Hartstikke leuk natuurlijk, maar welke maat kies je dan?

Ontopic: als de trui goed past, maakt het toch niet uit of hij eigenlijk bedoeld was voor dames?

Waar mijn vriend overviel was de prijs van veel dames kleding. Een unisex trui of heren trui is vaak duurde. Dan de goedkopere voor vrouwen. Jeans ook amazon heeft geregeld jeans voor 7,99 of 9,99 heren jeans zijn dan vaak 14,99 of 19,99
Sokken is dan weer anders om heren sokken zijn dan weer voordeliger dan dames. Dames kleding is ook vaker in de uitverkoop. Mijn vriend kijkt steeds vaker naar de prijs, en maakte mij hier gisteren attent op.
laura2002 schreef:
12-12-2023 17:55
Waar mijn vriend overviel was de prijs van veel dames kleding. Een unisex trui of heren trui is vaak duurde. Dan de goedkopere voor vrouwen. Jeans ook amazon heeft geregeld jeans voor 7,99 of 9,99 heren jeans zijn dan vaak 14,99 of 19,99
Sokken is dan weer anders om heren sokken zijn dan weer voordeliger dan dames. Dames kleding is ook vaker in de uitverkoop. Mijn vriend kijkt steeds vaker naar de prijs, en maakte mij hier gisteren attent op.
Kleding voor vrouwen is vaak aangepast om hun lichaamsvormen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat een dames jeans goed zit bij heren.
Maar ik ben geen man.

Maar voor die 10 euro voordeel zou ik me niet in een slecht passende jeans hijsen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven