Mode & Beauty alle pijlers

Basic shirtjes

16-06-2018 14:35 38 berichten
Ik ben op zoek naar wat basic t-shirtjes maar het meeste wat ik tegenkom is vrij doorschijnend. Zelfs bij de wat duurdere merken. Welke merken shirts zijn niet doorzichtig en blijven ook mooi?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-06-2018 15:12
Ik koop regelmatig normale T-shirts en nog nooit gemerkt dat die doorschijnend zijn, dus wat bedoel je?
Pekeka, jij bent een man, toch? Bij heren schijnen shirts inderdaad vaak niet door, ik denk enerzijds omdat ze van dikkere stof zijn misschien, anderzijds omdat heren er doorgaans geen bh onder dragen (datgene wat juist zo zichtbaar is in de meeste shirts). Heren zijn hier duidelijk in het voordeel...

Ik ben trouwens wel heeel benieuwd hoe jij in het echt bent! Hier op het forum “ken” ik he voor mijn gevoele echt een beetje, weet al zonder dat ik je naam heb gelezen dat jij hebt bent.
Alle reacties Link kopieren
Rosamendosa schreef:
18-06-2018 20:01
Pekeka, jij bent een man, toch? Bij heren schijnen shirts inderdaad vaak niet door, ik denk enerzijds omdat ze van dikkere stof zijn misschien, anderzijds omdat heren er doorgaans geen bh onder dragen (datgene wat juist zo zichtbaar is in de meeste shirts). Heren zijn hier duidelijk in het voordeel...

Ik ben trouwens wel heeel benieuwd hoe jij in het echt bent! Hier op het forum “ken” ik he voor mijn gevoele echt een beetje, weet al zonder dat ik je naam heb gelezen dat jij hebt bent.

Als mannen naar een goedkope winkel gaan, zijn de T-shirts ook vaak van dunnere stof en redelijk doorschijnend. Dus dan zie je ook zomaar opeens de tepels als donkerdere vlekken door de stof steken, of zelfs een aftekening van hun lichaamshaar door de stof heen. Ligt gewoon aan de kwaliteit. Dus bij dames is dat ook zo. Je krijgt waar je voor betaalt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw, duur (rond 100) is niet perse niet- doorschijnend heb ik gemerkt... Baal daar altijd ontzettend van.
Alle reacties Link kopieren
HM divided basic shirts
Alle kleuren voor maar 4,95
Rosamendosa schreef:
18-06-2018 20:12
Ik ben een vrouw, duur (rond 100) is niet perse niet- doorschijnend heb ik gemerkt... Baal daar altijd ontzettend van.

Een basic shirt voor €100?
Voor dat geld wil ik er minimaal 5.
Niet om dit topic te kapen maar weet iemand in de categorie 'basic shirts' een merk dat v-hals shirts verkoopt die:

-mooi lang zijn
-diepe V hebben
- een breed boord

Met een fikse boezem staan mijn oude WE-shirtjes met dit model me nog steeds het mooist, maar ik kan het al jaren niet meer vinden. (Oh en ik ga er ook geen 100 euro voor betalen, dan kan Pekeja weer klagen in mijn topic over de echtscheiding dat ik dat allemaal had aan kunnen zien komen)
Ik vind het vaak juist mooi als een shirt licht doorschijnend is. Mooi bh’tje en goeie spijkerbroek of nette broek en je ziet er weer top uit.

Maar goed; &Other Stories hebben goede dikke witte shirts, COS vaak ook (niet allemaal). Verder heb ik veel witte shirts van ASOS, Filippa K, Anecdote en Samsoe & Samsoe. Ik heb stapels witte t-shirts. Ben er dol op.
Alle reacties Link kopieren
Wit vind ik altijd lastig, duur of goedkoop; meestal doorschijnend.

Qua andere kleuren: Zeeman. Goede kwaliteit, ronde hals of V hals.

Eerder kocht ik altijd basics bij de WE. Ik heb 2 longsleeves al zo'n 10 jaar. Kleur is nog goed en de naden lopen nog recht. Maar de shirts die ik er onlangs heb gekocht zijn van een stuk mindere kwaliteit.
anoniem_119974 wijzigde dit bericht op 19-06-2018 22:04
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Esprit heeft fijne basic shirts. Van C&A heb ik er laatst ook één gekocht die ook prima zit en niet doorschijnt.
Pipistrello schreef:
16-06-2018 17:27
Jij draagt vast geen mannenshirts. Pejeka klinkt wel als een oud wijf maar hij is het niet.

Hij reageert op een vrouwelijke TO, op een vrouwenforum, op een vraag over vrouwelijke kleding. Beetje vreemd als je dan zo hautain reageert als je niet eens weet waar je goede vrouwenkleding kan kopen.
nerdopviva schreef:
19-06-2018 19:47
Hij reageert op een vrouwelijke TO, op een vrouwenforum, op een vraag over vrouwelijke kleding. Beetje vreemd als je dan zo hautain reageert als je niet eens weet waar je goede vrouwenkleding kan kopen.

Ja helemaal eens.
Rosamendosa schreef:
18-06-2018 20:12
Ik ben een vrouw, duur (rond 100) is niet perse niet- doorschijnend heb ik gemerkt... Baal daar altijd ontzettend van.
idd prijs zegt niets.
Ik draag er graag geen hempje onder, veel te warm dus zoek bewust niet doorschijnend.
Ik slaag vaak bij c&a.
LizBakker schreef:
18-06-2018 21:28
Ik vind het vaak juist mooi als een shirt licht doorschijnend is. Mooi bh’tje en goeie spijkerbroek of nette broek en je ziet er weer top uit.

Maar goed; &Other Stories hebben goede dikke witte shirts, COS vaak ook (niet allemaal). Verder heb ik veel witte shirts van ASOS, Filippa K, Anecdote en Samsoe & Samsoe. Ik heb stapels witte t-shirts. Ben er dol op.
Toen ik jonger was vond ik dat wel kunnen maar nu, 40+, niet meer, ziet er bij mij uit alsof ik iets vergeten ben haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven