Mode & Beauty alle pijlers

Bataviastad (Lelystad)

31-07-2007 13:38 64 berichten
Hallo allemaal,

Ik las ergens op internet over Batavia-stad, ik heb er natuurlijk wel eens van gehoord dat je er kleding kunt kopen, kunt eten. Maar ben je echt veel goedkoper uit, of is het gewoon makkelijk alle merken bij elkaar. Ik moet nogal een eind hiervoor rijden, dus wil wel weten of het echt zin heeft.Wat kan ik ongeveer verwachten? Is het een overdekte hal of hoe moet ik het voorstellen.

Groetjes Joukje
Alle reacties Link kopieren
Goed besluit om ergens anders te gaan winkelen. Het was echt niet de moeite waard om daar heen te gaan!
Ik kan er altijd goed slagen. Je moet wel goed zoeken, niet alle winkels hebben echt leuke/goedkope dingen. Maar ik ben er wel eens met tien tassen vandaan gekomen, voor ongeveer driehonderd euro, bijna allemaal merkkleding.

Ben ook eens in Roermond geweest en dat vond ik niks. Veeel te duur, of zeer ouderwets (lees: de jaren 90 herleven).
Ik vond het verschrikkelijk. Als je er niet in de buurt bent of woont is het zeker niet de moeite waard om er naar toe te rijden.
Parkeren is niet meer gratis. Bataviastad heeft ook een uitbreiding gehad. In 2008 had ik je B'stad niet aangeraden, nu is het best een keer te doen. Al blijft het afwachten wat ze hebben hangen. Ik slaag er altijd voor schoenen, erg goedkoop. Gemiddelde maat (39-40).
Ik heb er toch leuke dingen gevonden hoor. Ok, de sfeer is niks maar dat weet je van te voren. Als je gezellig wilt winkelen moet je naar Maastricht of Den Bosch, een oulet is sowieso niet gezellig.

Ik was er 's ochtends op een doordeweekse dag, er was niks te doen. Ik heb héél veel CDs gescoord van 3 voor een 10tje, een paar DVDs van een paar euro en bij de Claudia Sträter heel veel goed geprijsde werkkleding. O..a. een prachtig sjiek heel apart paars wollen shirtje dat ik momenteel aan heb (en al 2 winters veel aan heb) voor E35 en een hele dikke wollen trui voor E50 die ik de afgelopen winters met die vrieskou ook veel aan heb gehad. Claudia Sträter is precies mijn smaak voor werkkleding (wel netjes en sjiek, maar net iets meer bijzonder dan Mexx wat de meeste collega's dragen) maar de normale prijzen vind ik te hoog. Claudia Sträter is ook erg klassiek, dus een stuk uit een collectie van vorig jaar kun je gerust nog een paar jaar aan.

Verder schoenen en lacoste-polo's voor een familielid voor 40 euro (dus 50% eraf). Toen ik er was, was er qua lunch alleen de McD open, dus als je daar geen zin in hebt, moet je iets meenemen.
quote:tulpje21 schreef op 21 februari 2011 @ 18:41:

[...]

Rosada leuker? Moet je nagaan hoe leuk Bataviastad is

Ik vind Rosada ook 10x niks. Ben er 1x geweest en wij waren echt super snel klaar daar. Ik vond het echt niet bijzonder goedkoop. Veel dingen vond ik zelfs duurder dan wanneer ik naar de 'normale' winkels in de stad zou gaan. Nu ben ik iemand die kleding gewoon bij H&M en the Sting enzo koopt en zulke winkels zie je dan niet bij Rosada. Wellicht dat de merken die ze bij Rosada verkopen goedkoper zijn dan ergens anders hoor, maar ik vergelijk het dus met kleding die ik normaal gesproken koop en dan zag ik echt geen koopjes bij Rosada. Heb er dus ook niks gekocht en daarna zijn we naar Bergen op Zoom gegaan, vond ik 10x leuker.

100% mee eens:

ik ben twee maanden geleden op zaterdagmorgen in Rosada fashion outlet geweest, was erg mooi zonnig weer.

Eerste indruk: goed bereikbaar, frisse kleuren, schoon, best veelbelovend aantal merken, goede muziek.

Tweede indruk na twee rondjes lopen: iets van 8 lege panden.

Van buiten lijken veel winkels iets, van binnen heel vaak precies dezelfde indeling en rechthoek.

Het voelt raar en kunstmatig, 't assortiment viel mij erg tegen, evenals de kortingen. Niks gekocht, ik vond het deprimerend.

BoZ is idd tig keer leuker!!
BoZ?

ik vind vooral de vingino outlet in bataviastad heel relaxed voor mijn zoontje.
quote:bankje schreef op 21 februari 2011 @ 18:52:

Is het parkeren niet gratis? Wat betaal je per uur?Per uur weet ik zo niet maar van de week van half 11 tot een uur of 4 waren we ongeveer 6 euro kwijt.
ff serieus mensen zijn julie arm ofzo.

zoiezo zeggen julie alleen dat die kleren lelijk zijn omdat julie ze niet kunnen betalen plz het is best wel lauw daar dus ga geld vragen arme mensen
quote:roantje schreef op 28 maart 2011 @ 18:12:

ff serieus mensen zijn julie arm ofzo.

zoiezo zeggen julie alleen dat die kleren lelijk zijn omdat julie ze niet kunnen betalen plz het is best wel lauw daar dus ga geld vragen arme mensenJij kunt beter je geld steken in je opleiding dan in kleding.
Beter opletten op school Roantje. Je kunt geen fatsoenlijk woord op 'papier' zetten.

Vraag maar aan papa en/of mama of ze je ook beter met je huiswerk willen helpen.
Ik vind Bataviastad een enorme tegenvaller....

Allemaal kleren uit 't jaar nul....

Je kan veel beter naar Outlet Roermond gaan.
Ben er vorige week geweest (1e x). Vooral voor sportkleding zit je daar goed. Verder viel het me een klein beetje tegen. Prijzen vond ik ook nog vrij hoog. Wel leuk de vingino, levi en desigual shops, maar scheelt niet veel, ong 10% met gewone winkels.
Veel winkels en ook de goeie en leuke merken.

Waar ik alleen van baal is dat meestal de maten die ik wil er niet zijn.

Bijv bij de pall mall store zijn de XL maten niet aanwezig. En van replay Hebben ze vaak alleen nog maat 34. PAs ik niet ....

Wel pas nog een Indian rose broek gekocht. Die paste wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven