Mode & Beauty alle pijlers

Bataviastad (Lelystad)

31-07-2007 13:38 64 berichten
Hallo allemaal,

Ik las ergens op internet over Batavia-stad, ik heb er natuurlijk wel eens van gehoord dat je er kleding kunt kopen, kunt eten. Maar ben je echt veel goedkoper uit, of is het gewoon makkelijk alle merken bij elkaar. Ik moet nogal een eind hiervoor rijden, dus wil wel weten of het echt zin heeft.Wat kan ik ongeveer verwachten? Is het een overdekte hal of hoe moet ik het voorstellen.

Groetjes Joukje
Nou ja, ik winkel idd niet voor de gezelligheid, dus dat het er ruk uitziet maakt me niet zoveel uit. Ik vind het jammer van het aanbod.
Alle reacties Link kopieren
Hahahah, eerste levensbehoefte een Oililly tas . Arme Beukenootje-partner .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
En als die oilily-tas een eerste levensbehoefte is, wat ik me wel degelijk kan voorstellen, ben je misschien op internet nog goedkoper uit...
Hoezo MV, denk je dat met mijn Oililytas in bed lig, in plaats van met mijn partner? Haha, nee hoor, ik vind mooie spullen heel leuk, maar als ik ze heb doe ik er zomaar 10 jaar mee. Fijn he, voor Beukenootje-man? * nu wil ik een smiley plaatsen, maar ik kan het icoontje ervan niet vinden*
wat is een mama-jas?
Dat is zo'n winddichte jas, vaak in wit, rood of bruin, m.n. praktisch, die tot over je kont komt. Ik ga er een voor je zoeken.
Ik vond Rosada leuker dan Bataviastad. Ik weet niet wat dchter bij jou in de buurt is?
je bedoelt een ski/zeiljack ofzo?

ben nu wel nieuwsgierig naar een plaatje ja
Ik ben er ook geweest en vond er ook al niks aan daar..dacht al dat het aan mij lag hahaha..

Dus Roermond en Maasmechelen is wel leuk..?

Wat is Rosada..?
ik ben nog nooit in roermond geweest wel regelmatig in Maasmechelen. Daar zien de winkels uit als winkels. De winkels in batavia stad hadden meer de indruk van een dumpwinkel (en daar werd ik mistroostig van). En in maasmechelen is het parkeren ook gewoon gratis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Het enige leuke aan Bataviastad is de Oilily outlet, vind ik. (In het nieuwe gedeelte achteraan.) Daar geven ze nog wel eens hele leuke kortingen op kleren en accesoires. Verder vind ik er weinig aan, er komt redelijk veel asociaal volk waardoor het geen echt leuke ervaring is.

Ik woon er redelijk in de buurt, als ik echt niks te doen heb ga ik nog wel eens kijken of ze eindelijk wat leuks hebben. Maar meestal is het een desillusie.
quote:itsme26 schreef op 02 april 2008 @ 14:01:En in maasmechelen is het parkeren ook gewoon gratisBataviastad ook hoor!
quote:Joukje95 schreef op 31 juli 2007 @ 13:54:

ik draag normaal Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, McGregor, Oiliy

maar als ik deze eerste reactie's zo bekijk is het dus niet echt de moeite en zijn het veelal kleine maten de overblijven en ik zoek voornamelijk 42/44,L-XLDat kan je dus tegenwoordig wel heel goed kopen daar, in de Oilily outlet. Er hangen zat grotere maten, ideaal.
je kan er best wat leuks vinden, goed zoeken. Goedkoop is het niet, maar dat geldt ook voor Roermond en Maasmechelen
als je van ver moet komen zou ik het niet echt aanraden(kan je beter in de uitverkoop in een gewone stad winkelen) maar als je net als ik er vlak naast woon is het erg handig.

vooral voor sport kleding en schoenen komen wij er vaak.

en laatst had ik voor mijn zoon van 11 3 levispijkerbroeken voor 35 euro.

maar goed ik wip er even binnen koop waarvoor ik kwam en ben weer in 10 minuten thuis.
Weet iemand of het inmiddels wel de moeite loont om een hier een dagje te winkelen als je niet maat 36/38 hebt?
Hoi Bankje, ik ben ongeveer eer jaar geleden een keer geweest, maar ik word er niet warm of koud van. Spendeer het geld wat je bespaart op je benzine aan een leuk shirtje oid, maar ga dan naar een andere stad. Echt, je mist er niks aan. Winkelen is leuk in Utrecht, Den Haag of Haarlem, maar niet in Bataviastad...
quote:Aruba schreef op 02 april 2008 @ 12:30:

Ik vond Rosada leuker dan Bataviastad. Ik weet niet wat dchter bij jou in de buurt is?

Rosada leuker? Moet je nagaan hoe leuk Bataviastad is

Ik vind Rosada ook 10x niks. Ben er 1x geweest en wij waren echt super snel klaar daar. Ik vond het echt niet bijzonder goedkoop. Veel dingen vond ik zelfs duurder dan wanneer ik naar de 'normale' winkels in de stad zou gaan. Nu ben ik iemand die kleding gewoon bij H&M en the Sting enzo koopt en zulke winkels zie je dan niet bij Rosada. Wellicht dat de merken die ze bij Rosada verkopen goedkoper zijn dan ergens anders hoor, maar ik vergelijk het dus met kleding die ik normaal gesproken koop en dan zag ik echt geen koopjes bij Rosada. Heb er dus ook niks gekocht en daarna zijn we naar Bergen op Zoom gegaan, vond ik 10x leuker.
Sportschoenen en sportkleding kun je er prima (goedkoper) kopen. Verder vind ik het geen succes. Vreemde modellen, afwijkende maten etc. Maat M is er (bijna) altijd uit.

Maar als je een afwijkende maat hebt XS of XXL kun je het treffen; een 'gezette' vriendin van mij koopt er regelmatig leuke kleding.

Net buiten Batavia-Stad heb je de Mexx-store; aan de rand van het parkeerterrein. Daar kan ik altijd wel slagen.
quote:Ring1981 schreef op 02 april 2008 @ 14:02:

[...]

Bataviastad ook hoor!O ja, dan zet jij je auto zeker net voor de slagboom.
Is het parkeren niet gratis? Wat betaal je per uur?
quote:hgjb schreef op 21 februari 2011 @ 18:50:

[...]

O ja, dan zet jij je auto zeker net voor de slagboom. in 2008 was het nog gratis. nu niet meer. ca 3 euro per uur geloof ik. staat wel op de site.
Ik vind het alleen de moeite omdat we een lease auto hebben waarmee we ook prive mogen rijden. Zou er niet speciaal naar toe gaan als je er ver voor moet reizen.
Ben er drie keer geweest.

Als je graag merkkleding draagt kun je hier zeker goed slagen.

Al vind ik persoonlijk 50 euro voor een t-shirt evengoed wat veel ook al is het een merk.

Voor mijn dochters van 10 en 11 heb ik wel leuke sportkleding kunnen vinden.

Supermooie Puma sportbroek voor nog geen 3 tientjes!

En voor sportschoenen kun je er ook goed terecht.

Ga gewoon eens kijken (ze hebben ook een parfumerie met regelmatig top aanbiedingen)
We hebben n.a.v de reacties besloten om ergens anders te gaan winkelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven